Zła jakość obrazu głównie w ciemnych scenach 70PUS7304

Karol1976

Active member
Bez reklam
Pewnie będę musiał, choć zadzwoniłem do sklepu że się nie zgadzam z ich decyzją i ma się ze mną skontaktować opiekun sprawy.

Jak ktoś do ciebie przyjdzie ze sklepu lub itp to powiedz : weś pan/pani ten tv i niech pan/pani sobie ogląda tak jak jest i wtedy niech powiedzą ci czy to jest normalne działanie tv czy nie , niech sami posiedzą i pooglądają i wtedy niech wystawiają oceny , Druga sprawa : tv został zabrany do serwisu i tam co ? wymienili płytę i dalej to samo ? Nikt tego nie sprawdzał ? To jaki to jest serwis ? SAMI ŚLEPI SIEDZĄ ?

Ja nie wiem czy u ciebie nie jest uszkodzony tcon ? , podejrzewam że płyta główna jest ok , ja bym stawił na TCON , a nie na płytę !!!
 

walker214

New member
A moja sprawa robi się coraz bardziej ciekawa. Dodzwoniłem się do szefa serwisu w Płocku, z którego notabene RTV Euro AGD czerpie wiedzę na ten temat i dowiaduję się że on nic nie wie o odrzuceniu mojej reklamacji. Wychodzi na to, że sklep CELOWO wysłał mi decyzję odmowną, gdyż dziś mija 14 dni na rozpatrzenie.
Aż mi się wierzyć nie chce, że tak duża firma stosuje takie metody!
 
Ostatnia edycja:

PJ171

New member
A moja sprawa robi się coraz bardziej ciekawa. Dodzwoniłem się do szefa serwisu w Płocku, z którego notabene RTV Euro AGD czerpie wiedzę na ten temat i dowiaduję się że on nic nie wie o odrzuceniu mojej reklamacji. Wychodzi na to, że sklep CELOWO wysłał mi decyzję odmowną, gdyż dziś mija 14 dni na rozpatrzenie.
Aż mi się wierzyć nie chce, że tak duża firma stosuje takie metody!
Duża, znaczy silna, teoretycznie może więcej.

Wysłane z mojego KING_KONG_3 przy użyciu Tapatalka
 

walker214

New member
Jak ktoś do ciebie przyjdzie ze sklepu lub itp to powiedz : weś pan/pani ten tv i niech pan/pani sobie ogląda tak jak jest i wtedy niech powiedzą ci czy to jest normalne działanie tv czy nie , niech sami posiedzą i pooglądają i wtedy niech wystawiają oceny , Druga sprawa : tv został zabrany do serwisu i tam co ? wymienili płytę i dalej to samo ? Nikt tego nie sprawdzał ? To jaki to jest serwis ? SAMI ŚLEPI SIEDZĄ ?

Ja nie wiem czy u ciebie nie jest uszkodzony tcon ? , podejrzewam że płyta główna jest ok , ja bym stawił na TCON , a nie na płytę !!!

Za pierwszym razem niby wymienili płytę, co nic nie dało, za drugim (rękojmia) serwis stwierdził że nie ma sensu przyjeżdżać do mnie i zgłosi to zdalnie do Philipsa, gdzie mieli sprawdzić na takich samych modelach, czy mój przypadek to norma. Serwis mówi że odpowiedzi od producenta jeszcze nie dostał a sklep stwierdził 14 dnia że mam telewizor wolny od wad..
 

walker214

New member
Złożyłem odwołanie od tej decyzji, poczekam jeszcze chwilę, co mi powie opiekun sprawy ze sklepu, jeśli się w ogóle ze mną skontaktuje.
 

djrzz

Member
Mam pytanie, bo może nie doczytałem. Czy sklep zabrał tv do "serwisu" że wie co dolega telewizorowi? Bo wydaje mi się że teraz te zgłoszenie na rękojmie do sklepu nie ma nic wspólnego z poprzednią reklamacją która była zgłaszana do producenta. Bo jeśli sklep nawet nie zabrał tego tv do "serwisu" to według mnie jest to tak jakby odpowiedź "wypchaj się pan, mamy to w dup..." Zadzwoń do rzecznika praw konsumenta i zapytaj czy to przypadkiem nie podchodzi pod nieustosunkowanie sie w terminie do 14 dni. Jeśli mam rację, to po upewnieniu się wal pismo do sklepu o zwrot pieniędzy z tego tytułu.
 

walker214

New member
Mam pytanie, bo może nie doczytałem. Czy sklep zabrał tv do "serwisu" że wie co dolega telewizorowi? Bo wydaje mi się że teraz te zgłoszenie na rękojmie do sklepu nie ma nic wspólnego z poprzednią reklamacją która była zgłaszana do producenta. Bo jeśli sklep nawet nie zabrał tego tv do "serwisu" to według mnie jest to tak jakby odpowiedź "wypchaj się pan, mamy to w dup..." Zadzwoń do rzecznika praw konsumenta i zapytaj czy to przypadkiem nie podchodzi pod nieustosunkowanie sie w terminie do 14 dni. Jeśli mam rację, to po upewnieniu się wal pismo do sklepu o zwrot pieniędzy z tego tytułu.

Już wyjaśniam. Pierwsze zgłoszenie na gwarancję dotyczyło głównie złego wyświetlania ciemnych scen, artefakty, ziarno itp. ale też wspomnialem o migotaniu.
Natomiast przy zgłoszeniu z tytułu rękojmi skupiłem się już głównie na migotaniu, gdyż nie wyobrażałem sobie że można taki objaw nie uznać za wadę. O tym, że telewizor nie powędrował drugi raz na serwis zadecydował jego szef, uznając takie rozwiązanie za zbędne, skoro już była wymieniona w tv tzw płyta logiczna.
 
Ostatnia edycja:

djrzz

Member
Już wyjaśniam. Pierwsze zgłoszenie na gwarancję dotyczyło głównie złego wyświetlania ciemnych scen, artefakty, ziarno itp. ale też wspomnialem o migotaniu.
Natomiast przy zgłoszeniu z tytułu rękojmi skupiłem się już głównie na migotaniu, gdyż nie wyobrażałem sobie że można taki objaw nie uznać za wadę. O tym, że telewizor nie powędrował drugi raz na serwis zadecydował jego szef, uznając takie rozwiązanie za zbędne, skoro już była wymieniona w tv tzw płyta logiczna.


No to wszystko jasne. Na moje oko popełnili błąd. Bo pierwsza reklamacja była u producenta na innych zasadach a gdy zgłosiłeś rękojmię do sklepu to nawet go niezabrali. Ja bym skonsultował się z rzeczcznikiem, za każdym razem gdy potrzebowałem porady to mi pomógł. Miałem zgłoszenie na rękojmię prawie po dwóch latach i gdybym dobrze tego nie rozegrał to bym nie dostał zwrotu pełnej kwoty za tv. Także jeśli dobrze to rozegrasz, nawet najmniejszy szczegół to dzwoń do rzecznika, to wygrasz sprawę.
 

walker214

New member
No to wszystko jasne. Na moje oko popełnili błąd. Bo pierwsza reklamacja była u producenta na innych zasadach a gdy zgłosiłeś rękojmię do sklepu to nawet go niezabrali. Ja bym skonsultował się z rzeczcznikiem, za każdym razem gdy potrzebowałem porady to mi pomógł. Miałem zgłoszenie na rękojmię prawie po dwóch latach i gdybym dobrze tego nie rozegrał to bym nie dostał zwrotu pełnej kwoty za tv. Także jeśli dobrze to rozegrasz, nawet najmniejszy szczegół to dzwoń do rzecznika, to wygrasz sprawę.

Tak planuję zrobić, nawet jutro chcę się z nim spotkać ale chyba i tak poradzi mi zaczekać na wynik odwołania.
 
Ostatnia edycja:

walker214

New member
@walker214 - zbyt nerwowo podszedłeś do sprawy. Masz podpowiedzi, a nie korzystasz z nich, ani nie próbujesz ich weryfikować. Zrobiłeś tak, jak zechciałeś. Mam nadzieję, że mimo wszystko sprawa potoczy się po Twojej myśli.

Możesz rozwinąć co masz na myśli, mówiąc że nerwowo podchodzę do sprawy?
 
Ostatnia edycja:

Karol1976

Active member
Bez reklam
@walker214 - zbyt nerwowo podszedłeś do sprawy. Masz podpowiedzi, a nie korzystasz z nich, ani nie próbujesz ich weryfikować. Zrobiłeś tak, jak zechciałeś. Mam nadzieję, że mimo wszystko sprawa potoczy się po Twojej myśli.

A ty byś się nie denerwował ???? W takiej sytuacji jak każdy cię olewa ???? Taki jesteś kozak ?
Nie rozumiem takich ludzi ? z takimi stwierdzeniami ????
Czytając ostatnio twoje wypowiedzi to rżniesz takiego kozaka !!! Co to nie ty !!! Idz do sejmu z taką wiedzą i z takimi tekstami tam się wykażesz
 
Ostatnia edycja:

szwedu666

New member
Chłop ma problem z TV a wy tu jakieś sceny odwalacie. Chcecie to pomagać a jak coś wam nie pasuje to rozejść się, na pewno znajdziecie potrzebujących waszej pomocy gdzie indziej.

Wysłane z mojego LGM-V300L przy użyciu Tapatalka
 

walker214

New member
Oto ekspertyza, którą otrzymałem od szefa serwisu z Płocka. Pochodzi ona z serwisu centralnego w Radomiu. Data jest wczorajsza więc już nie mogę zarzucić oszustwa sklepowi, bo na papierze wszystko się zgadza. Oczywiście Pan z serwisu radził walczyć z tym dalej ze sklepem.

Po części się mogę zgodzić, że jak ustawię np styl ruchu "standard" to migotanie zdecydowanie maleje ale za to przy scenach ruchomych obraz się po prostu rozrywa (artefakty), czego nie da się oglądać, więc styl ruchu mam wyłączony, co z kolei powoduje owe migotanie. Oto przykłady filmów na Netflix, gdzie problem jest bardzo widoczny:

1) Film "Trauma" - od 1min 14sek. migocze pole uprawne
2) Film "W wysokiej trawie" - od 10 sekundy migocze trawa
3) Film "Jumanji" od 3min 10sek. - migocze praktycznie cała scena

Oczywiście telewizor cały ten czas przy zgłoszeniu na rękojmi stał u mnie w domu, więc nie mam pojęcia, jak dokonali owej diagnostyki.
 

Attachments

  • 0.jpg
    0.jpg
    170,9 KB · Wyś: 77
Ostatnia edycja:

walker214

New member
Diagnoza na odległość? Ciekawe...

Sprawdziłem podane przez Ciebie sceny w swoim 65EC780 (brak upłynniacza) i żadnych problemów nie zaobserwowałem. "Jumanji" nadawany jest w jakości HD i tu owszem, można sobie zmieniać ustawienia. Ale dwa pozostałem filmy są w Dolby Vision 4K i telewizor automatycznie wyświetla w tym formacie. Tam nie mam zbyt dużo opcji pozwalających na ingerencję w ustawienia obrazu.

A w jakim trybie te filmy są wyświetlane u Ciebie? Warto, abyś znalazł (nawet na forum) kogoś z takim samym modelem tv i aby on sprawdził zachowanie telewizora na wskazanych przykładach.

Dzięki za sprawdzenie. Właśnie po cichu liczę na to że użytkownicy tego modelu sprawdzą to u siebie.
Natomiast śmieszy mnie zdanie z ekspertyzy:
"miganie obrazu można zredukować do pewnego stopnia włączając upłynnianie ruchu"
Jak to się ma do wcześniejszego stwierdzenia, że diagnostyka nie wykazała ŻADNYCH nieprawidłowości?
Czyli miganie obrazu jest czymś normalnym?!
 
Ostatnia edycja:

walker214

New member
To uzasadnienie to jakaś kompletna bzdura. Ziarnistość też potwierdzają, a przecież nadawca (Netflix) rozpowszechnia film bez ziarna, co można sprawdzić na każdym innym tv. Po co więc włączać "zmniejszanie usterek MPEG", skoro w filmie kompresja nie obniża jakości obrazu, albo zmniejszać szumy, skoro ich nie ma w materiale źródłowym?

Przyznają, że obraz ma wady, jednocześnie twierdzą, że diagnostyka nie wykazała nieprawidłowości. Pytanie zasadnicze - jaka diagnostyka??? :-?

U Ciebie też automatycznie tv wchodzi w tryb Dolby Vision?

Tak, dokładnie tak się dzieje.
 
Ostatnia edycja:

djrzz

Member
No właśnie, ja bym się kłócił o tą "ekspertyzę" która dotyczyła reklamacji PIERWSZEJ która nie ma nic wspólnego z teraźniejszą rękojmią bo to dwie odrębne sprawy. Dla mnie jest to argument i dowód na to że sklep chcę Cię poprostu zrobić w...
Dzwoniłeś do rzecznika? Znalazłem kiedyś wyjaśnienie przepisów dotyczących rękojmi. W skrócie; sklep musi zorganizować transport do serwisu wadliwego sprzętu, gdyż już samo wysłanie przez klienta pisma rękojmi zaczyna bieg terminu 14 dni na ustosunkowanie się sklepu do zgłoszenia. To dla sklepu powinno zależeć by sprzęt trafił do serwisu przed upływem tego terminu. Po upływie tego terminu sklep traci prawa do odmowy i musi uznać roszczenia klienta, a więc sklep przyjął sprzęt "telepatycznie" i tym samym złamał prawo. Tak ja to rozumuje.
 

walker214

New member
Byłem dziś u rzecznika, przygotował mi pismo, które powinienem wysłać poleconym do sklepu.
 

Attachments

  • img_20200226_210526.jpg
    img_20200226_210526.jpg
    492 KB · Wyś: 85
Ostatnia edycja:
Do góry