TV Toshiba 40TL838 - model 3D który w klasie cenowej przyniesie wiele radości - test

voy2

New member
Jest 3D, odpowiedni pilot to TOSHIBA CT-90388
 

Attachments

  • CT-90388.jpg
    CT-90388.jpg
    49,6 KB · Wyś: 723

Kackiller

New member
Z tego co widzę to z instrukcji wynika, że w zestawie jest pilot ten, który tu wkleiliście tj. CT-90388 a ja mam CT-90404. Na tyle TV wszystko się zgadza tj. TOSHIBA 46TL838. Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia - otóż z instrukcji wynika, że na przedzie TV powinny być jakieś diody czujniki 3D IR, a ja nie widzę ich tutaj.

Czy przy tym pilocie mogę jakoś włączyć tryb 3D czy muszę zgłosić się do sprzedawcy żeby wymienili mi pilota?
 

Kackiller

New member
Dzisiaj się trochę zdziwiłem kiedy odwiedziłem swoich rodziców i okazało się, że ich plazma Samsunga (nawet chyba nie FULL HD tylko HD Ready) którą mają chyba z 6 lat i programy HD wyglądają duuużo lepiej niż na mojej Toshibie! Czy to możliwe, że ich plazma sprzed tylu lat jest lepszym TV niż moja Tośka? Czy może aż taka jest różnica w sygnale nadawanym przez UPC (w domu moich rodziców) a Multimedią (u mnie w mieszkaniu).
 

Kackiller

New member
Kolorystyka jest na podobnym poziomie. To co się rzuca w oczy to ostrość obrazu. Na rodziców plazmie obraz jest jak żyleta z UPC a u mnie na Multimedii czasem ciężko dostrzec różnice miedzy HD a nie HD programem.
 

Kackiller

New member
Kowalcus - szukałem takich ustawień ale nie mogę znaleźć nic o 1080p albo HD ogólnie. Czy ktoś z Was ma taki dekoder Multimedii i wie gdzie tego szukać?
 

kowalcus

New member
Znajdziesz te opcje w menu/instalacja/konfiguracja dekodera/ustawienia obrazu zeby wejsc w te ustawienia musisz podac pin ktory standartowo jest ustawiony na 1234
 

kudys11

Member
Z tego co widzę to z instrukcji wynika, że w zestawie jest pilot ten, który tu wkleiliście tj. CT-90388 a ja mam CT-90404. Na tyle TV wszystko się zgadza tj. TOSHIBA 46TL838. Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia - otóż z instrukcji wynika, że na przedzie TV powinny być jakieś diody czujniki 3D IR, a ja nie widzę ich tutaj.

Czy przy tym pilocie mogę jakoś włączyć tryb 3D czy muszę zgłosić się do sprzedawcy żeby wymienili mi pilota?


Jakby co to mam na zbyciu pilota od TL838 (oryginał, stan idealny), chętnie odsprzedam
 

arko07

New member
Wszystko wskazuje na to że szczęśliwym trafem kończy się moje użeranie z Toshibą i jej serwisami.
Przedmiotem użerania jest bubel o nazwie 40TL838 który pojechał na serwis z powodu czarnych błyskających poziomych pasków.
Pierwsza wysyłka ok.20 sierpnia,pojechał na serwis lokalny, "my żadnych pasków nie widzimy" ,wrócił po ok 4 tyg.
Drugi raz pojechał już na serwis centralny,stwierdzenie w stylu "prawdopodobnie wymiana na nowy" po czym tv wraca ten sam z adnotacją "wgrano nowy soft" (soft wgrali taki sam jaki był).
Po raz trzeci pojechał ponownie do serwisu centralnego, stwierdzono że wada nie do usunięcia i trzeba czekać za wymianą na nowy, nagle tv wraca z informacją że polski serwis go nie naprawi/wymieni bo nie był kupiony w polskiej dystrybucji.
Czwarta wysyłka była podobno do serwisu w Niemczech gdzie stwierdzili że wada nie występuje (czyli czekała mnie od nowa walka z następnym serwisem).
I tu koniec, tv został mechanicznie uszkodzony podczas transportu.
Gdyby nie to to nie wiem ile razy jeszcze musiałbym odsyłać złoma i czy w ogóle uznali by reklamację.
Najbardziej wkurzyło mnie to że polski serwis 3 razy przyjmował tv do naprawy i dopiero po 3 miesiącach dopatrzył się że tv nie jest w polskiej dystrybucji (wg mnie nie powinno to mieć żadnego znaczenia na terenie UE)

Teraz tylko czekam na decyzję ubezpieczyciela firmy kurierskiej i mam nadzieję że już nie będę musiał mieć tv Toshiby w domu bo zraziłem się do tej firmy totalnie :-(
 

matano

New member
Witam, mój obecny soft to: 6.4.0V.1 May 31 2013 - 85.3.88.6, jest to najnowszy aktualny soft czy jest coś już lepszego? Niestety od czasu do czasu męczą mnie poziome paski w tv i staram się coś z tym zrobić. Dzięki i pozdrawiam
 

matano

New member
Problem w tym że po podłączeniu tv do internetu nie znajduje już innego nowszego oprogramowania, więc dlatego się zastanawiam czy nie ma innego nowszego czy po prostu mój tv nie wyszukuje go.
 

bambusfly

New member
Wszystko wskazuje na to że szczęśliwym trafem kończy się moje użeranie z Toshibą i jej serwisami.
Przedmiotem użerania jest bubel o nazwie 40TL838 który pojechał na serwis z powodu czarnych błyskających poziomych pasków.
Pierwsza wysyłka ok.20 sierpnia,pojechał na serwis lokalny, "my żadnych pasków nie widzimy" ,wrócił po ok 4 tyg.
Drugi raz pojechał już na serwis centralny,stwierdzenie w stylu "prawdopodobnie wymiana na nowy" po czym tv wraca ten sam z adnotacją "wgrano nowy soft" (soft wgrali taki sam jaki był).
Po raz trzeci pojechał ponownie do serwisu centralnego, stwierdzono że wada nie do usunięcia i trzeba czekać za wymianą na nowy, nagle tv wraca z informacją że polski serwis go nie naprawi/wymieni bo nie był kupiony w polskiej dystrybucji.
Czwarta wysyłka była podobno do serwisu w Niemczech gdzie stwierdzili że wada nie występuje (czyli czekała mnie od nowa walka z następnym serwisem).
I tu koniec, tv został mechanicznie uszkodzony podczas transportu.
Gdyby nie to to nie wiem ile razy jeszcze musiałbym odsyłać złoma i czy w ogóle uznali by reklamację.
Najbardziej wkurzyło mnie to że polski serwis 3 razy przyjmował tv do naprawy i dopiero po 3 miesiącach dopatrzył się że tv nie jest w polskiej dystrybucji (wg mnie nie powinno to mieć żadnego znaczenia na terenie UE)

Teraz tylko czekam na decyzję ubezpieczyciela firmy kurierskiej i mam nadzieję że już nie będę musiał mieć tv Toshiby w domu bo zraziłem się do tej firmy totalnie :-(

Żałosne normalnie, tyle czasu bez TV, masakra normalnie. Ja dopiero będę zaczynał tą walkę. Mam nadzieję że szybko się z nią uporam.
 

arko07

New member
Walka trwa nadal, zaraz będzie pół roku bez tv. Firma kurierska uznała winę serwisu za uszkodzenie, źle zapakowali tv, zobaczymy co na to serwis, ręce mi już opadają.:fool:
 
Do góry