TV Toshiba 40TL838 - model 3D który w klasie cenowej przyniesie wiele radości - test

mikocm

New member
chyba szykują się masowe "naprawy gwarancyjne" btw. czy wiadomo coś o podobnym problemie z czarną linią w modelach RL / TL933?

P.S. Oddawał już ktoś tv na gwarancję z tego powodu w Poznaniu?
 

witgit

New member
Oficjalnym softem jest soft J.
Tam nie ma żadnych pasków.
Nikt Ci na siłę nie kazał na wgrywać softy Q.

Takich ludzi jak Ty czy ja , którzy szukają po różnych forach nowych softów jest w polsce może kilkanaście.
Gro ludzi kupuje sprzęt i ogląda transmisje. Wyskoczy update online (jeżeli ma neta podłączonego do tv) to zaktualizuje.

O masowych naprawach raczej bym zapomniał.
 
Ostatnia edycja:

johncoffey

New member
Jeśli chodzi o soft z końcówką J - pozioma czarna linia pojawiała się co kilka minut - masakra. Po wgraniu z końcówką "R" felerna linia ukazała się po ponad godzinie oglądania. Niestety identycznie jest z tym "krzaczeniem" co kilka minut obrazu w różnych miejscach. Nie wiem, czy to jest tzw. juddering czy nie. Niestety, TV zakupiony kilka dni temu - te dwie wady są na dłuższą metę bardzo irytujące, pomimo tego, że obraz na kanałach HD po kombinacjach z kalibracją wygląda naprawdę fajnie. To samo grając na konsoli.
 

fatis

New member
być może jest tak że wgranie nowszego softu niż J spowodowało usterkę. I nawet powroty do softów wcześniejszych mogą niewiele dać skoro TV został uszkodzony...
 

mikocm

New member
Ja tą linię miałem na fabrycznym sofcie 6.3.0C.1, ale nie działał poprawnie sleeptimer. Po aktualizacji przez LAN do 6.4.0J.1 sleeptimer działa, ale linia pozostała.

Kolega napisał na facebooku wiadomość do Toshiby i odpisali mu, że wiedzą o tym problemie i trwają prace nad jego rozwiązaniem. Jak dzwoniłem na infolinię, to powiedziano mi, że nie mają informacji odnośnie tego problemu.
Gdy pisałem na service.ue@toshiba-teg.com, to odpisali:
Our programming section is still working on an update to solve the black stripes.
 
Ostatnia edycja:

ozmatox

New member
Czy mozna wejsc jakos do trybu serwisowego w tym tv? Czy jest tam jakas opcja zwiazana z matryca? Jakis test albo reset? Czy musze zapakowac grata i wypchnac na serwis?
6dad9467-3650-98b2.jpg

6dad9467-366d-a4f4.jpg


Wysłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk
 

wasylhh

New member
Bez reklam
ozmatox kiedy kupiles tv i ile.on ma cali? Ja przy takiej usterce zadalbym zwrotu kaski lub wymiany na inny model w tej klasie cenowej...
 

ozmatox

New member
Wasylhh Toska zakupiona w Media Markt 27.12.2011 wiec mam go 8mcy. Wiadomo ze kazdy chcialby zwrot kaski : ) teraz lyknalbym jakigos szajsunga ...chyba.
Nie wiem jak to zalatwic bo w MM mnie zleja i odesla do serwisu.
Czy jak matryca zostanie wymieniona to czas gwarancji liczy sie od nowa 12mcy?
TV to 40TL838 i chyba pierwsza taka usterka na forum tośki.
Mam matryce od samsunga G w nazwie.
 

wasylhh

New member
Bez reklam
Ta toshiba nadaje sie do wymiany jako produkt nie zgodny z umowa. Mowie tu o tym migajacym czarnym pasku. Ja sam czekam na update i jak to nie zniknie to chce inny tv albo $$$. Ciebie czeka raczej naprawa ale nie wiem czy ci dadza od nowa 12miesiecy gwarancji.
 

johncoffey

New member
No jasne - to podszarpywanie-cięcie w różnych częściach obrazu było wynikiem załączonego systemu Active Vision. Na ustawieniu Wysoki co chwilę cięło obraz. Po wyłączeniu AV problem zniknął.
 
Ostatnia edycja:

wasylhh

New member
Bez reklam
No dobra dzisiaj dzwonilem do kontaktu ze stronki toshiba.de. Zaczalem mowic konsultantowi o tym czarnym pasku a on mi na to ze problem tego paska lezy w moim dekoderze c+! Hmmmm zaskoczony tym stwierdzeniem mowie mu ze na DVB-T mam to samo. Konsultant po dosc dlugim mysleniu wyslal mi na email soft ktory podobno poprawia ten blad. Chwilowo nie mam zamiaru sie z nim paprac bo wedlug instrukcji obslugi dolaczonej do softu musialbym przywrocic tv do ustawien fabrycznych co mi sie nie usmiecha bo TV jest kalibrowany. Nie wiem jaka to wersja ani nic. Jutro spisze chyba ustawienia i zrobie to a moze sie uda. Pytalem go na zapas co mam zrobic jak po tym nowym sofcie ten problem nadal pozostanie- odpowedz byla prosta. Serwis. To jest jawna kpina.
 

wasylhh

New member
Bez reklam
fatis urwales sie z choinki? o_O Usterka o ktorej ja pisze wystepuje u kazdego posiadacza tego TV. Wedlug ciebie kazdy kupil dobry tv ale on sie popsul podczas uzytkowania? Jutro udostepnie wam soft ktory dzis dostalem.
 

kudys11

Member
Wasylhh Toska zakupiona w Media Markt 27.12.2011 wiec mam go 8mcy. Wiadomo ze kazdy chcialby zwrot kaski : ) teraz lyknalbym jakigos szajsunga ...chyba.
Nie wiem jak to zalatwic bo w MM mnie zleja i odesla do serwisu.
Czy jak matryca zostanie wymieniona to czas gwarancji liczy sie od nowa 12mcy?
TV to 40TL838 i chyba pierwsza taka usterka na forum tośki.
Mam matryce od samsunga G w nazwie.

Nawet jeśli wymienią ci TV na nowy to gwarancja wydłuży się tylko o czas pobytu w serwisie.
 

raggatokan

New member
I jak tam ten nowy soft? Jaka to wersja? Poprawia coś?

Ja mam wersję softu ......P.. i nie mam żadnych pasów (a może mam ale nie wiem o co chodzi?).
 
Ostatnia edycja:
Do góry