Telewizor Philips 65PUS7601 - firma TP Vision prezentuje go w Berlinie .

tombik87

New member
Witam
Czy działa Wam HDR na kanale Canal+ 4K z dekodera nc+ 4K ULTRABOX? Bo mimo że treści są nadawane w HDR to TV nie przełącza się w tryb HDR
 
Ostatnia edycja:

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Telewizory Philips z tej serii powinny jedne z pierwszych , najwcześniej otrzymać aktualizację oprogramowania układowego w listopadzie 2018 r. , która będzie zawierać
między innymi nową wersję systemu
operacyjnego Android 8.0 Oreo . :-|
Aktualizacja będzie wprowadzana etapami .

https://www.flatpanelshd.com/news.php?subaction=showfull&id=1536045146
Dziękuję za uwagę .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

tombik87

New member
a czy wiadomo coś o poprawce w odbiorze HDR HLG przez HDMI (TV nie przełącza się automatycznie na HDR na kanale Canal+4 UltraHD - dekoder nc+ - 4K Ultrabox+),o której pisze kolega gasio?
 

tombik87

New member
dalej mam problem z HDR na Canal+4K UltraHD...zrobiłem zrzuty ekranu z dekodera Ultrabox+ 4k (właściwości hdmi)...dekoder widzi, że TV obsługuje HDR HLG natomiast telewizor nie przełącza sie w HDR...(ikona HDR wyświetla się na menu dekodera ale TV się nie przełącza). Dodam, że wcześniej na tym kanale załączał mi się HDR ale na module CAM w telewizorze...a przez HDMI na dekorze już nie działa. Coś Panu wiadomo to tej usterce?

https://zapodaj.net/44a87d25317ad.png.html

Natomiast dla testu podpiąłem dekoder pod SAMSUNG UE43KU6072 i tutaj ewidentnie widać, że TV nie obsługuje HDR HLG (brak ikony w menu dekodera i brak HDR na TV)

https://zapodaj.net/262c812610fac.png.html
 

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,
Telewizory z systemem Android 8.0 Oreo . (dla linii 2014 , 1015 , 2016 , 2017)

Patrz link poniżej - aktualizacja oprogramowania układowego : (możliwa do zainstalowania za pomocą telewizora)

https://toengel.net/philipsblog/



QM163E_U_0.25.238.0


Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

Kolu

New member
Odrzucona reklamacja z tyt. rękojmi

Hej,


reklamowałem ten TV u sprzedawcy (Media Markt) z tyt. rękojmi, że telewizor ma wadę fabryczną w postaci nierównomierności podświetlenia matrycy LCD, objawiającej się widocznymi, pionowymi smugami na całej powierzchni ekranu – tzw. „banding”. Był u mnie przedstawiciel serwisu lokalnego Philips we Wrocławiu, który porobił zdjęcia. Potem serwis skonsultował to z centralnym serwisem Philipsa i sklep odrzucił moje roszczenie wymiany towaru na nowy lub odstąpienie od umowy kupna - sprzedaży i zwrot ceny towaru.
Uważam mimo wszystko, że mój egzemplarz jest felerny. Nie wiem, co mogę zrobić więcej i czy coś wskóram. Co radzicie?




Oto odp. otrzymana od sklepu na moją reklamację:


Szanowny Panie,

Media Markt Polska sp. z o.o. Wrocław I Sp. k. – zwana dalej Sprzedawcą, w odpowiedzi na reklamację z dnia ... dotyczące rzeczy sprzedanej w postaci urządzenia – Telewizora PHILIPS 65PUS7601/12, w trybie Ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2014 r. poz. 121) - zwana dalej k.c., niniejszym informuję, iż Sprzedawca nie uznaje Pana reklamacji i roszczenia, albowiem za względu na brak wady jest ono nieuzasadnione.

Tytułem uzasadnienia stanowiska Sprzedawcy, uprzejmie podaję, co następuje.

W dniu ... zawarł Pan z Media Markt Polska sp. z o.o. Wrocław I Sp. k. umowę sprzedaży na Telewizor PHILIPS 65PUS7601/12 – zwany dalej towarem. Następnie w dniu ... złożył Pan reklamację z tytułu rękojmi żądając wymiany / odstąpienia od umowy sprzedaży.

Sprzedawca realizując przedmiotowe zgłoszenie reklamacyjne, niezwłocznie zapoznał się z dokumentacją oraz przekazał reklamację do Autoryzowanego Serwisu Producenta celem wykonania szczegółowego badania reklamowanego towaru oraz wydania opinii mającej potwierdzić bądź wykluczyć występowanie w produkcie wad bądź usterek jak również ustalenia przyczyny ich powstania. Na podstawie uzyskanych wyników badań przez Autoryzowany Serwis Producenta, Sprzedawca, sprzedawca nie uznał reklamacji za zasadną i nie uznał roszczeń ze względu na brak wady. Serwis stwierdził: "Testy wykonane u klienta w domu nie potwierdzają problemów zgłaszanych przez klienta."

Biorąc powyższe pod uwagę, wyjaśniam, że w zareklamowanym przez Pana urządzeniu nie stwierdzono występowania jakiejkolwiek usterki tkwiącej w towarze, za którą odpowiedzialność miałby ponosić Sprzedawca.

Oględziny potwierdziły pełną zgodność towaru z umową i towar służy do celu do jakiego towar tego rodzaju jest zwykle używany. W związku z tym, że reklamowany towar jest zgodny z umową sprzedaży, roszczenia Kupującego złożone Sprzedawcy, stały się nieskuteczne, albowiem żądania te są uzależnione od istnienia usterki w reklamowanym towarze.

Jednocześnie, mając na uwadze art. 32 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Sprzedawca oświadcza, iż odmawia wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Z poważaniem,
Tomasz Skowronek
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Media Markt Sp. z o.o. Wrocław
 

Attachments

  • Zal_3.3-zdjecie_ekranu.jpg
    Zal_3.3-zdjecie_ekranu.jpg
    235,3 KB · Wyś: 37

brodacz

Active member
Bez reklam
Często oglądasz czarny ekran? To jakaś forma medytacji?
Też mam ten model i w porównaniu z tym co ty masz to u mnie są 2 oddzielne ekrany. Po lewej ciemny po prawej jasny. Wieczorem widać to nawet w czasie filmu, ale skoro innym domownikom nie przeszkadza a ja zbytnim kinomaniakiem nie jestem to uznałem, że nie ma się co denerwować.
 
Do góry