Telewizor Panasonic JX810 4K Ultra HD LED: 40 '', 50 '', 58 '' i 65 " - aktualizacja.

andijaw

Member
No fakt, auto samo jedzie, nie mówiąc o stracie czasu na wycieczkę do sklepu ;)
W dodatku musi być odpowiednio duże. Ja pojechałem po telewizor i za nic się nie chciał zmieścić. Musiałem kombi pożyczyć specjalnie.
Jest przecież paragraf, że duże sprzęty muszą oni odebrać lub przysłać serwis.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Panowie ja miałem tv 58 cali i spokojnie mieścił mi się do samochodu. Do ME mam 4 km a spedycją kosztowało to z ubezpieczeniem około 100zl, więc dla mnie to była lepsza opcja i tyle w temacie.
 

andijaw

Member
Jeśli składają się siedzenia i auto nie dwuosobowe - to 58" się mieści w każdym.
Mam Tipo Sedan, składają się fotele (oparcia), ale w przejściu w bagażniku za kanapą jest tak wąsko (są nadkola), że pudło od Toshiby 58" nie weszło nawet po przekątnej, a nikt nie będzie wciskał go tam na siłę. Widziałem że pudło od Panasonica jest z centymetr, dwa niższe to może na styk wejdzie, ale nie wiedziałem tego wcześniej i już pożyczyłem kombi. Także nie bądź taki pewny, że do każdego wejdzie. Bo nie jest problemem długość tylko szerokość przestrzeni. Bagażnik jest głęboki, ma 520 litrów, ale jest wąskie przejście.
 

Attachments

  • fiat-tipo.jpeg
    fiat-tipo.jpeg
    476,7 KB · Wyś: 20

andijaw

Member
Złożyłem rękojmię w ME i, że towar pozostaje u mnie. Najpierw mieli z tym problem, ale szybko zmienili zdanie. Oczywiście serwis przyjedzie i wymieni płytę główną chociaż chciałem odstąpienie od umowy. Gdyby dalej było źle to dopiero za drugim razem nie będą mogli odmówić zwrotu środków, ale to wiecie.
 
Ostatnia edycja:

luck76

Well-known member
Złożyłem rękojmię w ME i, że towar pozostaje u mnie. Najpierw mieli z tym problem, ale szybko zmienili zdanie. Oczywiście serwis przyjedzie i wymieni płytę główną chociaż chciałem odstąpienie od umowy. Gdyby dalej było źle to dopiero za drugim razem nie będą mogli odmówić zwrotu środków, ale to wiecie.
Oby nie musieli :) szkoda Twojego i ich czasu :)
Co więcej, od tego roku wchodzi przepis wydłużający obowiązek udowodnienia przez sprzedawcę winy użytkownika do pełnego okresu 2y.
 

andijaw

Member
Oby nie musieli :) szkoda Twojego i ich czasu :)
Co więcej, od tego roku wchodzi przepis wydłużający obowiązek udowodnienia przez sprzedawcę winy użytkownika do pełnego okresu 2y.
Nowe przepisy dotyczą umów zawartych od 1 stycznia 2023 roku, a ja telewizor zakupiłem w listopadzie 2022. Na podstawie nowych przepisów nie będzie już można nawet żądać zwrotu środków za pierwszym razem. Będzie można jedynie żądać naprawy lub wymiany na nowy produkt. Jeśli to będzie niemożliwe to wtedy oczywiście zwrot środków będzie przysługiwał. Jednak standardowo odstąpienia od umowy można będzie żądać dopiero od drugiego razu i wtedy będą musieli się do niego przychylić.

Już dzwonił do mnie serwisant w ten sam dzień co złożyłem reklamację z tytułu rękojmi, że przyjedzie zmienić płytę główną.
 

luck76

Well-known member
Nowe przepisy dotyczą umów zawartych od 1 stycznia 2023 roku, a ja telewizor zakupiłem w listopadzie 2022. Na podstawie nowych przepisów nie będzie już można nawet żądać zwrotu środków za pierwszym razem. Będzie można jedynie żądać naprawy lub wymiany na nowy produkt. Jeśli to będzie niemożliwe to wtedy oczywiście zwrot środków będzie przysługiwał. Jednak standardowo odstąpienia od umowy można będzie żądać dopiero od drugiego razu i wtedy będą musieli się do niego przychylić.

Już dzwonił do mnie serwisant w ten sam dzień co złożyłem reklamację z tytułu rękojmi, że przyjedzie zmienić płytę główną.
Naturalnie, dotyczy zakupu po 32/12. Sprawa naprawy jest oczywista. Jak da się naprawić, to po co zwracać. Wszystko się psuje…
 
Do góry