TCL Seria P60

Status
Zamknięty.

LukeFingerle

New member
Witajcie,

To mój pierwszy post na forum, dzień dobry.
Próbowałem przejrzeć kilkaset stron w tym wątku, jednak nie udało mi się znaleźć interesujących mnie informacji. Mam nadzieję, że w tym wątku uda mi się uzyskać pomoc.
Mam od roku TCL 55DP660 - do tej pory chodził bez zarzutu. Kilka miesięcy temu zrobiłem update softu do wersji V8-T658T01-LF1V551 - od tego czasu telewizor chodził bez problemu - głównie używam go do oglądania netflixa. Ostatnio dwa dni z rzędu, bez ostrzeżenia, w trakcie oglądania netflixa, tewizor zrestartował się samoistnie. Raz dostał zwiecha z czarnym ekranem (także w trakcie netflixa) - udało się wyłączyć z pilota i odpalił się bez problemu. Czy możecie podpowiedzieć, co może być przyczyną? Nowszego softu chyba nie ma dostępnego? Czy to nadaje się do reklamacji, czy można coś poradzić we własnym zakresie?
Będę zobowiązany za każdą podpowiedź.
 

firefl

Active member
Bez reklam
Można sobie poradzić samemu przy odpowiednich kwalifikacjach i dostępie do części zamiennych.
Możesz też reklamować, czy masz jeszcze gwarancję?
Istotny problem przy takich zgłoszeniach to brak powtarzalności... A może był zanik napięcia w sieci?
Powodzenia.
 

LukeFingerle

New member
Można sobie poradzić samemu przy odpowiednich kwalifikacjach i dostępie do części zamiennych.
Możesz też reklamować, czy masz jeszcze gwarancję?
Istotny problem przy takich zgłoszeniach to brak powtarzalności... A może był zanik napięcia w sieci?
Powodzenia.


Czy mam gwarancję - powinna chyba być dwuletnia, a nawet jeśli nie gwarancja, to pozostaje rękojmia.
Czy to zanik napięcia - to raczej mało prawdopodobne, choć niewykluczone. Tylko pytanie, czy w takiej sytuacji to powinien się zrestartować, czy tylko wyłączyć?
Czy myślisz, że coś zaczyna zawodzić hardwarerowo?
 

firefl

Active member
Bez reklam
Po pierwsze poczytaj netykietę - nie cytuje się postów, szczególnie gdy odpowiadasz bezpośrednio.
Jak masz gwarancję/rękojmię to próbuj korzystać.
To może być zupełny przypadek. Przy zaniku napięcia powinien się zrestartować. Ale przy krótkotrwałym obniżeniu napięcia już nie ma reguły.
Podejrzewam kondensatory w zasilaczu... Czy to pomoże?
 

venhost

New member
Witam mam telewizor 49UC6406 i płyta główna została uszkodzona, ponieważ nie włączył się był czarny, kupiłem nową płytę główną w internecie szukając tego samego modelu 40-MT58DU-MAB4HG, jedyna różnica jest taka, że ten, który kupiłem jest z 65-calowego telewizora. a teraz, gdy włączyłem telewizor, obraz jest dwukrotnie podzielony.

Zrobiłem już kilka resetów, ale nadal wygląda tak samo. w programie widzę, że mówi 65 cali. wiesz, jak to zmienić, żeby myśleć, że to 49 cali? albo gdzie mogę dostać 49-calowy program?

Dziękuję bardzo!

6mn2YTf


IMG-20201022-125853-623.jpg
 
Ostatnia edycja:

firefl

Active member
Bez reklam
Ustawiony niewłaściwy project id. Na podstawie tego parametru oprogramowanie dogaduje się z peryferiami. Dla Twojego tv powinien być najprawdopodobniej 014.
Pewnie masz 018 albo 067 ustawione jeśli to było z modelu 65UC6406.
Można to sprawdzić w którymś z menu serwisowych.

Zmiana 0 6 2 5 9 8 MENU 014
ostatnie to project id. Tv powienien się zresetować jeśli dobrze naciskasz.

UWAGA: nie biorę żadnej odpowiedzialności za użycie powyższych informacji do wprowadzania zmian. Opieram się na danych z internetu i mogłem coś źle zrozumieć.

Daj znać jeśli pomoże
 
Ostatnia edycja:

venhost

New member
Ustawiony niewłaściwy project id. Na podstawie tego parametru oprogramowanie dogaduje się z peryferiami. Dla Twojego tv powinien być najprawdopodobniej 014.
Pewnie masz 018 albo 067 ustawione jeśli to było z modelu 65UC6406.
Można to sprawdzić w którymś z menu serwisowych.

Zmiana 0 6 2 5 9 8 MENU 014
ostatnie to project id. Tv powienien się zresetować jeśli dobrze naciskasz.

UWAGA: nie biorę żadnej odpowiedzialności za użycie powyższych informacji do wprowadzania zmian. Opieram się na danych z internetu i mogłem coś źle zrozumieć.

Daj znać jeśli pomoże



Witam!
Dzięki za odpowiedź, nie mówię tego po polsku, używając tłumacza. Możesz pokazać mi zdjęcie lub powiedzieć, jak dostać się do tego menu? Wiem, jak dostać się do menu serwisowego, które jest po wprowadzeniu kodu 6425.


IMG-20201022-192950.jpg


IMG-20201022-194026.jpg
[/IMG]
 
Ostatnia edycja:

venhost

New member
na zdjęciu masz id 067 a dla tego tv ma być 014
Podałem co naciskać w poprzednim poście, powodzenia

Witam ponownie, tak, widziałem że muszę zmienić na 014. Ale nie wiem gdzie umieścić ten kod "Zmiana 0 6 2 5 9 8 MENU"

Czy jest to w "głównym menu facturory" czy w "menu de servicio"?


Jeszcze raz dziękuję!
 

Tomek8888

New member
Witam,

Zauważyłem, że mam ustawiony niewłaściwy ID, które powodem są różne artefakty - prawdopodobnie zmieniony przez jedną z tutajszych lub pda*** aktualizacji

Czy zna ktoś z Was poprawny ID dla mojego panelu?

Panel: LSC490FN02-7
TV: U49P6046
Project name: 49C2US
Aktualne ID: 033 - pozwala na ustawienie tylko kraju Australia i Nowa Zelandia

Bardzo proszę o pomoc tutaj albo przez prywatną wiadomość.

Tomasz
 
Status
Zamknięty.
Do góry