TCL Seria P60

Status
Zamknięty.

malysek599

New member
Może ktoś się spotkał z podobnym problemem. Dzisiaj przez chwilę nie było prądu. Po ponownym włączeniu tv, aplikacje typu YouTube itp. nie chcą się połączyć z siecią, pomimo że jest dostępna. A np. Netflix działa bez problemów. Oczywiście uruchamiałem kilka razy, zmienialem na połączenie kablowe/wifi, wyłączałem od prądu, usuwałem pliki tymczasowe. Jedynie jeszcze nie przywracałem do ustawień fabrycznych bo z tym więcej zabawy. Ktoś się spotkał z podobnym problemem i znalazł rozwiązanie ?
 
Może ktoś się spotkał z podobnym problemem. Dzisiaj przez chwilę nie było prądu. Po ponownym włączeniu tv, aplikacje typu YouTube itp. nie chcą się połączyć z siecią, pomimo że jest dostępna. A np. Netflix działa bez problemów. Oczywiście uruchamiałem kilka razy, zmienialem na połączenie kablowe/wifi, wyłączałem od prądu, usuwałem pliki tymczasowe. Jedynie jeszcze nie przywracałem do ustawień fabrycznych bo z tym więcej zabawy. Ktoś się spotkał z podobnym problemem i znalazł rozwiązanie ?
Mam to samo. Rozwiązanie? Kupiłem MiBoxa i w końcu Android tv działa jak trzeba, szkoda mi już nerwów na ten crap w TCL
 

malysek599

New member
Ok, trochę zabawy z ustawieniami o chyba udało się rozwiązać problem. Zresetowała się data, i należało przestawić na automatyczne ustawienie daty. Teraz działa jak należy. Może się przyda komuś, choć podejrzewam że tego szro... tv używa co raz mniej osób :)
 

polak7

New member
Dzisiaj mój TCL prawdopodobnie umarł.
Przed chwilą go włączyłem, następnie włączyłem lampkę podłączoną do tego samego gniazdka i usłyszałem trzask. Myślałem, że żarówka się spaliła, ale źródłem trzasku był telewizor. Przez krótką chwilę było czuć smród spalonej elektroniki.
Telewizor kupiony tutaj w październiku 2017. Nie miał nawet trzech lat.
Myślicie, że umarł na zawsze czy da się go naprawić?
 

posmak77

Member
Nikt nie ma kryształowej kuli i Ci tego nie powie. Trzask, smród, możliwe że wystrzelił jakiś kondensator ale musi to obejrzeć lokalny specjalista od elektroniki.
 

pawelsonx

New member
Na którym oprogramowaniu działa poprawnie Netflix. Starsze produkcję da się uruchomić w hdr i 4 k ale już nowe seriale i produkcję wyskakuje błąd tvq-pb-101(5.2.5) co do porad typu sprawdź sieć itp przerobiłem wszystkie sposoby włącznie z przywróceniem ustawień fabrycznych
 

pawelsonx

New member
Sprawa rozwiązana miałem wpięty pod USB wzmacniacz z dac android traktował to jako zewnętrzna kartę dźwiękową po odłączeniu zabanglało
 
Ostatnia edycja:

polak7

New member
Nikt nie ma kryształowej kuli i Ci tego nie powie. Trzask, smród, możliwe że wystrzelił jakiś kondensator ale musi to obejrzeć lokalny specjalista od elektroniki.

Zawiozłem do lokalnego specjalisty od elektroniki.
Okazało się, że spalony został zasilacz.
Koszt naprawy to 420 zł (270 zł - cena nowego zasilacza, 150 zł - cena robocizny).
 
Ostatnia edycja:

firefl

Active member
Bez reklam
Cały zasilacz się spalił czy jeden komponent na zasilaczu ...
Dobrze, że całego tv nie chcą wymienić.

Wysłane przy użyciu Tapatalka
 

polak7

New member
Nie wiem, nie znam się.
Zanim odwiozłem do naprawy, to założyłem, że jeśli cały koszt naprawy będzie wyższy niż 500 zł, to nie naprawiam, ale kupuję nowy TV (już nie TCL).
 

Tomek8888

New member
Witam.
Mam problem z telewizorem 49' P60, przejścia z czarnego na białe/ciemne na jasne wywołuje w obrazie błędy(mruganie pikseli) bardzo rzucają się w oczy podczas przeglądania facebook czy grania na konsoli itp. Jeżeli aparat w telefonie wyłapuje te problemy czy jest to wina matrycy czy po prostu aktualizacje to popsuły dodam, że działam na najnowszej aktualizacji z oficjalnej strony tcl dla tego modelu, próbowałem już powrotu do ustawień fabrycznych/kalibracji. Tych "glitchy" nie było w wersji android 7.0 v173 czy jest szansa powrotu do tego softu?

PS. Czerwień na ekranie to odbicie światła z klawiatury

Napisz proszę na PW - dam Ci kontakt do kolegi.

Mam to samo, fajnie kiki że wątek o TV ma kilkaset stron a Ty wysyłasz porady na priv zamiast tam gdzie ludzie mają dostęp...

Co poradziłeś i czy pomogło?

Mam to samo na najnowszym v551
 

firefl

Active member
Bez reklam
Kiki nie udziela porad na priv tylko podaje numer telefonu do doświadczonej osoby.
Niestety z porad telefonicznych posty nie powstają....

Wedlug moich obserwacji Osoby korzystające z takiego wsparcia prawie nigdy nie piszą jakie było rozwiązanie choć zwykle przestają narzekać.

Wysłane przy użyciu Tapatalka
 

Tomek8888

New member
Kiki nie udziela porad na priv tylko podaje numer telefonu do doświadczonej osoby.
Niestety z porad telefonicznych posty nie powstają....

Wedlug moich obserwacji Osoby korzystające z takiego wsparcia prawie nigdy nie piszą jakie było rozwiązanie choć zwykle przestają narzekać.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Koledzy mają duże doświadczenie w pomocy porad.
Rozwiązują często najtrudniejsze problemy.

W takim razie czy można dowiedzieć się czy problem udało się rozwiązać? Testowałem wszystkie wersje aktualizacji z Android 8, wszystkie resety z menu serwisowego, przywracanie fabrycznych ustawien, edycja ustawien wideo i wszystkich efektow.

Pozdrawiam
 
Status
Zamknięty.
Do góry