TCL Seria C70

DLUGI321

New member
"kiki" piszesz że posiadacie i testujecie nowego Androida 7 i wszystko na tą chwilę jest OK a skoro tak to czy możesz potwierdzić że problem z ciągłym wyskakiwaniem komunikatu o podłączeniu CI+ i informacji że kanał jest kodowany mimo że mam normalny dostęp do tego kanału został rozwiązany bo widzę że coraz więcej osób skarży się na ten problem a jest on bardzo irytujący jeszcze mi się nie zdarzyło na żadnym TV by po każdym włączeniu wyskakiwała taka informacja.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie siedzę przed nim non stop - ale komunikatu nie widział . Nie wiem nawet jak wygląda. Pytaj Marka bo on częściej jeszcze korzysta testując.
 

DLUGI321

New member
Widzę że bardzo dziwnie testujecie tego androida tylko pod względem tego co wam pasuje. Nie każe ci siedzieć cały czas przed telewizorem ale skoro ludzie skarżą się na działanie modułu CI to powinniście go sprawdzić w każdych warunkach a nie bo wy macie tuner i u was działa to już jest wszystko OK spróbujcie może podłączyć bezpośrednio moduł CI to zobaczycie opisywany komunikat i będziecie wiedzieć o czym piszą ludzie a nie testowanie po łebkach i tylko tego co wam pasuje. Tuner satelitarny i Kodi to nie wszystko ludzie też tak jak ja korzystają z takiego modułu i ciągłe wyskakiwanie tego komunikatu naprawdę robi się denerwujące a jeszcze nie spotkałem się by u konkurencji coś takiego w jednej z podstawowych funkcji był taki problem. Tylko TCL o tym wie i ma to głęboko gdzieś bo przecież wszyscy powinni korzystać z tunerów satelitarnych to po co ten moduł montują skoro on nie działa tak jak powinien i nie zapowiada się by go naprawili
 
Widzę że bardzo dziwnie testujecie tego androida tylko pod względem tego co wam pasuje. Nie każe ci siedzieć cały czas przed telewizorem ale skoro ludzie skarżą się na działanie modułu CI to powinniście go sprawdzić w każdych warunkach a nie bo wy macie tuner i u was działa to już jest wszystko OK spróbujcie może podłączyć bezpośrednio moduł CI to zobaczycie opisywany komunikat i będziecie wiedzieć o czym piszą ludzie a nie testowanie po łebkach i tylko tego co wam pasuje. Tuner satelitarny i Kodi to nie wszystko ludzie też tak jak ja korzystają z takiego modułu i ciągłe wyskakiwanie tego komunikatu naprawdę robi się denerwujące a jeszcze nie spotkałem się by u konkurencji coś takiego w jednej z podstawowych funkcji był taki problem. Tylko TCL o tym wie i ma to głęboko gdzieś bo przecież wszyscy powinni korzystać z tunerów satelitarnych to po co ten moduł montują skoro on nie działa tak jak powinien i nie zapowiada się by go naprawili
To nie prawda, że tylko TCL ma problemy z modułem CI+.
Byłem posiadaczem innego tv znanej marki z 2017 i od czasu do czasu mnie okłamywał.
A propos [DLUGI321] - piszesz jako posiadacz TCL-a?
Czy teoretycznie przyszly posiadacz?
Istnieje spore prawdopodobieństwo, ze problem dotyczy tylko niektórych modułów, więc może poszukać informacji nt. interakcji konkretnych elementów a dopiero czepieć się wybiórczości testu?
 

DLUGI321

New member
Jestem posiadaczem TCL C70 i nie neguje że może być to problem niektórych modułów. Posiadam tv kablową od Inea i właśnie z ich modułem/TV mam problem a podejrzewam że nie jest to jakiś egzotyczny moduł. Takie moje rozmyślania że skoro wydają TV na nasz rynek to chyba powinni wziąść pod uwagę bardziej popularnych dostawców telewizji i sprawdzić działanie z ich sprzętem nie mówię że z każdym bo się nie da ale jak poczytasz trochę to zobaczysz że ten problem jest dość popularny w tym TV i nie tylko z telewizją kablową Inea
 

AdamWGM

New member
C70 i moduł CI z kartą NC+ też ma ten problem, po włączeniu TV jest komunikat że inicjuje moduł, ale znika po kilku sekundach - chyba, że szybkie uruchamianie jest wyłączone, wtedy trzeba "ręcznie" zamknąć komunikat.

Przy szybszym przełączaniu kanałów, po przełączeniu kilku kanałów wyświetla się "Kanał kodowany" mimo, że mam do niego i dopiero po kilku/kilkunastu ładuje obraz.
Jeśli w trakcie tego komunikatu wróce do poprzedniego kanału, który był poprawnie odkodowany też wyświetla komunikat "kanał kodowany". Wygląda to jakby TV nie nadążał z odkodowywaniem...
 

DLUGI321

New member
Dokładnie mam ten sam problem i widać że nie tylko ja zamiast go usunąć jak najszybciej bo jednak to podstawowa funkcjonalność to oni się chwalą PIP-e lub nowym menu żenujące. Obiecują wydanie nowego oprogramowania w pazdzierniku a tu już mamy końcówkę miesiąca i cisza. Chyba trzeba będzie się przyzwyczaić do tego a na przyszłość unikać TCL jak ognia bo z takim podejściem to oni za daleko nie zajadą. Zero profesionalizmu z ich strony
 

axelmateuss

New member
Na module CP to samo, dodatkowo nie da się wyszukać kanałów tylko z listy operatora - i dostajemy piękną listę uporządkowanych alfabetycznie tysięcy kanałów z całej satelity...

@DLUGI321
Nowości, o których piszesz, wynikają z Androida TV 7 - trzeba rozróżnić wersję softu z wersją Androida - błędy nie wynikają z Androida, tylko modyfikacji systemu przez producenta. Słusznie chwalą się więc nowościami, ale nie są one związane z ich działaniami, a działaniami Google'a. Jedno jest jakby odrębne od drugiego. Musimy niestety liczyć, że oprócz nowego numerka i nowej bazy, dostaniemy także poprawki błędów, o których piszemy w temacie obok i, co za tym idzie, nową wersję oprogramowania "by TCL" i że naprawią to, co należy do nich.
 
Ostatnia edycja:

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Dokładnie mam ten sam problem i widać że nie tylko ja zamiast go usunąć jak najszybciej bo jednak to podstawowa funkcjonalność to oni się chwalą PIP-e lub nowym menu żenujące. Obiecują wydanie nowego oprogramowania w pazdzierniku a tu już mamy końcówkę miesiąca i cisza. Chyba trzeba będzie się przyzwyczaić do tego a na przyszłość unikać TCL jak ognia bo z takim podejściem to oni za daleko nie zajadą. Zero profesionalizmu z ich strony

Ludzie... pomyslcie zdroworozsadkowo.
Jaki sens jest teraz dania wam androida 7?
Nie lepiej poczekac na jakies targi np. AudioShow i pierwszy raz pokazac andka na targach aby miec super reklame?
 

DLUGI321

New member
Tu konkretnie nie chodzi bezpośrednio o androida choć jedno z drugim jest powiązane chodzi o błędy samego oprogramowania tv a nie samego androida bo on do końca nie ma nic wspólnego z modułem CI. Natomiast pokazanie androida dopiero na targach np.AudioShow to też strzał w stopę dla TCL był on już tyle razy obiecywany miał być w tym miesiącu i podejrzewam że taka premiera będzie tylko świadczyć o nie profesionalizmie firmy która coś obiecuje by potencjalnych klientów zdobyć a ogólnie wychodzi że nawet samego telewizora nie można w żadnym sklepie zobaczyć a co dopiero kupić (prócz jednego). Co dopiero nowe oprogramowanie rozwiązujące znalezione błędy zdobyć jak już flagowce po IFA wychodzą z oprogramowaniem z błędami to o czym to świadczy.
 

axelmateuss

New member
Wiecie, ja sądzę, że nie ważne nawet gdzie i kiedy - wystarczyłoby, żeby TCL powiedział: "Fajnie, że testujecie, że dajecie znać. Jesteśmy Wam za to wdzięczni, bo dzięki temu możemy poprawić błędy. Może nam trochę zejść, nie podamy wam daty, ale postaramy się naprawić zauważone przez Was problemy. Jak będzie gotowe, to się odezwiemy, ale na pewno to zrobimy". I sądzę, że sprawa byłaby zamknięta, po prostu byśmy czekali - i na CI i na resztę błędów z sąsiedniego tematu. Może usłyszymy taką deklarację od producenta - dałoby się coś z tym zrobić @urania-marek?
 

DLUGI321

New member
Tak prawdopodobnie trzeba było zrobić na pewno nie umilkły by pytania "kiedy będzie nowy Android" ale z pewnością było by mniej kontrowersyjnych i denerwujących pytań. A tak rozbudzili w ludziach nadzieje że już niedługo będzie nowe firmware z poprawionymi błędami a tu ZONK. Koniec miesiąca nowego oprogramowania z poprawionymi błędami nie będzie na pewno w każdym bądz razie nie za szybko. Bo ktoś testuje coś ale nie pod kątem zgłaszanych błędów tylko to co jemu pasuje.
 

adamtom

New member
C70 audio przez optyka

Witam,

kupiłem kolumny aktywne i podłączyłem je przez złącze optyczne a tu jakieś trzaski! Sprawdziłem głośniki na innym sprzęcie i kabelku i wszystko działa. Czy trzeba gdzieś coś przełączyć / przestawić w tv żeby działało poprawnie?
 

0qdlaty0

New member
Witam,

kupiłem kolumny aktywne i podłączyłem je przez złącze optyczne a tu jakieś trzaski! Sprawdziłem głośniki na innym sprzęcie i kabelku i wszystko działa. Czy trzeba gdzieś coś przełączyć / przestawić w tv żeby działało poprawnie?
Nie. To uroki Tcl [emoji3]. Trzaski gratis.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

dexterjj

New member
Witam,

kupiłem kolumny aktywne i podłączyłem je przez złącze optyczne a tu jakieś trzaski! Sprawdziłem głośniki na innym sprzęcie i kabelku i wszystko działa. Czy trzeba gdzieś coś przełączyć / przestawić w tv żeby działało poprawnie?

nie korzystałem z optycznego ale później sprawdzę u mnie jak działa
 
Do góry