@msdfan: Pisząc dzisiaj moje wypowiedzi nie starałem się bronić serwisu TCL.
Niezrozumiałem podstaw określenia błędu telewizora o której pisał em117 jako błąd softu i związku tego błędu z naprawą innego małego telewizora. em117 w zasadzie zgadywał. Serwis nie potwierdził dostrzegalnego błędu. Ponieważ w warunkach serwisowych nie zaobserwowali żadnego błędu zalecili zdokumentowanie w formie filmu by wykonać naprawę przez serwis centralny. Standardowe zalecenie niemal każdej firmy to konieczność potwierdzenia wady przez serwis.
Przyjąłeś jako pewnik że to soft i jako odniesienie dałeś porównanie do starego 42'' LG z wymienioną na stole w domu matrycą. Z roku na rok mniej serwisów zabiera się do napraw bez stanowisk bezpiecznych pod względem elektryczności statycznej - moim zdaniem to nie jest profesjonalna naprawa i znam się na takich zagadnieniach.
Dla mnie naprawa LG nie ma żadnego związku z niejasnym problemem em117. Nie wiem jaki rozmiar ma em117 ale ta seria to jednak większe telewizory.
Na serwis TCL narzekasz a o LG napisałeś "co do profeski serwisu. Nie mnie to oceniać". Bądź konsekwentny i nie oceniaj żadnego serwisu albo oceniaj obydwa.
Sprawy Twoich kontaktów z TCL, infolinii, ich odpowiedzi są Twoją historią i nie pisałem o tym oprócz odczucia, że dla mnie brzmiało to jak skarga, wyżalenie, ale jeśli pisałeś to z innych powodów to może źle zinterpretowałem. Większość opisu, np. określenie "Śmiech przez łzy." to dla mnie wyraz skargi... Jakbyś chciał wyłącznie opisać "prawdziwe, oparte na faktach treści" to byłyby jednak fakty a nie opinie i ocena.
Nie podejmę tego wątku dalej. Cokolwiek napiszesz pozostanie bez odpowiedzi.