TCL EP640 Ultra HD LED TV, cztery modele HDR10 i Android 9.0

firefl

Active member
Bez reklam
Reklamowałem matrycę starego LG - kurz. Przyjechał serwisant z matrycą!!!
Czy ten tv miał 65'? Jakie miasto?
Takie sztuczki to działały tak do 37'' i w dużych miastach. No może ciut więcej.

I wcale nie chcę bronić TCL, tylko obawiam się, że porównujesz inne wielkości...
 

firefl

Active member
Bez reklam
Miasteczko powiatowe, LG 42 cale. Telefonicznie zgłosiłem usterkę na infolinię, wskazałem czym się objawia. Potem, jeśli dobrze pamiętam, telefon z serwisu i naprawa w uzgodnionym terminie. Bajka? Nie, realia sprzed lat.

Nie rozumiem tylko, co ma wielkość ekranu, do usterki softu. Tym przykładem z życia wziętym chciałem pokazać, że nawet matrycę można wymienić w domu klienta, a co dopiero sprawa softu...

Ja też nie rozumiem co zastrzeżenie do obserwacji jakiejś wady gdzie zakładasz sprawę softu ma wspólnego z wymianą matrycy w znacznie mniejszym telewizorze. Może to rzeczywiście zrobili źle, może taki błąd powstaje także przy uszkodzeniach sprzętu.

Wielkość ekranu ma kluczowe znaczenie dla czysto mechanicznego realizowania wymiany matrycy.
Z punktu widzenia elektroniki Twoja naprawa (pomimo zadowolenia jako klient) została wykonana niezgodnie z wymaganiami napraw sprzętu wrażliwego na elektryczność statyczną. Wiem, że ryzyko uszkodzeń nie jest zbyt duże, ale wymiana nie była profesjonalna. Tylko warunki zapewnia tylko odpowiednio przygotowane stanowisko z uziemieniem i paroma innymi warunkami. No chyba, że duży rozsuwany stół miał jeszcze jakieś dodatkowe cechy...
 

firefl

Active member
Bez reklam
Z tym softem, to też chyba zakładasz że producent ukrywa jakąś nową wersję działającą.
Nawet jeśli to sprawa softu to producent raczej nie ma lepszej wersji.
Serwis mógł tylko sprawdzić sprzętowo...
 

firefl

Active member
Bez reklam
Chyba chcesz sie wyżalić i zbierasz serie faktów i powiązań by to potwierdzić. Dla mnie EOT.

I oczywiście bardzo Ci współczuję krzywdy jaką odczuwasz.


Wysłane przy użyciu Tapatalka
 

broda1725

New member
Bez reklam
A u mnie to ściemnianie na android menu nie występuje, na tv i złączu odtwarzacza mediów owszem, ale można to u mnie wyłączyć "podświetlanie dynamiczne".
Na tv i media mam na Eco ale mnie to nie przeszkadza a nawet poprawia czerń w ciemnych scenach, nie doprowadza do prześwietlania boków ekranu. Na android tv wyłączone to mam i nie zauważam tego ale już czerń nie taka piękna na filmach z pasami. Ale szczerze, nie regulowalem za wiele tv bo nie mam zbytnio czasu.
W zasadzie mam kalibracje (tv od kikiego) ale nie mam kiedy przeklepepać ustawienia z HDMI (na tym złączu jest kalibracja) i na kartkach.

Z iptv nie korzystam więc nie widzę tu wady ale rozumiem innych.
Na dźwięk też nie narzekam wiele użytkowników narzeka, ale szczerze dla mnie jako tv który wisi pod sufitem w sypialni jest naprawdę dobry i głośny.
 
Ostatnia edycja:

bielikk

New member
Bez reklam
DO UŻYTKOWNIKÓW "TV TCL" - to sprzęt tak niedopracowany, montowany na najtańszych podzespołach, że nie powinien być sprzedawany na terenie Polski. Tak marna "obsługa" serwisowa wiąże się z tym, że reklamacji jest bardzo dużo, a sam serwis nic nie poradzi ponieważ samo oprogramowanie (soft) jest niedopracowany, można powiedzieć wadliwy, o elementach technicznych wspomniałem wyżej.
LUDZIE - APELUJĘ DO WAS - NIE KUPUJCIE TYCH "PSEŁDO TV". NISKA CENA PRAKTYCZNIE ZAWSZE POTWIERDZA MARNĄ - ZŁĄ JAKOŚĆ PRODUKTU. TCL TO PIENIĄDZE "WYRZUCONE W BŁOTO".
 

firefl

Active member
Bez reklam
@msdfan: Pisząc dzisiaj moje wypowiedzi nie starałem się bronić serwisu TCL.
Niezrozumiałem podstaw określenia błędu telewizora o której pisał em117 jako błąd softu i związku tego błędu z naprawą innego małego telewizora. em117 w zasadzie zgadywał. Serwis nie potwierdził dostrzegalnego błędu. Ponieważ w warunkach serwisowych nie zaobserwowali żadnego błędu zalecili zdokumentowanie w formie filmu by wykonać naprawę przez serwis centralny. Standardowe zalecenie niemal każdej firmy to konieczność potwierdzenia wady przez serwis.
Przyjąłeś jako pewnik że to soft i jako odniesienie dałeś porównanie do starego 42'' LG z wymienioną na stole w domu matrycą. Z roku na rok mniej serwisów zabiera się do napraw bez stanowisk bezpiecznych pod względem elektryczności statycznej - moim zdaniem to nie jest profesjonalna naprawa i znam się na takich zagadnieniach.
Dla mnie naprawa LG nie ma żadnego związku z niejasnym problemem em117. Nie wiem jaki rozmiar ma em117 ale ta seria to jednak większe telewizory.

Na serwis TCL narzekasz a o LG napisałeś "co do profeski serwisu. Nie mnie to oceniać". Bądź konsekwentny i nie oceniaj żadnego serwisu albo oceniaj obydwa.

Sprawy Twoich kontaktów z TCL, infolinii, ich odpowiedzi są Twoją historią i nie pisałem o tym oprócz odczucia, że dla mnie brzmiało to jak skarga, wyżalenie, ale jeśli pisałeś to z innych powodów to może źle zinterpretowałem. Większość opisu, np. określenie "Śmiech przez łzy." to dla mnie wyraz skargi... Jakbyś chciał wyłącznie opisać "prawdziwe, oparte na faktach treści" to byłyby jednak fakty a nie opinie i ocena.

Nie podejmę tego wątku dalej. Cokolwiek napiszesz pozostanie bez odpowiedzi.
 

broda1725

New member
Bez reklam
Jaka wersja tego softu ?

Jak usuną problem z przewijaniem filmów w MKV w wbudowanym odtwarzaczu to daj znać.
 
Ostatnia edycja:
Do góry