TCL 50s7806 test otwarty telewizora - czyli jaka jest realna wartość chińskich telewizorów na światowym rynku ?

mamir

New member
Koledzy moglby sie ktos wypowiedziec na temat kalibracji u58s7806 od kikiego.chodzi mi o opinie kogos kto "na wlasne oczy" widzial obraz przed i po ,bo nie wiem czy warto.z gory dzieki:)
 

Adir

New member
Kupowałem u kiki ego i mam cały czas ustawione na parametr "uzytkownik" który stworzyła osoba od kalibracji. Często przelaczam na standardowy, żeby właśnie porównać i dla kogoś kto przez prawie 5 lat lampił się w plazmę, nie wyobrażam sobie oglądać coś na standard lub dynamiczny. Polecam, tym bardziej ze miałem to w cenie, a sam bym w życiu tego nie ustawił.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
 
D

Deleted member 121090

Guest
Zadzwoniłem na infolinię zajmującą się gwarancjami tej firmy.
W rozmowie z konsultantem dowiedziałem się niewiele. On nie wie czy ta informacja na ich stronie to jest pełna treść karty gwarancyjnej jaką otrzymują klienci. Na początku mówił, że tak, później po wskazaniu mu, że przecież tam nie ma nawet wskazanego okresu na jaki firma TCL udziela gwarancji i na czym ona polega już taki pewny nie był:)

Dowiedziałem się też, że TV są naprawiane w Polsce a nie tak jak powiedzieli koledze @Maciej_ka, że za granicą ( na Filipinach). Podał mi np. serwis w Radomiu.
Na cały szereg wątpliwości nie był w stanie odpowiedzieć ale obiecał kontakt z odpowiedziami w poniedziałek. No to czekam i dam znać.

Niestety, konsultant mimo obietnicy złożonej, nie był uprzejmy się nawet do mnie odezwać.
No to jutro znowu zadzwonię do niego ja. Może pracownik firmy TCL odpowiedzialny w niej za realizację gwarancji, wreszcie będzie wiedział co w niej jest a co nie jest zapisane. I w ogóle gdzie można treść tej gwarancji znaleźć.

MaciejKa_86
Jak posuwa się Twoja sprawa z naprawą TV?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

mamir

New member
Dzieki,ale chodzi mi o porownanie najlepszych ustawien obrazu jakie sam moge "na oko" ustawic,a tymi od kikiego.Porownanie trybow predefiniowanych z ustawieniami od kikiego nic mi nie powie bo sam tez lepiej ustawie telewizor niz fabryka.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Tak jak pisałem, TCL mimo złożonej obietnicy wczoraj do mnie nie zadzwonił.
Zadzwoniłem do nich znowu ja. I na razie konsultant w dalszym ciągu nie jest w stanie udzielić odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania tyczące się ich gwarancji. To jakieś kuriozum. To kto ma coś na ten temat wiedzieć, jak ich specjalista od gwarancji po paru dniach szukania odpowiedzi nie wie?!
Na razie powiedział mi tylko jedno. Firma TCL nie ma przedstawicielstwa w Polsce. Sprzedaż odbywa się bezpośrednio ze spółki zarejestrowanej w Chinach-TCL Macao.
Więc, moim zdaniem, w takim przypadku nie ma osobowości prawnej przed naszym wymiarem sprawiedliwości. Wszelkie roszczenia gwarancyjne, w przypadku sporu na linii klient-producent, są w takim przypadku praktycznie niemożliwe do wyegzekwowania.
Konsultant firmy TCL znowu mi obiecał, że dzisiaj do mnie zadzwoni i odpowie na resztę zadanych pytań. To znowu czekam i dam znać co usłyszałem.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Napisz coś więcej. Dlaczego się nie posuwa?
Wysłałeś go sprzedawcy na mocy Ustawy?
 

enocyl

Banned
Ładne jaja się dzieją. Jak widać cena to nie tylko produkt, ale i cała jego otoczka, począwszy od serwisu, infolinii, bok'u itd. Pozatym "Polski" telewizor bez przedstawiciela w Polsce... :D
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Oczywiście wczoraj ponownie nikt do mnie z firmy TCL nie zadzwonił.
No to znowu dzisiaj zadzwoniłem ja. I firma TCL w dalszym ciągu nie jest w stanie udzielić mi odpowiedzi na pytania tyczące się warunków ich gwarancji.
No to czekam dalej na ich telefon...
 

MaciejKa_68

New member
Napisz coś więcej. Dlaczego się nie posuwa?
Wysłałeś go sprzedawcy na mocy Ustawy?
Nie mam pojęcia czemu się nie posuwa, doskonałe pytanie :evil: Formalna reklamacja została wysłana do sprzedającego w ostatni piątek i nic się nie zadziało :-(

TV odeślę dopiero jutro, czyli jak tylko dotrę do domu - niestety, taka praca. Na szczęście 14 dniowy termin biegnie od dnia złożenia reklamacji, a nie od momentu dostarczenia sprzętu.
 

MaciejKa_68

New member
Już się ruszyło, trzeba było interwencji naczelnego !

Niestety z mojego punktu widzenia NIC się nie zmieniło. Zadzwonił do mnie jakiś człowiek z TCL, być może wspomniany "naczelny" i, wyrażając ubolewanie z powodu sposobu działania serwisu w mojej sprawie, usiłował mnie namówić (by nie powiedzieć: zmusić) do zmiany decyzji i skorzystania z gwarancji. Posunął się nawet do stwierdzenia, że aby skorzystać z rękojmi, muszę najpierw oddać sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Byłoby nawet śmiesznie, gdyby nie to, że jestem już mocno wkurwio*y :-(

Napiszę więc jeszcze raz: NIE JESTEM ZAINTERESOWANY NAPRAWĄ GWARANCYJNĄ - KORZYSTAM Z RĘKOJMI. Po raz kolejny proszę o podanie adresu, na jaki mam wysłać telewizor oraz sposobu, w jaki mam Was obciążyć kosztami pakowania i przesyłki kurierskiej.

PS: a, bym zapomniał - gość z TCL, standardowo, chciał numer seryjny i model TV, czyli informacje które TCL posiada od poniedziałkowego poranka ;-)
 
D

Deleted member 121090

Guest
Jeśli załatwiasz sprawę na mocy Ustawy, to żadna rozmowa z producentem nie jest Ci potrzebna.
Ustawa wiążę klienta tylko ze sprzedawcą. Koniec kropka.
Nie rozumiem dlaczego Kiki pisze tutaj coś o jakimś naczelnym. Nie ma on tutaj nic do rzeczy i nic do powiedzenia w temacie.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To chyba dobrze, że zadzwonił i przeprosił.
Dane do kuriera dostałeś o 17,35 więc przed Twoim wpisem o 17,49.
Więc nie rozumiem o co chodzi ?
 
Do góry