Soundbar TCL Ray Danz TS9030 z Dolby Atmos.

Status
Zamknięty.

matekdb

New member
Masz gwarancję , więc ryzyko nie jest duże.
Jak coś oddasz i dostaniesz kasę.

Zaryzykowałem i jestem niezadowolony chyba będę oddawał chyba że jeszcze czegoś nei rozgryzłem. Dzwiek jest strasznie płaski sterowanie tylko Góra i dałem. Soundbar nei ma kompletnie środka... Czy coś przeoczyłem?
Jako muzykowi mi to mega przeszkadza dziwie się pozytywnym opinia
 

swiniosz

New member
Raczej tego nie przeskoczysz, często urządzenia maja zablokowany powrót do wcześniejszych wersji. Pewnie przez swój serwisowy wewnętrzny programator mogą coś więcej zdziałać. Tam z tyłu jest złącze serwisowe. Może tak być że nowy soft uwalił sterownik od WIFI BT. Wiec muszą poprawić oprogramowanie a jak jest to jakiś większy problem to tylko gwarancyjna wymiana urządzenia.
 

Tgold

Member
Pisałem do supportu to napisał że najnowszy jest na stronie, podałem ten soft co mam w soindbar to odpowiedzieli że widocznie jest nowszy że soundbar go ściągnął... Działa doskonale także jest ok, fakt głośność na 1 a w nocy głośno troszkę heh
To jest jakaś mała nadzieja że go w niedługim czasie udostępnią na stronie [emoji848]

Wysłane z mojego M2007J3SY przy użyciu Tapatalka
 

Tgold

Member
Raczej tego nie przeskoczysz, często urządzenia maja zablokowany powrót do wcześniejszych wersji. Pewnie przez swój serwisowy wewnętrzny programator mogą coś więcej zdziałać. Tam z tyłu jest złącze serwisowe. Może tak być że nowy soft uwalił sterownik od WIFI BT. Wiec muszą poprawić oprogramowanie a jak jest to jakiś większy problem to tylko gwarancyjna wymiana urządzenia.

Tu jest instrukcja jak wgrać Burning Toolem wiec może da rade tylko ja coś robię źle.

http://celesw.tcl.com/CSEU AUDIO/Infotech/SB_Infotech 0002 - Software upgrade method for WIFI Module.pdf
 

Cyron5

New member
Cześć,

Posiadam Soundbar TS9030 podłączony do TV TCL 65C825.

Włączając dźwięk poprzez głośniki wbudowane w TV Netflix pokazuje ikonę Dolby Atmos.
Włączając belkę niestety już nie.

Sprzęty podłączone kablem HDMI, który był w zestawie z belką. W TV wejście ARC/eARC, w belce HDMI OUT (ARC).

Pomożecie? :)


EDIT!!!
W opcjach TV ustawiłem tryb eARC na WYŁĄCZ i działa
 
Ostatnia edycja:

Kula666

New member
Cześć.
Mam problem, którego nie mogę rozwiązać. Wszystko działa wydaje się ok, ale podczas rozpoznania Atmos przez belkę niezależenie od tego czy to jest Netflix czy Amazon Prime, belka odtwarza dźwięk przestrzenny, ale głos jest jakby "w studni". Przejeżdżający samochód, efekty dźwiękowe jakby ok. Ale ogóle wydaje mi się, że wtedy nie pracuje centralny głośnik. Przy pcm audio nie pracuje, więc nie mogę sprawdzić czy trafiła mi się wadliwa belka, czy jest to związane z wadliwym firmware'm.

Ktoś z Was spotkał się z takim problemem?

Próbowałem na kilka sposobów. Przez tv (tylko arc - rozpoznaje atmos, dźwięk jak w opisie), extractor audio obsługujący każdy kodek dźwięku (podpięty zgodnie z instrukcją jak i kombinowane połączenie) również dźwięk jak powyżej.

Nie wiem czy mam reklamować belkę czy czekać na nowy firmware.
Z góry dzięki za pomoc.
 

Czechuxx

New member
Coś niedobrego stało się z moim tcl.
Jakiś czas temu przestał się automatycznie włączać z tv. Olałem to. Dzisiaj chciałem przygotować muzykę na wieczór i nie idzie dźwięk. Tv widzi że coś się podłącza ale nic nie słychać.
 

Kula666

New member
Coś niedobrego stało się z moim tcl.
Jakiś czas temu przestał się automatycznie włączać z tv. Olałem to. Dzisiaj chciałem przygotować muzykę na wieczór i nie idzie dźwięk. Tv widzi że coś się podłącza ale nic nie słychać.

Temat przerobiłem. Uaktualnił mi się do wersji 086 i zaczo działać
Natomiast głosu przy wykrytym atmos jak nie było, tak nie ma. :-?
 
Status
Zamknięty.
Do góry