Sharp lc-60ui9362e

Boobass

New member
Jestem :)

Jestem po około dwóch tygodniach użytkowania tego TV i mogę kilka zdań o nim napisać.

Wygląd

Smukły, elegancki, fajna aluminiowa ramka. Robi wrażenie bardzo porządnego.

Akcesoria i system SMART

Dołączony do zestawu pilot jest praktycznie taki sam jak w modelach sprzed lat. Wyróżnia go tylko przycisk NETFLIX. Do kompleksowej obsługi systemu TV/Audio od wielu lat używam pilota Logitech Harmony, który od razu sparowałem z całym swoim sprzętem.
System SMART, to chyba najsłabsze ogniwo tego telewizora. Nawet nie ma o czym pisać. Brak nawet np. aplikacji HBO GO, albo źle szukałem...
Ja używam Xiaomi Mi Box S 4K i kupując ten TV nie brałem systemu pod uwagę i nie jest to dla mnie minusem - wiedziałem czego można się spodziewać :)

OBRAZ, KOLORY, KĄTY WIDZENIA

TV mam skalibrowany przez Kikiego, ale nie widzę praktycznie żadnej różnicy w ustawieniach "personalnych" i "standard". Obraz poprawny, kolory naturalne. Innych ustawień obrazu nie używam, bo nie widzę potrzeby.
Bardzo ładna czerń, która jest pewnie wynikiem matrycy VA. Znajomy jak obejrzał, to stwierdził że swojego LG wywala przez okno :wink:
Obraz 4K oglądałem na razie tylko na Polsat Sport Premium i NASA 4K (kanał na nc+) oraz parę filmików na YT. Mecze wyglądają bardzo dobrze, kolory nasycone. Podobnie obrazki z kanału NASA i YT.
Skalowanie obrazu z niższych rozdzielczość poprawne. TV oglądam siedząc na narożniku, który ma ponad 3 metry długości i nie ma co narzekać na kąty widzenia.

DŹWIĘK

Dźwięk sygnowany przez Harman Kardon bardzo dobry jak na TV, ale tego samego dnia TV został podłączony pod amplituner i nie jestem w stanie za dużo o nim powiedzieć.

PODSUMOWANIE

Szukałem dużego, dobrego i niedrogiego telewizora. I to jest taki telewizor. Robi dobre wrażenie, dobrze mi się go używa i jestem zadowolony.
Kupując go nie oczekiwałem cudów i fajerwerków, ma kilka mankamentów, o których pisałem wyżej.
Jeżeli ktoś się zdecyduje na ten TV i będzie miał takie samo podejście jak ja, to na pewno będzie zadowolony. Oczywiście moja krótka recenzja to jedynie moje osobiste odczucie i proszę brać nie nie poprawkę :wink:
 

Boobass

New member
Witam.
Czy występuje na twoim tv clouding i w jakim stopniu ?
Jak możesz, podeślij zdjęcia, ciemne sceny w ciemnym pokoju.

Praktycznie nie występuje, ale dziś pojawił się problem na matrycy - pionowy czarny pas - nie wyświetla się obraz...

 
Ostatnia edycja:

Boobass

New member
Zrobiłem reset z menu ustawień TV, potem wyłączyłem TV na całą noc. Nic nie pomogło. Pas cały czas jest widoczny.
 

Boobass

New member
Reklamacja z UMC na razie przebiega wzorowo.

Kontakt wzorowy - odpowiadają na maila od ręki. Na moje zgłoszenie przez stronę www w niedzielę o g. 22 dostałem odpowiedź o g. 8.05 w poniedziałek.

Ze względu na brak kartonu, który wyrzuciłem (remont, przeprowadzka, porządki) wysyłają mi DHLem nowy.

Telefon odbierają praktycznie od ręki.
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Reklamacja z UMC na razie przebiega wzorowo.

Kontakt wzorowy - odpowiadają na maila od ręki. Na moje zgłoszenie przez stronę www w niedzielę o g. 22 dostałem odpowiedź o g. 8.05 w poniedziałek.

Ze względu na brak kartonu, który wyrzuciłem (remont, przeprowadzka, porządki) wysyłają mi DHLem nowy.

Telefon odbierają praktycznie od ręki.

I to się nazywa Profesjonalne podejście do klienta
 
Do góry