Seria telewizorów firmy Philips 8007 na rok 2012 r. wielkości 40" , 46" i 55".

szybal

Banned
po co serwis ? wymien w sklepie na nastepny, kupiles uszkodzony to masz prawo wymienic na inny ,chyba ze chcesz naprawiac nowke ze sklepu.Ja mialem podobna przygode po przywiezieniu tv do domu i rozpakowaniu pionowy pasek przez srodek ekranu na nastepny dzien wymiana na inny ;) wyszlo mi to na zdrowie bo tamten mial "chmurki"
Oczywiście jeżeli sklep wymieni to jak najbardziej,Jeżeli nie to serwis i wymiana matrycy ja u siebie miałem szare pionowe pasy wyglądały jak kurz.
 

szybal

Banned
Oczywiście jeżeli sklep wymieni to jak najbardziej,Jeżeli nie to serwis i wymiana matrycy ja u siebie miałem szare pionowe pasy wyglądały jak kurz.
 

szybal

Banned
Ja miałem od 2008r wymienione dwa modele serii 9 ,jeden 468007 i jeden 55 8007 więc wiem coś na ten temat jeżeli chodzi o serwis 😁.
 

MarioDeCampes

New member
To ja miałem więcej szczęścia. 46.8007 pracuje prawie dwa lata, a wcześniejszy 42.9868 (czy jakoś tak) stoi teraz w sypialni i robi już 4 lata
 

sznels

New member
Witam,

Odnoście pionowych pasów to chyba jednak była kiepska jakość filmu mam na myśli rozdzielczość i to powodowało takie migotanie,

Lecz jeżeli chodzi o podświetlenie to przygotowałem dwa zdjecia czarne i białe i do czego mógłbym się przyczepić to ze na białym tle są na samych bokach ciemniejsze miejsca i nie wiem czy to odpuścić
 
Ostatnia edycja:

phil7008

New member
Bez reklam
do modelu 7 i 6 bez problemu do 8 szukaj ;)chodzilo mi o to ze po przejsciu z hdmi na tv widzisz biale pasy to zapewne na ustawieniach tv masz ustawione wieksze podswietlenie porownaj te z hdmi i tv u SIEBIE
 

Pawlo45

New member
Witam, Właśnie zostałem nieszczęśliwym posiadaczem 60PFL8708S/12, niestety telewizor od pierwszego uruchomienia miał wadę w postaci migotania ambilight, strasznie denerwująca sprawa. Usterka byla od nowości co oznacza że Philips nie kontroluje skutecznie jakosci swoich produktów przed opuszczeniem fabryki. Sprawę oczywiście zgłosiłem do serwisu Philipsa w Radomiu. Przyjechali szybko, ale od 5 tygodni mam ns tronie informację że telewizor jest w naprawie i czekają na części. Ludzie, 5 tygodni na części ? to jakaś absurd. Fatalna jakosć serwisu, Zwracałem się z prośbą do Philipsa o pomoc ale oni twierdzą że wszystko w porządku, naprawa trwa tyle ile jest niezbędne do jej usunięcia.
Zastanówcie się przy wyborze sprzętu, bo Philips traktuje nas poprzez takie stanowisko i podpisanie umowy z takim serwisem jak idiotów. Zainkasowali moje 10 tys. i mówią mi że spokojnie, to dopiero trochę ponad miesiąc....
 

phil7008

New member
Bez reklam
generalnie to twoja wina;) zastanawia mnie dlaczego po prostu go nie wymieniles w sklepie tylko bujasz sie z serwisami? kupujesz sprzet ktory ma dzialac od "strzala" a nie od wyjecia z pudelka odrazu do serwisu,ja mialem podobnie kupilem tv przez neta w ME ale odbieralem w sklepie ,niestety spieszylem sie i bylo juz pozno i nie sprawdzilem na miejscu, po przywiezieniu do domu i podlaczeniu okazala sie padnieta matryca.Wiec telefon rano nastepnego dnia i po poludniu mialem kolejny do odbioru w sklepie bez zadnych problemow,ten juz sprawdzilem na miejscu ;P
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Źle zrobiłeś .Należało zgłosić do sklepu i wymienili by Ci na nowy , bez wad a sami poczekaliby na naprawę. To się zdarza w sprzęcie. ważne jest gdzie kupujesz telewizor i czy możesz oczekiwać pomocy ze strony sprzedającego.
 

Sorn

New member
Witam :)
Ja mam pytanie.
Jak telewizor radzi sobie z przenośnymi dyskami USB 3.0? oczywiście w partycji NTFS Do jakiej pojemności widzi dyski?

Chcę kupić taki dysk zamiast bawić się w pendrivy :)
 

mtcl1

New member
Witam,
Posiadam dysk WD Elements 1TB/USB 3.0/NFTS. Telewizor radzi sobie z dyskiem bez problemów.
Aczkolwiek mam starszy dysk USB 2.0 i czasem telewizor go widzi a czasem tv się wyłącza. Przypuszczam, że to kwestia zasilania dysku.
Pozdrawiam
 
Do góry