Seria PV70

mirecore

New member
kombinacje serwisowe

na telewizorze naciskamy F poczym przytrzymujemy volume -
i na pilocie przez 3 sekundy OK

wchodzimy w ten sposób do AUTOCHECK - sprawdza wszystkie podzespoły i wyświetla wyniki - wszędzie powinno być OK, OK, OK itp

tu tez dowiadujemy się że nasz TV nazywa sie 42PX70EA a nie PV70PA

następna to HARD RESET to samo tylko przytrzymujemy na pilocie zamiast OK - MENU przez 5 sekund UWAGA czyści wszystkie ustawienia do 0 ale licznika nie resetuje.

Ale nowego FIRMWARE nie znalazłem tylko do innych:

http://www.pasctraining.panasonic.com/specialapplications/productfirmwaredownloads/Plasma.ASP
 

mirecore

New member
sorry, zapomniałem - z tego nie ma wyjścia podają w instrukcji że należy trzymać 5 sekund POWER na pilocie albo wyłączyć POWER na telewizorze
 

piotdz

New member
To ja się poczepię pod temat trybu serwisowego :)

Kupiłem jakiś miesiąc temu 42PV700 i tv przyszedł w trybie serwisowym, ale chyba 'fabrycznym'. Nie dawało się go wyłączyć, po wyłączeniu i włączeniu guzikiem TV wyświetlał na przemian kolorowe plansze. Można było z tego wyjść poprzez 'exit' z pilota ale po wyłączeniu i włączeniu było to samo.

Rozwiązaniem było przytrzymanie klawisza obok F (-) na TV i wciśnięcie na pilocie (i).
Po tym zabiegu telewizor wyświetla plansze self-testu. Po wyłączeniu i włączeniu było już ok, pojawił sie 'kreator' ;) z pytaniem o język, kraj itd...

pozdr,
Piotr
 

kredek

New member
Strasznie długi ten watek...:eek:k: :-D
Jestem "doświadczonym" (we wszelakim słowa tego znaczeniu) użytkownikiem 42pv60: ok. 5000 h w ciągu niecałego 1,5 roku (jakieś 11-12 h dziennie - tak to jest jak się ma dzieci, czasami).
W tym czasie został wymieniony moduł z 41.01 na 41.03 - purpurowe węże na wejściach euro i component zniknęły.
Ale jak się ostatnio okazało, na nowym module (na starym nie miałem okazji sprawdzić) na wejściu HDMI pojawiło się coś... gorszego: na niebie są niebieskie węże i plamy (ruszające się), a na białym tle - żółte plamy. I teraz do meritum:
Jak ktoś tego nie widzi, twierdzi że "to nic takiego" - to albo jest po prostu ŚLEPY, albo... nie używa wejścia HDMI albo ma inny moduł. Ale wtedy na innych wejściach są węże... purpurowe (zgniła zieleń itd.).
Jednak twierdzenie, że "tego nie ma" jest podobne do twierdzenia serwisu Panasonica, że - mam oficjalne pismo - "modułu 41.04 NIE MA" oraz że "węże i plamy to nie jest wada a CECHA tych tv"!:hmm: :twisted: º
Koniec końców w poniedziałek ma przyjechać serwis i... odebrać PV60, centrala ma mi przysłać nowy 42PV70. Ale tylko dlatego, że serwis w terminie się z odpowiedzią nie wyrobił.:hmm:
To że CATS-a PV70 nie ma, choć go używałem, myślę iż poważną wadą raczej nie jest, ale ZAPRZECZAM twierdzeniu jednego usera, że "nie widać żeby ściemniał i w ogóle za bardzo działał - jak się otoczenie ściemni". Ściemniał i to znacznie - a że nie każdy to dostrzega, to już... jego problem. Z jednej strony CATS nie może ściemnić przecież do zera - bo nic nie zobaczymy! Z drugiej - oko ludzkie przyzwyczaja się: i "wydaje mu się", że jest obraz tak samo jasny jak wtedy gdy jest jasno, bo... jest ogólnie obok ciemniej. Więc to złudzenie, bez dokładnych obserwacji.
Wejść z przodu nie używam, euro wystarczyłoby jedno, bo... też już nie używam.
SAT-a mam po HDMI, DVD po componencie (obraz przez HDMI jest zbyt "plastikowy", sztuczny).
Planuję za to zakup odtwarzacza Blue-ray, np. latem w Andorze (bezcłowo, bezvatowo) - ciekawe jaka będzie cena do tego czasu...:grin:
Zobaczymy jak u mnie wypadnie porównaniu pv60 vs. pv70... :eek:k: :hmm:
 

kredek

New member
Dla tych co nie wierzą w istnienie wężów w 42pv60 i że są one wynikiem słabego sygnału (również foty z NG HD) oraz że są "niewidoczne" - proszę:
http://kicur.ovh.org/waz1.jpg
http://kicur.ovh.org/waz2.jpg
http://kicur.ovh.org/waz3.jpg
http://kicur.ovh.org/waz4.jpg
http://kicur.ovh.org/waz5.jpg
http://kicur.ovh.org/waz6.jpg
http://kicur.ovh.org/waz7.jpg

Te ostatnie są trochę nieostre (aparat nie ustawił dobrze ostrości, a poza tym bez lampy był stosunkowo długi czas naświetlania) - jednak wężo-plamy widać dobrze.
Są to INNE węże niż purpurowe na euro i component (np. Egzorcyzmy ER), tam węży po wymianie modułu na 41.03 nie miałem.
Natomiast na wejściu HDMI co się dzieje... to widać.:hmm: No chyba że ktoś dalej nie widzi - tu już radzę się udać do specjalisty.:mrgreen:
 

RedHot

New member
witam, po raz drugi. Panas wrócił na chate z serwisu autoryzowanego po 7dniach. Nawet szybko i sprawnie. Także jeśli kogoś mam zachęcić do zakupu tego modelu, to owszem polecam.....:) serwis jest ok - w końcu Panasonic. Acha i zapomniałbym ten efekt "duszków" jedni piszą że jest inni że nie ma w tym modelu - to jakieś bajki chyba że nie ma, ja to potwierdziłem już po pierwszym dniu.
Co jeszcze mnie dręczy to to smużenie na ciemnym tle, a konkretnie przy trybie obrazu 16:9 (na pasach dolnym i górnym). Owszem - jest.
Sygnał z kablówki mam zapodany na ten sprzęcik i musze przyznać że jest lipa, ale to już nie wina Panasa, tylko naszej kabłowki - czas na dekoder, zwłaszcza ze na tym koncentryku chula cztery odbiorniki (hehe - w tym dwa u szwagra za ścianą)
Obraz z dvd - w jednym słowie "IGŁA"
Tak więc ma pare wad i zalet. 1800 godzin w niecały rok - czy to dużo ?
Może ten monolog komuś coś podpowie. To siemka panowie,
 

yogi30

New member
Panasonic Th-50pv70p

mam zamiar go kupic za 4650 co o tym sadzicie czy to dobry tv czy w tej cenie znajde inna 50 a moze lepiej jakiegos samsunga
 

ppawelek

New member
TV w serwisie

Jak juz pisałem kilka postów wcześniej 7.03.2008 zgłosiłem awarię TH-37PV7P (brak obrazu i dżwieku) i dzisiaj tj. 20.03.2008 (po kilku telefonach do serwisu) otrzymałem odpowiedź, że centrala panasonika będzie sprowadzać jakieś części (prawdopodobnie element płyty - elektronika ???) bo nie padł panel i nie wymieni całego TV. Może macie jakieś dośwaidczenia z serwisem ? Jaki jest termin wykonania naprawy i czego można oczekiwać/wymagać w wypadku nie dotrzymania takowego ?
A swoją drogą 2 tygodnie czekałem aż łaskawie odpowiedzą co z moim TV na gwarancji :-(
Z góry dziękuję za wszelkie informacje. Sam sprubuję sie wczytać w to co znajdę na stronie e-gwarancji panasonica, choćnie spodziewam się za wiele zrozumieć (język prawniczy jest mi niestety obcy)
Pozdrawiam
 

kredek

New member
A ja dziś dostałem ODMOWĘ wymiany 42pv60 na 42pv70, mimo że WZIĘLI JUŻ STARY TV ODE MNIE!
Wczoraj było podobno wielogodzinne zebranie w centrali i PO TYM ZEBRANIU obydwu nam odmówiono.
Problem w tym, że ja - wzorem nienajlepszych, ale jednak naśladowców - nagrywałem WSZYSTKIE rozmowy z Panasonic Polska. Uprzedzając o tym, tak jak oni również na początku rozmowy uprzedzają.
I nie popuszczę: już mam gotowy pozew sądowy. Czekam tylko czy coś odpowiedzą na złożone pismo.
TV starego nie mam.
TV nowego nie mam.
Papierów nie mam (do starego TV), nic nie mam... pozew mam.:D
Aha! I jeszcze w dobie różnych "YouTube" pozamieszczam te nagrania z moim i gostka z W-wy nazwiskami i głosem (bez żadnej cenzury): niech sobie wszyscy posłuchają jak robią debila z klienta.:hmm: :twisted:
A potem.... potem to oni mnie mogą pozywać: sąd dla mnie niestraszny.:bober:
 

kowal510

Member
Prawdę mówiąc tego się obawiałem coś zbyt łatwo się zgodzili ,będą kombinowali do ostatniej chwili , ale się nie daj trzeba być twardym nie miękim!!!!
 

teedy6

New member
Nie wiem dlaczego każdy chwali te TV PV70.
Matryca jest do du...y.

Kotek pazyrkami drapną i rysy po pierwszym dniu. Strasznie głębokie.
Telewizor nadaje sie na śmietnik, bo tak sie odbija ze ciezko ogladac.
Nie polecam. Wystarczy malutki syfek na szmatce czyszczacej i rysy straszne.
Juz wiem dlaczego te tv takie tanie.


Mom monitor innej marki, kot lata za kursorem drapie i rys brak a tutaj taka tragedia,nie wierzylem ze producent w tych czasach pozwala sobie na cos takiego.

Moze jest jakaś rada ne te rysy?
 
Ostatnia edycja:

1953

New member
teedy6 napisał:
Nie wiem dlaczego każdy chwali te TV PV70.
Matryca jest do du...y.

Kotek pazyrkami drapną i rysy po pierwszym dniu. Strasznie głębokie.
Telewizor nadaje sie na śmietnik, bo tak sie odbija ze ciezko ogladac.
Nie polecam. Wystarczy malutki syfek na szmatce czyszczacej i rysy straszne.
Juz wiem dlaczego te tv takie tanie.


Mom monitor innej marki, kot lata za kursorem drapie i rys brak a tutaj taka tragedia,nie wierzylem ze producent w tych czasach pozwala sobie na cos takiego.

Moze jest jakaś rada ne te rysy?

Do du....y masz kota !!!
 

Sansei6

Member
Bez reklam
Wiesz to nie zabawka dla kotka :grin: :grin: :grin: ogólnie ekrany nie są po to by je rysować, nawet nie wiem jak wogóle z dotykaniem ich, o właśnie może ktoś podpowie, mo moją żona się pytała czy one są takie w dotyku jak LCD w monitoże laptopa :hmm: nie pytajcie mnie skąd wzięła takie pytanie, nie wiem :D
Podejrzewam, że ci nie wiele pomoże, bo to chyba nie jest szyba na zewnątrz, bo miały byćw 8 zmiany, bez przedniej szyby czy jakoś, ale może tu już mieszam. Też miałem kotka, i jakoś nigdy takich problemów :roll:
 

slavOK

New member
teedy6 napisał:
Nie wiem dlaczego każdy chwali te TV PV70.
Matryca jest do du...y.

Kotek pazyrkami drapną i rysy po pierwszym dniu. Strasznie głębokie.
Telewizor nadaje sie na śmietnik, bo tak sie odbija ze ciezko ogladac.
Nie polecam. Wystarczy malutki syfek na szmatce czyszczacej i rysy straszne.
Juz wiem dlaczego te tv takie tanie.


Mom monitor innej marki, kot lata za kursorem drapie i rys brak a tutaj taka tragedia,nie wierzylem ze producent w tych czasach pozwala sobie na cos takiego.

Moze jest jakaś rada ne te rysy?


Bardzo obiektywna ocena :rolleyes: tv jest do dupy bo nie odparł ataku kota... :???:
 
Do góry