Seria PV70

sittek

New member
skylab jestem przekonany,że nie jest to usterka TV a kwestia kabli i dekoderów. Operatorzy też nie są ideałami w przesyłaniu sygnału. Poza tym może ktoś ci sie w okolicy wcisnął w sygnał?
 

zibciu

Member
Hejka,
Mam takie (chyba dość ciekawe) pytanie.
Trochę się właśnie podłamałem. Przez kilka miesięcy wygrzewałem sobie telewizorek (TH-50PV70) z telewizorem i Xboxem. Przyszedł czas na kompa w domu. Stałem się szczęsliwym posiadaczem czegoś z HD3200 i HDMI na pokładzie (małe Media center - i tak gram na Xie).
I tu się zdziwiłem. Matryca w telewizorze to 1366x768. A po wejściu VGA wszelkie rozdzielczości są i tak skalowane do 1024x768 (XGA). Żeby było ciekawiej podobno sugerowana rodzielczośc to 1280x768 albo 1280x1024 (SXGA) która i tak pójdzie w XGA. Wydaje mi się, że to marnotrawienie potencjału matrycy. W dodatku obraz jest rozmyty (nie idzie Piksel w piksel). komp oczywiście nie widzi możliwości ustawienia 1360x768 (traciłby wtedy po 3 piksele z boków - takie minimalne paseczki..).
Akurat zdarzyło się, że przedtem miałem Samsunga na którym tak śmigało. Pierwotnie myśłałem, ze to grafika nie daje takiej rozdzielcości (jej wina). Ale u kolegi po podpięcia do LG-ka (jakieś 42 cale HD ready) ten sam komp nagle zamiast "Monitora domyślnego" zobaczył ze ma do czynienia z LG. Nagle pojawiła się rozdzielczość 1360x768. A obraz - żyleta. U mnie mydło...
Ma może ktoś pomysł co z tym zrobić? Tylko proszę bez odpowiedzi typu- "podłącz bracie po HDMI". Przecież tam też skaluje. I to też nie jest doskonałe (bo rozdzielczoścą wchodzącą będzie np 720p - 1280x720 dla odmiany. A wyjdzie to na 1366x768. I też nie jest takie ostre. Może jakiś magik serwisowy mógłby coś tam wykręcić...
 

skylab

New member
sittek napisał:
skylab jestem przekonany,że nie jest to usterka TV a kwestia kabli i dekoderów. Operatorzy też nie są ideałami w przesyłaniu sygnału. Poza tym może ktoś ci sie w okolicy wcisnął w sygnał?

Jak mam rozumieć to wciśnięcie w sygnał? Fakt, że mam podpięty podwójny konwerter, z którego "drugiej części" korzysta sąsiad (do odbioru Polsatu) ale tak było już wcześniej.
 

Golgota

New member
Kiszka z PV 70

Witam,

Panowie, ten mój PV70 znowu ma te cholerne paski na matrycy, zaznaczam ze otrzymałem nowy TV.
Oj coś mi się wydaje ze Panasonic dał dupy
[FONT=&quot]Pozdrawiam[/FONT]
 

Golgota

New member
Pv 70 ||||||||||||||!

Witam ponownie,
A może ktoś ma ten sam problem, a na pewno tak!
Proszę o odpowiedz
[FONT=&quot]Pozdrawiam[/FONT]
 

zielony1

New member
42 PV70 Po 9 miesiącach użytkowania - pionowa linia.Dzisiaj zgłosiłem reklamację e-mailem z formularza na stronie intenetowej panasonica.
Ciekaw jestem jak długo potrwa naprawa.Może ktoś reklamował w ten sposób?
 

ArSoN_AS

New member
zielony1 napisał:
Może ktoś reklamował w ten sposób?
Tak ja miałem tą ''przyjemność".Wypełniłem forlularz w piątek późnym wieczorem, w poniedziałek ok godz 10rano miałem telefon z serwisu z prośbą o potwierdzenie zgłoszenia jak i usterki.Po rozmowie umówilismy sie na odbiór tv.W wyznaczonym terminie przyjechali panowie z serwisy panasa w moim miescie i zabrali tv do naprawy.
 
J

Judash

Guest
Mojej znajomej zaproponowali inny model, bo tych kresek nie usuneli. Ale znajoma powiedziala, ze chce tylko ten model ktory kupila.Odpisali, ze nie maja juz tego modelu TV , wiec znajoma poprosila o zwrot kasy.Oddali kasiore i kupila Samsunga Lcd.
 

zielony1

New member
Czas naprawy gwarancyjnej

Ponieważ pytałem jak długo trwa naprawa 42 PV70 po zgłoszeniu usterki e-mailem podzielę się swoimi doświadczeniami. Zgłoszenie usterki (pionowa linia) w czwartek przed południem. Czekam cierpliwie.Cisza więc w poniedziałek dzwonię do centrali w Warszawie i otrzymuję inf. że naprawę będzie prowadził serwis w Kielcach.W serwisie w Kielcach informują, że odbiorą TV w środę. Faktycznie zabrali w środę a więc po 5-ciu dniach od zgłoszenia. Zwrot TV nastąpił dokładnie po 14-stu dniach od zabrania odbiornika do serwisu. Wymieniona matryca. Łącznie od zgłoszenia wyszło 19 dni. W tym czasie Panasonic nie wykazał żadnej inicjatywy w informowaniu mnie o naprawie. Co ciekawe Pan z serwisu, który przywiózł TV powiedział, że gwarancja na nową matrycę nie ulega przedłużeniu i liczy się od daty zakupu telewizora. Może ktoś wie jak to jest u Panasonica z przedłużeniem gwarancji na wymienione elementy.
 

simontool

New member
Kolejna plazma TH42pv70p w serwisie...

Na mojej plazmie po 14 miesiącach użytkowania pojawił się pionowy pasek. Usterkę zgłosiłem we wtorek po godz. 17, a w środę przyjechał po niego serwisant. Stwierdził, że na 95 % będzie wymiana panelu na nowy. W poprzednich postach czytałem, że Panasonic w takim przypadku wymienia cały tv na nowy, zadzwoniłem w tej sprawie do centrali, okazało się że jednak wymienią tylko panel. Na dodatek nie dają nowej gwarancji na panel tylko leci dalej. Mam w związku z tym faktem 2 pytania.

1. Czy producent może tak postąpić (wymiana panelu - stara gwarancja)?
2. Skoro ten model nie jest już produkowany, skąd będą mieli panel do mojego tv?
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Panel wymieniają. Co do przedłużenia gwarancji, to musiałbyś zagłębić się w przepisy gwarancyjne. Panel to zwykła część zamienna, więc producenci mają jakiś zapas.

ArtS :)
 

marceliszpak

New member
serwis

Witam!
I mnie dopadła pionowa linia po prawie roku oglądania. Na liczniku ok 1690 h. Serwis bardzo szybko odebrał tv, panowie powiedzieli, że potrwa to ok tygodnia a dokładnie tyle ile zajmie dostawa matrycy z Czech do ich serwisu. Na moje pytanie jak jest z gwarancją odpowiedzieli, że trwa dalej czyli jeszcze rok. Powiedzieli, że te nowe matryce są robione w Czechach i są dużo trwalsze więc podobno nie wysiadają jak te "oryginalne". Mam pytanie czy powinni wykasować licznik w tv jeśli wymieniają tylko matrycę oraz retorycznie ale pewnie znowu trzeba będzie podocierać nowy ekran ?
 

JACK_76

New member
Witam
Swego Panasonica TH 37PV70PA posiadam już od roku,3058h na koncie,jak narazie ok,wcześniej miałem Pansonica Quintrix.Po podłączeniu aparatu do crt zdjęcia,filmy wyświetla w kolorze,natomiast gdy podłaczam do plazmy wszystko jest w czarno białym.Kabel połączeniowy ten sam,jaka może być przyczyna,czy może ja robię coś nie tak,czy trzeba coś przestawić nie wiem?Proszę o radę.
 

marceliszpak

New member
Model 700 i 70 maja takie same matryce tylko 70 była tańsza i sprzedało się jej "duużo" więcej i dlatego pisze się o usterkach w tej wersji.

PS. Po tygodniu TV już gotowy czeka na przywiezienie więc serwis działa sprawnie.


F_R_A_N_E_K napisał:
U mnie 3600h na liczniku przez 12m-cy, fakt, że Panas PV700, bo jakoś nie spotkałem się z przypadkami uszkodzeń matrycy w tym modelu
 
Do góry