Seria ES6800 - "tani" dwurdzeniowiec???

mare37

Banned
Skusiłem sie na ten soft 2004.1 i powiem jedno..syf kompletny. Jakośc obrazu dno. Śniezy w porównaniu do wersji 37 która miałem, nie może znalez rutera po wifi a bylo idealnie. Zenada!!!!!! Nigdy wiecej nie kupie samsunga tv. Koniec definitywny z tym gównem. Oczywiscie kanaly Sd znow gorzej odbieraja
 
Ostatnia edycja:

kecyrf

Member
Ja dziś wchodzę na smarta a tu brak moich apek, za to inne faceboki, redbule itp, a co najgorsze nie ma sklepu (czy jak to zwał) gdzie można pobierac apki - miał ktos taką sytuację? Zaczęło uaktualniać smarta ale przerwałem (i całe szczęście bo piszecie tu że badziew). Wyskakuje też jakiś komunikat że od 1 kwietnia wszystkie dane uzytkownika zostaną usunięte itp i będę mógł korzystać z różnych innych aplikacji - co to znaczy?
 

bigtoy

Member
To o dawnych użytkownika też miałem ale "sklep" działa nie wiem czy nie chodzi o zmiany youtuba

wysłane z mojego ACE 4
 

smooth

New member
U mnie ostatnio nic nie można oglądnąć z VOD, a czy jakiegoś filmu z aparatu, czy z drugiego kompa po sieci. Buforuje i tnie jak diabli. Połączenie z routerem działa normalnie na innych urządzeniach.
 

kecyrf

Member
Ja mam pytanie jak włączyłem aktualizację w smart tv i wyłączyłem (przerwałem) w trakcie instalacji 1 z 5 to został stary soft? Gdzie mogę sprawdzić aktualny soft?
P.S. jak zgłaszacie problemy do samsunga to na stronie samsung.com/pl ?
 

itepe

Klub HDTV.com.pl
VIP
U mnie zaś, po jednorazowym podłączeniu kablem, notorycznie próbuje się za jego pomocą łączyć, choć ma tylko wifi i nawet je czasami widzi. Piszę czasami, ponieważ to co się dzieje z połączeniem do routera to dramat jakiś. Mój ES6800 to jedyne urządzenie w domu, które ma problem z moim routerem. Doszło nawet do tego, że jak kliknę wyszukiwanie sieci, to pół sekundy po odświeżeniu wychodzi z menu do oglądania TV. Robiłem mu reset, ale akurat Samrthub i sieć "zapamiętuje".
Tak się pracuje na opinie klienta o firmie. Gdyby był na gwarancji zasypywałbym support w każdej sprawie, a teraz to mogę sobie jedynie pisać, bo jestem ugotowany.
Na szczęście jeszcze działa podstawowa funkcjonalność, czyli telewizja, chociaż brak dźwięku podczas przełączania kanałów to prawie norma ostatnio. Coś czuję (pisałem chyba o tym), że po tym jak pozbyłem się smartfona tej firmy, to i tv tez będzie ostatni.
Szkoda :(
 

TVfanHD

New member
Witam

Posiadam model UE55ES6890.
Dziś posiedziałem sobie przed telewizorem i sprawdziłem jaką wersje oprogramowania mam zainstalowaną i mam wersję: T-MST10PDUC-1040,2,BT-G pojawiła się nowa aktualizacja 002004 i pytanie do was czy aktualizować?
Obecnie słabo działa funkcja smartTV tzn, tnie np. na tvnplayer, ipli, słabo działa WebBrowser itp. ruter mam TPlinka po WiFi. Kupiłem do innego pokoju telewizor samsunga 40H6200 i tam smart działa jak rakieta nic nie tnie wszystko ok. szybko sprawnie czy coś takiego jest możliwe na serii es68xx?

A druga sprawa to mam prośbę o pomoc ponieważ jak już nie jeden z was wszedłem w menu serwisowe i przez przypadek przestawiłem "front color" jeśli ktoś ma możliwość proszę o napisanie prawidłowej wartości front color dla modelu UE55ES6890 ( chyba to samo co UEES6800) Z góry dziękuje za pomoc.
 

bigtoy

Member
Zdaje się że oprogramowanie układowe nie ma nic wspólnego z smart Hubem a z tego co pisali na tym forum to najnowsza wersja nie jest udana. Sprawdziłem np Ipla działa bez problemów a moja ver. Oprogr. Tv to 1033

wysłane z mojego ACE 4
 

YUREK1st

New member
Może ktoś wie dlaczego po raz kolejny za jednym razem znikają aplikacje ręcznie zainstalowane, mimo iż nie potwierdzałem zgody na żądanie aktualizacji smart Huba i co robić żeby tak się nie działo?
 

dareka

New member
Może ktoś wie dlaczego po raz kolejny za jednym razem znikają aplikacje ręcznie zainstalowane, mimo iż nie potwierdzałem zgody na żądanie aktualizacji smart Huba i co robić żeby tak się nie działo?
Problem jest znany w Samsungu i według serwisanta został zgłoszony do ich centrali celem naprawy tego błędu.
Masz dwa wyjścia, ja skorzystałem z tego pierwszego.
1. Zadzwonić do Samsunga i umówić się na "zarządzanie zdalne" - pogrzebią trochę zdalnie w twoim tv i po problemie.
2. Gdybyś nie chciał, spróbuj wejść na tv w ustawienia sieci i zmień serwery DNS.
 

YUREK1st

New member
Problem jest znany w Samsungu i według serwisanta został zgłoszony do ich centrali celem naprawy tego błędu.
Masz dwa wyjścia, ja skorzystałem z tego pierwszego.
1. Zadzwonić do Samsunga i umówić się na "zarządzanie zdalne" - pogrzebią trochę zdalnie w twoim tv i po problemie.
2. Gdybyś nie chciał, spróbuj wejść na tv w ustawienia sieci i zmień serwery DNS.

Jak długo od naprawy Twój problem nie powtarza się już?
 
Do góry