Samsung ue55mu7002

mario.79

New member
Nie widzę żadnych zmian po aktualizacji. Jedynie kosmetyka w ikonach źródeł (chodzi mi o dekoder nc+). A takto wg mnie jest jak było.
A tak przy okazji nie wiecie co może być przyczyną, że na Eleven Sport 4 mi się non stop przycina obraz (na innych Elevenach i Canal + nie) ?

Mam ustawienia tryb naturalny
Podświetlanie 10
Jasność 0
Kontrast 95
Ostrość 45
Kolor 52
Temperatura barw standard
Motion plus 10/5
Redukcja szumów cyfrowych wyłączona
Local dimming standard (bo jaśniej jest)
Contrast enhancer wyłączony

Wcześniej miałem local dimming niski ale jest ciemno i wziąłem podświetlanie na 15. Jednak w testach jest że im mniejsze podświetlanie to mniejsze smużenie więc zmieniłem na dimming standard a podświetlanie 10. Nie wiem o co chodzi z tym Eleven Sport 4. Ogólnie dobre ustawienia do sportu ?
 

Lebaj

New member
zrobiłem aktualizacje. Co ona wprowadza ? wczoraj tez gralem ok 2 h na ps4 pro i nie wylaczal sie obraz :) chyba jest jakas poprawka

Ja grałem wczoraj około 4 godzin i też myślałem że problem z migotaniem znikł ale jednak nie. Co prawda zdarza się o wiele później i rzadziej ale się jeszcze zdarza ... Jakie masz ustawienia obrazu w konsoli ? Grasz na trybie gra czy na innym ?
 

adawro

New member
Dzieki za info o aktualizacji już zrobiona ale player dalej nie dziala ... hmm a teraz cos zauwazylem takiego jak premium smart pack ... o co tu chodzi ?
Też mi nie działał player. Przy próbie instalacji błąd=118
Aby usunąć problem trzeba wejść w menu serwisowe (Wyłącz tv w czuwanie i na plocie(starszego typu) wciśnij kolejno przyciski info-menu-mute-i power on)
Tam trzeba poszukać i uruchomić pozycję "APP-RESET"
Zeruje to całkowicie aplikacje w SMART-Hubie i pomogło na mój problem.
 

lasyk

New member
Ogólnie telewizor spoko ale napotkałem dosyć istotny problem. Czy u Was również zdarza się, że obraz podczas grania na PC w np. 4K czy na konsoli PS4 albo zniknie na chwilę co jakiś czas, albo wyświetla jakieś błędy w postaci pionowych czerwonych linii? Na początku myślałem, że to wina słabej jakości przewodów HDMI. Ale kiedy ostatnio kupiłem PS4pro i zobaczyłem, że jest to samo co na PC to zrozumiałem, że wina leży po stronie telewizora a nie PC/PS4 i kabli. Ten problem występuje chyba tylko przy graniu w wysokich rozdzielczościach, bo grając w 1080p nie zauważałem tego typu zachowań. Czy to wina one connect'a? Może być wadliwy? Jeśli tak to czy można go w sklepie reklamować?
 

panamejra

New member
Ogólnie telewizor spoko ale napotkałem dosyć istotny problem. Czy u Was również zdarza się, że obraz podczas grania na PC w np. 4K czy na konsoli PS4 albo zniknie na chwilę co jakiś czas, albo wyświetla jakieś błędy w postaci pionowych czerwonych linii? Na początku myślałem, że to wina słabej jakości przewodów HDMI. Ale kiedy ostatnio kupiłem PS4pro i zobaczyłem, że jest to samo co na PC to zrozumiałem, że wina leży po stronie telewizora a nie PC/PS4 i kabli. Ten problem występuje chyba tylko przy graniu w wysokich rozdzielczościach, bo grając w 1080p nie zauważałem tego typu zachowań. Czy to wina one connect'a? Może być wadliwy? Jeśli tak to czy można go w sklepie reklamować?

Kolego cofnij się do postu #668 dokładnie to samo było poruszane, ja Ci tylko napiszę od siebie że na Xbox One X żadne z tych zjawisk nie występuje. Przyczyny szukaj w ustawieniach :razz:
 

Lebaj

New member
Ogólnie telewizor spoko ale napotkałem dosyć istotny problem. Czy u Was również zdarza się, że obraz podczas grania na PC w np. 4K czy na konsoli PS4 albo zniknie na chwilę co jakiś czas, albo wyświetla jakieś błędy w postaci pionowych czerwonych linii? Na początku myślałem, że to wina słabej jakości przewodów HDMI. Ale kiedy ostatnio kupiłem PS4pro i zobaczyłem, że jest to samo co na PC to zrozumiałem, że wina leży po stronie telewizora a nie PC/PS4 i kabli. Ten problem występuje chyba tylko przy graniu w wysokich rozdzielczościach, bo grając w 1080p nie zauważałem tego typu zachowań. Czy to wina one connect'a? Może być wadliwy? Jeśli tak to czy można go w sklepie reklamować?

Też mi obraz zanikał na parę sekund na Ps4 Pro. Próbowałem wszystkich ustawień i nic. Wymieniłem kabel od One Connect i jak narazie jest wszystko ok.
 

Lebaj

New member
Ja też wymieniłem kabel z szarego na czarny i dalej to samo ... :/

Ja od 14 siedzę na pleju i odpukać jest ok. Wyłączyłem włączyłem konsolę i tv z prądu różne gry i aplikacje i jest ok. Też wymieniłem z szarego na czarny. Jak dokładnie Ci się to objawia ? Soft w Tv wgrywales ? Bo jest nowy.
 

deusexe

Member
Ja od 14 siedzę na pleju i odpukać jest ok. Wyłączyłem włączyłem konsolę i tv z prądu różne gry i aplikacje i jest ok. Też wymieniłem z szarego na czarny. Jak dokładnie Ci się to objawia ? Soft w Tv wgrywales ? Bo jest nowy.

A w jaki sposób zareklamować TV żeby wymienili kabel?
 

eraelpeha

New member
Ja od 14 siedzę na pleju i odpukać jest ok. Wyłączyłem włączyłem konsolę i tv z prądu różne gry i aplikacje i jest ok. Też wymieniłem z szarego na czarny. Jak dokładnie Ci się to objawia ? Soft w Tv wgrywales ? Bo jest nowy.
Soft mam nowy a gdzie kabel kupowales ? Jak wlacze konsole i gre to tak za 15 - 20 min zrobi sie czarny ekran na chwilke i pozniej juz nic sie nie dzieje(tylko podczas odpalenia gry tak sie robi) ...
 
Ostatnia edycja:

Lebaj

New member
Soft mam nowy a gdzie kabel kupowales ? Jak wlacze konsole i gre to tak za 15 - 20 min zrobi sie czarny ekran na chwilke i pozniej juz nic sie nie dzieje(tylko podczas odpalenia gry tak sie robi) ...

Też mi tak się działo na szarym kablu a na czarnym kablu tego nie ma. Nie wiem czy te kable oprócz koloru czymś się różnią ale najważniejsze że działa a kupowałem od znajomego.
 
Do góry