Samsung ue55mu7002

ThePepe

New member
Bez reklam
Pobierasz przecież soft z oficjalnej strony samsunga, nie ma mowy o anulowaniu gwarancji. Ja wczoraj aktualizowałem 65mu8002 i bez żadnego problemu, to moja 3 aktualizacja w ciągu 2 miesięcy.
 

mario.79

New member
A jaki soft należy ściągnąć dla 55MU7042 ? Na stronie Samsunga nie ma takiego rozmiaru MU7042. Jest tylko 49 i 65 cali. Ma to znaczenie ?
 

Lebaj

New member
Pobierasz przecież soft z oficjalnej strony samsunga, nie ma mowy o anulowaniu gwarancji. Ja wczoraj aktualizowałem 65mu8002 i bez żadnego problemu, to moja 3 aktualizacja w ciągu 2 miesięcy.

Ok rozumiem. Wolałem się upewnić. Wiesz może jakie zmiany wnosi ten soft ?
 
Ostatnia edycja:

Lebaj

New member
Ok rozumiem. Wolałem się upewnić. Wiesz może jakie zmiany wnosi ten soft ?
Mój model Tv to EU55MU7042 dla niego jest soft od UE55MU7002T tak ? Jeszcze jedno pytanie pendriva podłączam bezpośrednio z tyłu do tv czy do one connecta ?
 
Ostatnia edycja:

mario.79

New member
Dzięki. Mam nadzieję, że wniesie coś do użytkowania a nie jakaś kosmetyka. Bo do sportu ten tv jest średni (oczywiście nie mówię że to może nie moja wina i nie umiem go ustawić).
 

mario.79

New member
No nie wiem, może masz rację tak o tym nie myślałem. Ja mam po prostu wszystko co się da podłączone pod connect więc myślałem by i to.
 

Kris_6

Member
Według mnie po aktualizacji płynność jakby był odrobinę lepsza i nie ma zacięć obrazu przy szybkich ruchach. Oglądałem WRC na YT i nie było takiego problemu jak wcześniej. Jak na razie aktualizacja na plus :)
 

adawro

New member
Miałem zainstalowaną aplikację "Player"
Dziś rano tuż po włączeniu TV dostałem komunikat "Skrót do aplikacji 'Player' został usunięty".
Sprawdzam w aplikacjach - całkowicie zniknęła - jakby się odinstalowała.
Teraz przy próbie instalacji wyskakuje błąd 118

Ten sam błąd wyświetlał się gdy próbowałem zainstalować "Facebook-Video".
Ale z "Facebook-Video" walczyłem już wcześniej - przywracanie ustawień fabrycznych itp nie dało rezultatu.
Dobrze,że YouTube działa - jak przestanie będę męczył serwis.

Działa wam Facebook-Video? Albo "Player"?

Grzebałem, aż wygrzebałem.
Aby usunąć problem trzeba wejść w menu serwisowe (Wyłącz tv w czuwanie i na plocie wciśnij kolejno przyciski info-menu-mute-i power on)
Tam trzeba poszukać i uruchomić pozycję "APP-RESET"
Zeruje to całkowicie aplikacje w SMART-Hubie i pomogło na mój problem.

Inspiracją była wypowiedź na jakimś zagranicznym forum, że pomogło jak serwis samsunga połączył się zdalnie i zrobił "clean application cache".
 

dzonson

New member
Siemka.Mój Mu ma obecnie soft 1151.Nie widzi nowej aktualizacji.Żeby wgrać najnowszy 1201.0 muszę wcześniej wgrać 1155.1
 

eraelpeha

New member
Player działa. Wgraj nowy soft, jest od dzisiaj do pobrania. Może zresetuj tv do ustawień fabrycznych. Internet mam na kablu i nic nie rozłącza.
Dzieki za info o aktualizacji już zrobiona ale player dalej nie dziala ... hmm a teraz cos zauwazylem takiego jak premium smart pack ... o co tu chodzi ?
 
Do góry