Miałem zainstalowaną aplikację "Player"
Dziś rano tuż po włączeniu TV dostałem komunikat "Skrót do aplikacji 'Player' został usunięty".
Sprawdzam w aplikacjach - całkowicie zniknęła - jakby się odinstalowała.
Teraz przy próbie instalacji wyskakuje błąd 118
Ten sam błąd wyświetlał się gdy próbowałem zainstalować "Facebook-Video".
Ale z "Facebook-Video" walczyłem już wcześniej - przywracanie ustawień fabrycznych itp nie dało rezultatu.
Dobrze,że YouTube działa - jak przestanie będę męczył serwis.
Działa wam Facebook-Video? Albo "Player"?
Grzebałem, aż wygrzebałem.
Aby usunąć problem trzeba wejść w menu serwisowe (Wyłącz
tv w czuwanie i na plocie wciśnij kolejno przyciski info-
menu-
mute-i
power on)
Tam trzeba poszukać i uruchomić pozycję "APP-RESET"
Zeruje to całkowicie aplikacje w SMART-Hubie i pomogło na mój problem.
Inspiracją była wypowiedź na jakimś zagranicznym forum, że pomogło jak serwis samsunga połączył się zdalnie i zrobił "clean application cache".