Napisz od początku z jakiego powodu tv trafił do serwisu.Piszesz że po tygodniu od czasu powrotu tv z serwisu zaczeły się problemy z 3D po wymianie płyty w serwisie a dlaczego telewizor wogóle tam trafił?
Historia mojego TV
Dzień 2011-08-25, włączenie 1:
świetny TV, piękny obraz, wszystko działa, zero chmurek! - idę do pracy!
Dzień 2011-08-25, włączenie 2:
wracam z pracy i z uśmiechem włączam mój TV, uśmiech znika tak samo jak dźwięk z TV. Samsung przestał wydawać dźwięki, zero, cisza, kaput. Zgłaszam się do serwisu w Samsunga Poznaniu (tu mieszkam)
Dzień 2011-09-06:
TV wraca z serwisu. Brudny jak by w chlewie leżał. Na szczęście brak rys. Pytam co wymieniono - płytę główną. TV włączam, a ze dzięki temu forum wiem że jaja z 3D po serwisie mogą być, mówię do serwisantów, aby poczekali sprawdzimy je. Chłopaki czekają bezproblemowo i naszym oczom ukazuje się ucięty i nie nadający się do oglądania obraz 3D. Mają po TV przyjechać w poniedziałek, bo serwisant co go robił ma wolne do czwartku i i tak przed weekendem by go nie ruszył. Do brudu dochodzi masakryczne mocno skręcona obudowa przez co podświetlenie robi się tragiczne (więcej białego niż czarnego na ciemnym ekranie)