Samsung TV model D6500

akakij

New member
Witam serdecznie. Dziś ponownie założyłem konto w serwisie, bo poprzednie gdzieś wcięło (możliwe, że długo tutaj nie zaglądałem).
Mam taką sprawkę: jakiś czas temu wymieniłem dysk w kompie, którym łączę się z moim D6510. Okazuje się, że telewizor pamięta foldery i pliki ze starego dysku ale dołożył też i z nowego. Znalezienie czegokolwiek z poziomu SmartHuba w tym bałaganie zniechęca do korzystania.
Czy jest jakiś sposób, żeby telewizor wywalił z pamięci nieaktualne starocie i na nowo zindeksował sobie zawartość multimediów?
Dodam jeszcze jedno, bo może to jest powiązane. Kiedyś odtwarzałem od strony PC-ta robiąc prawoklik i "Odtwarzaj do UE40D6500" i do TV szły mi wszystkie multimedia w zgodnym formacie. Jakiś czas temu się tym bawiłem i nic nie działa, choć na 100% próbowałem też tych plików, które wcześniej szły. Telewizor przełącza się na pecet ale zaraz wyskakuje komunikat "Nieobsługiwany format pliku". Może ktoś z Kolegów coś podpowie, bo ja już nie mam pomysłów.
Z góry dziękuję :)
 

456play

New member
jeśli masz podwójny konwerter to:

opcje - kanał - system satelitarny
wybór satelity - zaznaczasz astre 19.2e i hotbirda 13e, reszte można wyłączyć
zasilanie LNB - włączone
Ustawienia LNB : satelitarne - hotbird, Tryb Diseqc - 1/4
satelitarne - astra , Tryb Diseqc - 2/4 (musisz ustawić oba)

Jeśli dobrze ustawisz to i na jednym i na drugim ustawieniu satelity będzie Ci pokazywało w prawym dolnym rogu tego menu siłę sygnału. Jeśli będzie zero - coś źle ustawiłeś

Jeśli masz pojedynczy to w opcjach - systemie satelitarnym włącz sobie tylko hotbirda (pewnie masz domyślnie ustawioną astrę)

Później już tylk oautomatyczne przeszukanie kanałów i zabawa z sotrowaniem


Witaj

Ustawiłem jak opisałes i wciąż mam 0 wartosci sily sygnalu , co zle ustawione mam ??
Mam monoblocka astra hb jeden kabel
 

ross154

New member
Witam
Do TV mam podłączoną kablówkę przez przewód antenowy.
Podczas nagrywania programu telewizyjnego mam zablokowany dostęp do innych kanałów.
Zastanawiam się czy jest możliwe aby puścić jeszcze jeden sygnał kablówki poprzez gniazdo satelitarne by oglądać inne kanały z drugiego źródła sygnału.

Da się tak zrobić?
 

glocker

New member
Witam serdecznie. Dziś ponownie założyłem konto w serwisie, bo poprzednie gdzieś wcięło (możliwe, że długo tutaj nie zaglądałem).
Mam taką sprawkę: jakiś czas temu wymieniłem dysk w kompie, którym łączę się z moim D6510. Okazuje się, że telewizor pamięta foldery i pliki ze starego dysku ale dołożył też i z nowego. Znalezienie czegokolwiek z poziomu SmartHuba w tym bałaganie zniechęca do korzystania.
Czy jest jakiś sposób, żeby telewizor wywalił z pamięci nieaktualne starocie i na nowo zindeksował sobie zawartość multimediów?
Dodam jeszcze jedno, bo może to jest powiązane. Kiedyś odtwarzałem od strony PC-ta robiąc prawoklik i "Odtwarzaj do UE40D6500" i do TV szły mi wszystkie multimedia w zgodnym formacie. Jakiś czas temu się tym bawiłem i nic nie działa, choć na 100% próbowałem też tych plików, które wcześniej szły. Telewizor przełącza się na pecet ale zaraz wyskakuje komunikat "Nieobsługiwany format pliku". Może ktoś z Kolegów coś podpowie, bo ja już nie mam pomysłów.
Z góry dziękuję :)

zainstaluj sobie samsung all share albo SAMSUNG PC Share Manager i po problemie
 
Ostatnia edycja:

EcUaDoR

New member
Witam jestem nowym użytkownikiem i staram się uporać z następującym problemem... po "cudownej" aktualizacji mojego Samsung'a UE40D6500 v.1028.0 mam irytujący problem z odtwarzaniem filmów i nie ma znaczenia czy z dysku czy też przez DLNA... mianowicie pierwsza próba odtworzenia trwa około minuty po czym wyświetla się komunikat nieobsługiwany kodek audio po czym film jest odtwarzany w kompletnej ciszy przy drugiej próbie efekt jest najczęściej identyczny ale już trzecia próba skutkuje w 100%
Resetowałem TV do ustawień fabrycznych i ku mojemu zaskoczeniu po podłączeniu do sieci wykrywa nową aktualizację i instaluje z wersji 1028.0 na 1028.0 czy ktoś potrafi mi pomóc ? wsparcie techniczne Samsunga widzi tylko jedną możliwość nakazuje przynieść TV do serwisu na odpłatną naprawę i maja w _ _ _ _ _ że przed aktualizacją wszystko było naprawdę OK nigdy nie miałem takich problemów
 

EcUaDoR

New member
Po kolejnym resetowaniu TV do ustawień fabrycznych w trybie serwisowym zaskakująca poprawa z dysku odtwarzanie jest zadowalająco szybkie i nie występuje problem "nieobsługiwany kodek audio" ale przy próbie odtworzenia dokładnie tych samych filmów z komputera za pomocą ALLSHARE w TV a na komputerze zainstalowana aplikacja Samsung Link ten sam problem dopiero przy trzeciej próbie jest obraz i dźwięk bez bzdurnego komunikatu "nieobsługiwany kodek audio". Wydaje mi się to co najwyżej dziwne bo nie uwierzę, że TV w chwili odtwarzania za pomocą ALLSHARE korzysta z innej bazy kodeków niż przy odtwarzaniu z HDD, czy ktoś ma jakieś pomysły ???
 

chronos69

New member
Aplikacja istnieje od poczatku produkcji serii D, ale Netflix NIE jest dostepny w Polsce wiec ten region aplikacji nie ma.

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
 
Do góry