Samsung TV model D6500

Traper2000

New member
Witam wszystkich serdecznie.
Z przykrością Was zawiadamiam, że prawie 3 lata od zakupu padła mi matryca w 46D6500 i koszt wymiany tak ogromny, że nawet serwis fabryczny nie chciał wyceniać. Telewizor był używany normalnie, w normalnych warunkach i przegrał jakieś 2000 godzin (nie więcej gdyż nie jest to jedyny tv w domu).
Cóż... 4000zł poszło się j....ć i tu mnie krew zalewa, bo za taką kasę tylko 3 lata ??? Co ciekawe matryca była oryginalna samsunga.

Żegnam się z samsungiem i już nie kupię żadnego ich sprzętu.
Jako, że jestem często proszony o poradę w sprawach zakupu różnego rodzaju RTV, przez swoją szkodę będę odradzał innym firmę samsung.

Idę do Panasonica, na ich sprzęcie jeszcze się nie zawiodłem.
 

Madas

New member
Bez reklam
to może być zupełny przypadek bo z tego co czytam to nie zdarza się aby matryca w Samsungach padała po 3 latach a jakbyś miał Panasa to byłoby tak samo jak teraz z Samsungiem, ale żal rozumiem to naturalne też bym się wpienił.
 

shados

New member
Mi po roku wyskoczyły hot pixele. Matrycę wymieniono na gwarancji. Wymieniona matryca 3 lata pracuje jak na razie bez zarzutu. Słowem: nie ma reguły, różnie może się trafić.
 

saptis

New member
Czy ktos wie jaki ten TV ma input lag w trybie gry ?
- szukalem i nie ma dokladnych, pewnych informacji.

Powoli rozgladam sie za jakims nowym i nie chce zeby input lag byl w nim wiekszy niz w tym obecnym.
 

josol

New member
Witam, Od kilku dni mam problem z serwisem player. Połączenie internetowe jest OK, ipla, vod tvp i inne serwisy działają bez problemu tylko tvn player nie działa tzn. wchodzę na player, widzę wszystkie seriale, filmy, mogę wybrać konkretny serial, sezon ale jak chce włączyć konkretny odcinek nic się nie dzieje, pojawia się ikonka ładowania i tyle w temacie.. Telewizor samsung ue40d6500, zrobiona aktualizacja oprogramowania do 1028, restart smart huba, nawet wgrana na nowo aplikacja player i nic...
Czy ktoś miał podobny problem z tvn player?
 

shados

New member
Ja tez dziś to zauważyłem, z tym ze u mnie po wybraniu programu pojawia się czarny ekran, nie ma nawet ikony ładowania. Wydaje mi się, że to wina tej wersji Playera bo była jakaś aktualizacja ostatnio.
 

mirej

New member
Od kilku dni nie działa SMART HUB, Próba uruchomienia jakiegokolwiek dodatku kończy się komunikatem informujących o problemach z internetem. Internet działa prawidłowo, TV połączony z AP-kiem też prawidłowo. DLNA jest ok.
Mi to wygląda na wyłączenie serwera obsługującego AP-ki przez SAMSUNGA !!
Czy to celowe działanie? Koniec wsparcia (akcja leć do sklepu po nowy!!).
Czy macie takie same problemy z LE46D6500
 
Ostatnia edycja:

shados

New member
Player mi nie wyświetla programów, ale np. Ipla już tak. Raczej nie doszukiwalbym się tutaj jakiegos spisku...

Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka
 

hepes1

New member
Mam ten sam problem z playerem po ostatniej aktualizacji na modelu UE40D6500. Wejść do playera można, ale po próbie uruchomienia jakiegoś filmu pojawia się czarny ekran. Dzwoniłem dzisiaj w tej sprawie do Samsunga, ale konsultant zaczął mi wciskać ciemnotę, że u nich na tym modelu player działa, najpierw kazał mi zmienić adres DNS na cztery ósemki a jak to nie pomogło, kazał przywrócić ustawienia fabryczne TV, co też nic nie dało. Ewidentnie problemem jest konflikt tej wersji playera z tym modelem TV. Trzeba będzie po niedzieli interweniować w Samsungu, żeby zajęli się tym problemem ;)
 

josol

New member
też dzwoniłam i do playera - gdzie przyjęli zgłoszenie i cisza i do samsunga gdzie polecono mi najpierw zaktualizować oprogramowanie i zrobić reset smart huba, a jak to nic nie dało to połączyć się przez inną sieć - też nic, w końcu konsultant stwierdził, że nic nie może z tym zrobić na odległość, że to jakaś usterka w moim TV i zaproponował zwrócenie się do z tym do serwisu... Naprawdę poza serwisem samsunga nie ma innego sposobu na odzyskanie playera??? :confused:
 

hepes1

New member
To nie wina telewizora, tylko niedopasowanie tej wersji playera z UE40D6500 i żaden serwis tu nie pomoże. Problem musi usunąć Tvnplayer wraz z Samsungiem. Kiedyś podobne problemy na tym modelu były z Iplą i po interwencjach po jakimś czasie problem zniknął. Niestety, trzeba ich molestować, bo problem leży u nich a nie w TV. ;)
 

chronos69

New member
Zapis mojego chatu z supportem Samsunga sprzed godziny:
Model: UE55D6500VSXXH
chronos69 11:27:39
Od kilku dni w moim telewizorze nie działają żadne aplikacje ze SmartHUB korzystające z połączenia sieciowego \"Brak połączenia sieciowego...\" A włączając diagnostykę połączenia w menu, wszystko jest OK. mam ustawione DNS 8.8.8.8, ale przy ustawieniu DNS na auto jest to samo
Maciej Kotaski 11:27:45
Witaj. W czym mogę Ci pomóc?
Rozumiem, proszę Pana, na chwile obecną trwają prace modernizacyjne dotyczące usługi Smart Hub. W związku z tym mogą występować okresowe problemy z uzyskaniem połączenia z usługami znajdującymi się w Smart Hub. Nie jest to związane z usterką odbiornika. Prace potrwają najprawodopodobniej do końca jutrzejszego dnia.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Lepszym rozwiązaniem na dzisiejsze czasy jest Android, tu są nie przebrane możliwości. Wystarczy aplikacja KODI i właściwe wtyczki i zabawa idzie w dziesiątki tysięcy filmów, koncertów, programów. I ciągle się rozwija.
 

marian40

New member
witam i proszę o pomoc .
córka kupiła mnie samsunga UE55JU6740 - 4K z zakrzywionym ekranem , korzystam z cyfrowego polsatu ,oglądam przeważnie tylko filmy i proszę o pomoc jak najlepiej ustawić w parametrach by mieć super lub najlepszy obraz , to się chyba nazywa kalibracja
-----------
wiem że muszę kupić kamerkę by z wnukiem rozmawiać na scape ale czy warto się w to bawić czy lepiej tak jak do tej pory łączyć się z nim przez komputer
 
Do góry