Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

Herus

Member
U mniie tak samo. Szkoda ze juz po gwarancji. Pozostaje wymiana matrycy przez serwis (ostatnia wymiana w maju)

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
 

mrRandallGok

New member
Samsung seria KS na 2016r WSZYSTKO NA TEN TEMAT

Synek M ja jeżdżę na EBC HH złote. Tak jak wcześniej napisałem wcześniej miałem fabryczne nissiny. Teraz hamulec moim zdaniem jest dużo lepszy efektywniejszy nie trzeba zbytniej siły używać na klamkę. Wcześniej musiałem wszystkich palcy używać teraz wystarczą dwa mogło to też być spowodowane że nissiny naprawdę już się kończyły. Polecam. Nie zauważyłem aby tarcze zjadały. Cena atrakcyjna za 110zł od pary wyszarpałem
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Wesley1

Member
Bez reklam
Clouding jest masaktyczny :( a te prześwietlenia na dole to początki odklejania sie taśmy led. Uderzaj z rękojmią do sprzedawcy.
 

Ghost589

New member
A można do Samsunga bezpośrednio też?. Wrzuciłem jeszcze w poprzednim poście dwa zdjęcia jak z boku wygląda. Jak możesz to zobacz. Albo wkleje tu jeszcze raz:
https://zapodaj.net/fc69f193f2666.jpg.html
Czyli to co widzę tu na dole (tak na niebiesko) to te prześwietlenia są tak? Pomiędzy nimi może nie widać tak tego na zdjęciu(, ale jak podejdę do TV w niektórych miejscach (prawy narożnik TV, w połowie dekodera mniej więcej co stoi na szafce) jest taki żółto pomarańczowy kolor.
 
Ostatnia edycja:

Wesley1

Member
Bez reklam
Lipa, może być problem z rękojmią ale mimo wszystko od tego bym zaczął. Masz większe prawa a sprzedawca krótszy termin na odpowiedź. Ja na Twoim miejscu zażądałbym wymiany na nowy. Tych modeli już nie ma i z dużą dozą prawdopodobieństwa skończy się na zwrocie kasy. Jeżeli będziesz wysyłał listownie to TYLKO poleconym za potwierdzeniem odbioru. To tylko moja sugestia, zrobisz jak będziesz chciał :)
 
Ostatnia edycja:

Wesley1

Member
Bez reklam
Punktowe prześwietlenia matrycy. Nie musisz się znać żeby reklamować :) Taki opis wystarczy. Lipa bo takie internetowe sklepy często "znikają"
 

Ghost589

New member
Trochę Cie pomęczę mam nadzieję, że nie będziesz zły na mnie :).

To zdecyduje się na rękojmie. Napisze, że na TV pojawiły się punktowe prześwietlenia matrycy z żądaniem wymiany TV na wolny od wad.

I teraz tak sklep musi to jakoś stwierdzić - to wyśle serwis tak? I rozumiem, że będę musiał to im zademonstrować co tutaj.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Tak, sklep ma ustawowo 14 dni na odpowiedź. Powinien sam skontaktować się z serwisem, który przyśle kogoś do Ciebie w celu oględzin i zrobienia dokumentacji. Pamiętaj, że to wszystko powinno "zamknąć się" w 14 dniach KALENDARZOWYM. Poczytaj o swoich prawach, pełno jest tego w necie :)
 

Ghost589

New member
A dołączać tam zdjęcie do tego (jak ta wada wygląda) czy raczej byś się nie bawił w takie coś? A i czy jest taka możliwość, że karze mi go przesłać kurierem np?
 
Do góry