Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

Herus

Member
U mnie wymienili 2 razy.
1. przeswietlenian na dole wzdluz krawedzi (takie plamy swiatla)
2. Odklejala sie matryca na srodku u gory.

Niestety minela juz gwarancja i sa nastepne przeswietlenia- jak bede w domu to wrzuce zdjecie.

Czy po gwarancji moge cos z tym zrobic ? Ostatnia naprawa byla chyba w maju (gwarancja minela chyba w czwrwcu/lipcu)

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
 

magiks33

Member
U mnie wymienili 2 razy.
1. przeswietlenian na dole wzdluz krawedzi (takie plamy swiatla)
2. Odklejala sie matryca na srodku u gory.

Niestety minela juz gwarancja i sa nastepne przeswietlenia- jak bede w domu to wrzuce zdjecie.

Czy po gwarancji moge cos z tym zrobic ? Ostatnia naprawa byla chyba w maju (gwarancja minela chyba w czwrwcu/lipcu)

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

na panel masz 24 miesiące po wymianie nie ważne że gwarancja minęła na tv ale jak ci wymienili to od czasu wymiany masz kolejne 24 miesiące

a tak na marginesie to kiedys czytałem że na panele dawali 10 lat gwarancji :) ale pewnie nie w Polsce
 

Herus

Member
Czyli mogę reklamować ? Czytałem i różne opinie były. Jedni pisali że wydłuża sie bo to jest gwarancja na część a inni że jest na produkt i mija po tych 2 latach.
bc73c29cdd33a27b08a05da5cef46086.jpg
ea6e360471dcba555af5dd4e0432d32b.jpg
b68b01a4635a5783ac9ea8aaa21f2761.jpg
7e31ec3e27be523320593def3b83ed63.jpg


Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Pojęcia nie mam, poszukaj info w internetach. Myślę jednak, że jak to po raz kolejny matryca, która jest na gwaranci to można spróbować z tytułu rękojmi.
 

jasiq

New member
Panowie pomocy :)

W moim ks na szczęście nic się jeszcze nie dzieje natomiast u mojego brata (tv zakupione jednocześnie) pojawił się problem z matrycą , tv niestety mają ze 3 lata więc rozumiem gwaracja przepada, pytanie co to za usterka i czy może się "pogłębić" i czy jest szansa na poprawę. Najgorzej jest właśnie na szarym tle jak w przypadku aplikacji Youtube, przy wyświtlaniu innych obrazów ta "plama "jest niezauważalna praktycznie. Co można z tym zrobić lub co powinno się z tym zrobić? będę wdzięczny za pomoc :)

201911091_qahpsse.jpg
 

Rafal27b

New member
Niestety nic z tym nie zrobisz. Naprawa tak naprawdę wiąże się z wymianą całej matrycy, czyli jest to nieopłacalne i lepiej kupić nowy tv. Jakość tych matryc jest wręcz tragiczna. Osobiście przerabiałem wymianę 3 matryc i teraz czeka mnie 4 wymiana dotycząca tej samej wady, czyli dolnych poświat, rzekomo wynikająca z odklejającego paska led jak to stwierdził moj zaprzyjaźniony serwisant samsunga :) Wada, która jest u Ciebie może się pogłębiać, ale nie musi, także jeśli nie przeszkadza przy zwykłym oglądaniu korzystaj jak najdłużej dopóki nie padnie całkowicie.
 

magiks33

Member
:) czwarta i ostatnia później samsung zabiera sprzęt i wydaje pismo że sprzęt jest nie naprawialny(u mnie był to 55ks7000 cztery wymiany matrycy) zamieniłem go na55ks7500 w którym dwa razy były tzw flary u dołu ekranu (dwie wymiany matrycy).Ale ciekawe jak jest po gwarancji ---może samsung da qleda
 

Rafal27b

New member
U mnie gwarancja się skończyła w styczniu 2019, a ostatnia wymiana matrycy była w czerwcu 2019 już po gwarancji. Jeżeli miałbym gwarancje producenta to pewnie za czwartym razem by mi oddali kasę albo wymienili na inny model a tak, ze jest już po, to na nową część, czyli w tym przypadku matrycę, mam dwa lata gwarancji od początku. Całe szczęście, ze w moim przypadku serwis działa bardzo sprawnie, co nie zmienia faktu, ze zawsze pare dni roboczych muszę czekać na nowa matryce ze Słowacji.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
O czym Wy w ogóle mówicie ?!?!?!? Cały czas pada matryca - przy drugiej wymianie rękojmia i zwrot kasy :) U mnie w 65ks7000s matryca padła po 1,5 roku i id razu rękojmia była grana i zwrot kasy. Jeszcze na tym zarobiłem prawie 3k
 

jasiq

New member
Masz rację , dzięki za odpowiedź :) wybierajać tv pamiętam siedziałem sporo w temacie i wiedziałem , że istnieje takie ryzyko ale akurat moj egzemplarz bez żadnych wad 3 lata :) u brata właśnie takie cuś się pojawiło :) w sumie jakby wymieniać Tv kiedyś to techlogia pewnie poszła do przodu , że znów bym musiał rekonesans robić długi :)
 
Do góry