Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

Davide

Member
Powiem ci tak z ks7000 będzie pewnie ciężko bo one prawie wykupione wszędzie , zostały zwroty i buble przeważnie ,sam widzisz ze masz 4 i lipa , jeśli znajdziesz dobrego to brać bez zastanowienia albo troszkę dorzucić i wyższą serwie wziąć ks8000 ,ks 9000 z tych to raczej jeszcze znajdziesz może jakąś nówkę sztukę bo one ciężej schodziły . Co do MU to nie polecam pisał ci kolega ze MU7 ma gorsze parametry niż ks(brak filtra QD) wiec to szczał w stopę i to swoją ,moim zdaniem za dużo byś teraz stracił bo ceny z kosmosu :( więc jak chcesz coś z nowej serii to poczekać do grudnia i sobie kupisz q7 w przyzwoitej cenie jak cię nie pili

to tylko moje skromne zdanie :)
Samsung SUHD UE55KS9000L Curved - Dobra cena, Opinie w Sklepie RTV EURO AGD

DObra cena spoko opcja tylko nie lubie zakrzywionych:)
 

rojek35

New member
andrzej
Dzięki. .. mam pytanko musze tv 55 ks700 powieść na ścianie bo się przeliczylem i tv nie mieści się na szafce czy ktoś ma taki wieszak gdzieś na tym forum wyczytałem ze jest ok..OBROTOWY MOCNY UCHWYT DO TELEWIZORA 32-65' HIT! (6258477490) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Mam ten wieszak i wisi na nim plazma panasonica o wadze 32 kg. Wieszaczek jest oki. Masz w nim regulację o sporym zakresie w każdej płaszczyźnie.
 

thevirusplw

New member
Witam, niedawno kupiłem tv ue55ks7000 i mam takie pytanie, jest tam gdzies opcja wylaczenia ekranu podczas np. sluchania muzyki na youtube itp. w starym tv ue40f6800 mialem na pilocie klawisz tools i tam opcje wylacz ekran, niestety w ks7000 tego nigdzie nie mogę znalezc.
 

mariusz90

New member
Czy ktoś z was parował pilota samsunga z dekoderem upc horizon ?
Chodzi mi właśnie o sparowane pilota samsungowego z dekoderem, a nie odwrotnie.

Zależy mi na informacji, zanim zdecyduje się na dekoder horizon :)
 

pebe86

Member
Bez reklam
U mnie rękojmia 60KS7000 zgłoszona w MM 4.05, i do dzisiaj brak odpowiedzi. Zabrali telewizor do ekspertyzy (przestał się włączać, a wcześniej bardzo zamulał i wieszał się) ale na razie cisza.
Mają czas na odpowiedź do czwartku, zakładam że ta odpowiedź będzie (zażądałem wymiany na nowy, wolny od wad lub zwrot środków).

Mają potem jakiś określony czas na naprawę i dostawę? Czy powiedzmy wyślą pismo, że telewizor do naprawy- i tak sobie dalej będę czekał nie wiadomo ile?

Jeszcze jak na złość dzień przed awarią akurat odnowiłem abonament w Netflixie ;/
 

fausto1

New member
Bez reklam
Panowie wracam do swojego.problemu z plynnoscia. Myslalem ze to tylko wina modolu cam ale teraz ogladalem film z dysku i niestety tez mialo miejsce chwilowe klatkowanie. Wciaz nie wiem jak to pokazac serwisowi i w jaki sposob to zglosic. Nie wiem tez czy dzieje sie to tylko na motion plus - auto gdyz lubie taki efekt teatru a czy ma to miensce rowniez gdy motion plus jest wylaczone

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

pietas

New member
hm

Panowie wracam do swojego.problemu z plynnoscia. Myslalem ze to tylko wina modolu cam ale teraz ogladalem film z dysku i niestety tez mialo miejsce chwilowe klatkowanie. Wciaz nie wiem jak to pokazac serwisowi i w jaki sposob to zglosic. Nie wiem tez czy dzieje sie to tylko na motion plus - auto gdyz lubie taki efekt teatru a czy ma to miensce rowniez gdy motion plus jest wylaczone

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

ustaw automotion na 10/5 na auto może takie problemy robić , czeto ci się to zdarza ? podpinałeś ten dysk do tv? na testy a nie do one conect???? opisywałem ci to dość porządnie co i jak ...
 

fausto1

New member
Bez reklam
Wlasnie mam podlaczony tylko do Tv gdyz one connect nie wykrywa mi dysku z zewnętrznym zasilaniem

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 

Davide

Member
U mnie rękojmia 60KS7000 zgłoszona w MM 4.05, i do dzisiaj brak odpowiedzi. Zabrali telewizor do ekspertyzy (przestał się włączać, a wcześniej bardzo zamulał i wieszał się) ale na razie cisza.
Mają czas na odpowiedź do czwartku, zakładam że ta odpowiedź będzie (zażądałem wymiany na nowy, wolny od wad lub zwrot środków).

Mają potem jakiś określony czas na naprawę i dostawę? Czy powiedzmy wyślą pismo, że telewizor do naprawy- i tak sobie dalej będę czekał nie wiadomo ile?

Jeszcze jak na złość dzień przed awarią akurat odnowiłem abonament w Netflixie ;/

Zadzwoń do nich na infolinie.... ja zadzwoniłem dwa razy to się w tydzień uwinęli ze zwrotem kasy
 

FoX88

New member
Czym się różni dokładnie ks7000 od ks8000 ? Warto dopłacać?

* Lepszy dźwięk w KS8000 4.1 60W zamiast 2.1 40W (na plus tylko jeśli nie korzystasz z zewnętrznego źródła dźwięku).
* KS8000 ma funkcję 'Supreme Motion', która podobno zapewnia lepsze odwzorowanie ruchu niż w KS7000, ale nie wiem na ile to prawda, a na ile jakaś tam nowinka.
* Lepsze wykonanie w KS8000, ale były tu wpisy odnośnie rozklejenia się nie tylko KSa 7000 ale również 8000, 8500 i 9000. Materiały użyte jednak są lepsze w kwestii samej budowy.
* KS8000 ma 2 tunery zamiast jednego przy KS7000.
* KS8000 ma stopkę centralną, a KS7000 dwie stopki po bokach TV (w 60" oraz chyba też 65" można je ustawić bliżej środka, ale nadal są to dwie stopki zamiast jednej dużej)
* Są też minimalne Różnice w HDRze, na tych sztukach, które rtings testował:
W Real Scene Peak Brightness w KS7000 na 453/cdm2, a w KS8000 na 471 cd/m2
Na planszy UHD Alliance natomiast 1431/cdm2 w KS7000 i 1473 cd/m2 w KS8000.
 
Ostatnia edycja:
Do góry