Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

sodalit1990

New member
Czytałeś wątek ,Gwarancja Samsunga. UWAGA! ? Ja przeczytałem i kupiłem telewizor innej marki.
Tyle ludzi nabranych na Samsunga.
Jeszcze masz zamiar kupić ten telewizor?
 

FoX88

New member
Czytałeś wątek ,Gwarancja Samsunga. UWAGA! ? Ja przeczytałem i kupiłem telewizor innej marki.
Tyle ludzi nabranych na Samsunga.
Jeszcze masz zamiar kupić ten telewizor?

Ale wiesz, że to dotyczyło zupełnie innej serii?
Każda firma obecnie ma sporo na sumieniu. Sony kasowało wpisy dotyczące input laga (telewizory reklamowane jako TV typowo do gier z bardzo wysokim input lagiem), LG sprzedawało telewizory z okropnym bandingiem i nie uwzględniali tego na gwarancji itd. Też był wątek długi w tej sprawie.

Jeśli ten temat dotyczący innej serii Samsunga tak Cię nie zniechęcił to ok, ale to nie jest tak, że telewizory Samsunga są już 'naznaczone', seria KS akurat ma zupełnie inne problemy niż tamta z tematu, ale wszystko było to już wymienianie więc szkoda powtarzać po raz któryś.
 

kosa666

New member
Mam pytanie/problem:

Mam KS8000, zdarzyło mi się już kilka razy że zawiesiła się aplikacja NETFLIX i nic nie można z nią zrobić :( tylko restart SMART-a ale wtedy od nowa muszę aplikacje ustawiać :(

jakieś pomysły?
 

xgrzesx2

New member
Proszę polećcie solidny uchwyt pasujący do 60KS7000.
Zależy mi aby jak najmniej odstawał od ściany, może być regulowany (ale nie koniecznie). Ważne, żeby wykonanie było bardzo solidne.
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Mam pytanie/problem:

Mam KS8000, zdarzyło mi się już kilka razy że zawiesiła się aplikacja NETFLIX i nic nie można z nią zrobić :( tylko restart SMART-a ale wtedy od nowa muszę aplikacje ustawiać :(

jakieś pomysły?

Masz tak od samego początku, czy po ostatniej aktualizacji softu pojawił się problem z aplikacją Netflix?? Na moim 60KS7000 z Netflixem nigdy nie było problemu. U mnie były natomiast czasami problemy z aplikacją Filmboxlive (wyskakiwał błąd w przesyłaniu strumienia video), ale już z niej nie korzystam, gdyż nastawiłem się wyłącznie na Netflixa.
 

hennepin78

New member
A jam mam problem z funkcją głosową, bardzo rzadko działa, zazwyczaj dostaje komunikat "Nie udało mi się rozpoznać Twojego polecenia" Nie seplenię, mówię wyraźnie. Można jakoś temu zaradzić?
 

milekp

New member
Wybaczcie ale nie znalazłem - możecie mi wskazać linka do zdjęcia tej słynnej odchodzącej czy odklejającej się ramki w samsungach? Przymierzam się do zakupu 65ks7000 i nie wiem jak ta usterka wygląda.
Z góry dzięki.
 

Seizo

Active member
Bez reklam
Wybaczcie ale nie znalazłem - możecie mi wskazać linka do zdjęcia tej słynnej odchodzącej czy odklejającej się ramki w samsungach? Przymierzam się do zakupu 65ks7000 i nie wiem jak ta usterka wygląda.
Z góry dzięki.
Np. tak

[youtube]nWbtNdI2xuw[/youtube]
[youtube]hrrlQVcW2Zc[/youtube]
 

xgrzesx2

New member
A jam mam problem z funkcją głosową, bardzo rzadko działa, zazwyczaj dostaje komunikat "Nie udało mi się rozpoznać Twojego polecenia" Nie seplenię, mówię wyraźnie. Można jakoś temu zaradzić?
U mnie działa ta funkcja bardzo dobrze. Rzadko zdarzaja sie pomyłki. To co przychodzi mi do glowy to sprawdzenie czy mikrofon w pilocie nie jest uszkodzony. Mozesz sprawdzic jak działa rozpoznawanie mowy w aplikacji mobilnej bo w jej nowej wersji jest taka funkcjonalność.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

Davide

Member
Jaki masz model TV? Zakup z dystrybucji PL?
Ja ostatnio przyglądałem się kilku modelom z serii KS i w ani jednym nie zauważyłem odstającej obudowy czy innych dziwnych rzeczy.
Co do matrycy to nie robiłem żadnych testów z planszami tylko wpatrywałem się z bliska i nic złego nie widziałem.
Wręcz przeciwnie. Obraz przepiękny! Żyleta!

Tak chwaliłem i nagle pojawił się martwy pixel,wielki clouding i obudowa zaczęła odchodzić.wymienilem na nowy taki sam.a zapowiadało się tak pięknie
 

RHJG

New member
Bez reklam
Żartujesz nagle wielki clouding,wymieniłem na nowy taki sam ? To gdzie patrzyłeś ?Trzeba było wymieniać aż do skutku...
 

Davide

Member
Wymieniłem na nowy taki sam model.Nie otwierany nie ruszany.Nie miałem jak go do domu zawieźć to zamówiłem sobie dostawę do domu na jutro rano....Mam nadzieje ze ten mi się poszczęści...Tak pięknie się zaczynało...mam nadzieje ze z nowym problemu nie będzie....Dzisiaj zadzwoniłem na infolinie samsunga z zapytaniem ile
Modeli na 10 jest wadliwych to Pan odrazu groźniejszym tonem - nie prowadzimy takich statystyk :)
 

lobos

New member
Bez reklam
Tak chwaliłem i nagle pojawił się martwy pixel,wielki clouding i obudowa zaczęła odchodzić.wymienilem na nowy taki sam.a zapowiadało się tak pięknie
Fatalnie! :( Załamałeś mnie :( Kolejna osoba...
Już myślałem, że są normalne egzemplarze.
15 tys.za TV i takie jaja?! Szok! Takie ładne ekrany robią!
Tak to pięknie świeci w sklepach!
Zagłębiasz się w szczegóły i wychodzą takie buble...:(
Ryzykować przy takiej kasie to trzeba mieć nerwy.
Sam już nie wiem co o tym myśleć...
 

hennepin78

New member
U mnie działa ta funkcja bardzo dobrze. Rzadko zdarzaja sie pomyłki. To co przychodzi mi do glowy to sprawdzenie czy mikrofon w pilocie nie jest uszkodzony. Mozesz sprawdzic jak działa rozpoznawanie mowy w aplikacji mobilnej bo w jej nowej wersji jest taka funkcjonalność.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Dzięki, już doszedłem, że to przez wifi, jak podłączyłem kabel to działa funkcja głosowa bez zarzutu.
Ja kupowałem 3 tygodnie temu w promocji 65KS7500 za 7,5k w promocji w MM i brałem w ślepo bez sprawdzania w sklepie. Jestem szczęściarzem ale u mnie nie ma cloudingu, zero bad pikseli i ramki się nie odklejają. Bałem się po tych wszystkich komentarzach o kiepskiej jakości ale obrazem ten model mnie zwyczajnie kupił, porównywałem z konkurencją w tym zakresie cenowym i to jednak nie było to. Tutaj materiał HDR zrobił na mnie dużo lepsze wrażenie niż w często porównywanym Panasie dx750. Gram dużo na PS4 Pro i było to dla mnie ważne kryterium. Jestem zachwycony obrazem i mam nadzieje, że nie spotkają mnie te przykrości.
 

fausto1

New member
Bez reklam
Dzięki, już doszedłem, że to przez wifi, jak podłączyłem kabel to działa funkcja głosowa bez zarzutu.
Ja kupowałem 3 tygodnie temu w promocji 65KS7500 za 7,5k w promocji w MM i brałem w ślepo bez sprawdzania w sklepie. Jestem szczęściarzem ale u mnie nie ma cloudingu, zero bad pikseli i ramki się nie odklejają. Bałem się po tych wszystkich komentarzach o kiepskiej jakości ale obrazem ten model mnie zwyczajnie kupił, porównywałem z konkurencją w tym zakresie cenowym i to jednak nie było to. Tutaj materiał HDR zrobił na mnie dużo lepsze wrażenie niż w często porównywanym Panasie dx750. Gram dużo na PS4 Pro i było to dla mnie ważne kryterium. Jestem zachwycony obrazem i mam nadzieje, że nie spotkają mnie te przykrości.
Może niektórzy nie wiedzą jak wygląda clouding Ale jest to w każdym modelu.

Wysłane z mojego SM-G928C przy użyciu Tapatalka
 
Do góry