Promocja Telewizji N

Dztka

New member
No ten you tube to rzeczywiscie rewolucja....

nie dosc ze kazdy komp ma i to 10000000000 bardziej rozbudowane, to media tanki typu popcorn itd maja to juz od 2 lat, blue ray-e itd, itd. zadna rewelacja. dwie funkcje ktore jedynie przemawiaja za turbo - dysk plus w przyszlosci multiroom... dla mnie tyle.
 

RushHD

New member
moze mi ktos jeszcze wytlumaczy jedna sprawe, bo nie moge tego doczytac w regulaminie promocji

99 zl przez 24 miesiace, a jak sie skoncza to dalej 99 zl ??
 

mat74

Well-known member
Bez reklam
umowe podpisujesz na 24 miesiace i przez ten okres czasu (caly okres trwania umowy) masz zagwarantowane te 99 zl za full pakiet. nikt cie nie zmusi do dalszego korzystania z n-ki po zakonczeniu tego okresu, bedziesz mogl kontynuowac umowe (z mozliwoscia wypowiedzenia z miesiecznym wyprzedzeniem) , podpisac nowa umowe (na nowych warunkach-jakich nie wiadomo , bo nie wiadomo jakie beda promocje za dwa lata) ,lub calkowicie zrezygnowac z uslug.
 

ro12ski

New member
promocje

Starzy klienci N-ki waleni są w rogi. Mam n-ke, placę za pełną ofertę 170 PLN (bez nboxa i filmów XXX). Chyba rozsądne jest uczciwe traktowanie klientów i oferowanie "starym" użytkownikom aktualnych promocji. Jakoś mnie to nie przekonuje do przedłużenia umowy. Chodźby dla zasady mam ochotę wykupić cyfrę+. Z telewizorem za 1 PLN.
 

Golibroda

New member
Dlatego nie warto być starym klientem. Trzeba rozwiazywać jak jest czas i brać nowe promocje.

@RushHD w regulaminie promocji - tabela 1 jest napisane - po okresie promocyjnym 99 zet dopóki nie zmienisz oferty programowej.
Oj czytajcie, czytajcie :)
 
Ostatnia edycja:

Dztka

New member
101% popracia. Starzy klienci sa traktowani jak szmaty, doplat ok 300 wychodzi, plus przedluzenie na sile umowy za dodatkowe 250 giga? Smiech na sali. Ale tak to juz jest w naszym kraju jak z operatorami telefonii gsm. Mam tel w orange od 9 lat. oststnio przedluzajac umowe czekalem 2 h z odpowiednim bilecikiem - staly klient - przedluzenie umowy. A kazka nowa osobe przyjmowali w gora 10 min. to co biore bilecik "nowy klient" i zonk - prosze pana ma pan zly numerek i ja nie moge pana obsluzyc w tym temacie ktory pan potrzebuje..." rece opadaja.
Jak sie chce budowac korporacje to zawsze trzeba miec wsparcie i dobry glos zadowolonych starych klientow - a pozniej zdobywac nowe runki nie? a tu tylko wojna z C+ i Polsatem.


sorki za dygresje ale jak tu sie nie czuć otoczonym :)
 

boncio1

New member
Słusznie już Golibroda napisał te 99zł jest zapewnione do czasu jak się zdezaktywuje jakąś opcję po 24 miesiącach. Jeśli nie wyłączy się nic, to nadal jest 99zł za wszystko. Nawet przez 5 lub więcej lat.
I dlatego rozwiążę umowę i podpiszę nową :)
 

piceka

New member
Koledzy!!!! Czy kupując N-kę wraz z anteną (90zł) otrzymuję także konwenter czy samą czaszę??? Aha i jeszcze jedno --czy muszę kupić nową antenę jeżeli mam już pozostałość po Polsacie ( dopiero co wygasła umowa)???? Dzieki....
 

Golibroda

New member
Komplet.Ale lepiej kup sobie w sklepie. Będzie taniej.

Ale najpierw podłącz sobie pod starą instalcję. Jak masz antenę nie za małą to n bedzie chodziła bez problemu. Niektórzy chwalą nawet 60cm. Natomiast optymalną dla HD bedzie 90 cm z konwerterem na HB i A z dwoma wyjściami. Może być monoblock twin inverto.
 

piceka

New member
Golibroda napisał:
Komplet.Ale lepiej kup sobie w sklepie. Będzie taniej.

Ale najpierw podłącz sobie pod starą instalcję. Jak masz antenę nie za małą to n bedzie chodziła bez problemu. Niektórzy chwalą nawet 60cm. Natomiast optymalną dla HD bedzie 90 cm z konwerterem na HB i A z dwoma wyjściami. Może być monoblock twin inverto.

W n-ce w takim razie komplet kosztuje około 99 zł , czyzby w sklepie było taniej? Dzieki za odpowiedź.
 

Golibroda

New member
Konwerter pojedyńczy to koszt ok 15 zł, czasza około 50 zł w zależności od producenta i miejsca zakupu. Ale do tego dolicz koszt kabla (ok 2 zł/m), złączy F ( 2x1,5) i uchwytu antenowego (ok 20 zł).

Zresztą popatrz sam na różnorodność: http://www.satserwis.pl/
 

ubity

New member
Dzwoniłem ostatnio do N i rozmawiałem z bardzo przystępną panią która mi doradziła ,abym rozwiązał umowę i podpisał nową to lepiej na tym wyjdę .Oby tak wszędzie doradzali :cool:
 

rilicek

New member
SIM-SAT napisał:
Ta pani na pewno już szuka pracy...

Albo nie lubi robić z gęby cholewy. Po prostu doradziła to co najlepsze. Podobnie mi pani w TP doradziła zawieszenie telefonu za 21 zł, zamiast utrzymania linii za 36 zł.

PS.
Podobno teraz utrzymanie linii jest tańsze niż 36 zł, ale i tak droższe niż 21 zł ;)
 

MARAS

New member
Uwaga dla wszystkich,którzy podpisują umowę w promocji Hollywood!!!
Dopilnujcie aby w momencie podpisywania umowy konsultant zaznaczył,że w ramach promocji otrzymujecie pakiet n-seriale na 3 miesiące.Mi nie zaznaczył tego w systemie podczas podpisywania umowy i okazało się po uruchomieniu recordera,że niemam tej opcji i niemożna już jej aktywować na warunkach promocji tylko za opłatą.
 

robcio

Klub HDTV.com.pl
VIP
A dla tych, którzy podpisują umowę przez internet, niech sprawdzą czy są w systemie - bo jak się okazuje, nie zawsze to co widnieje na stronie, po złożeniu zamówienia odpowiada stanowi faktycznemu - dobrze, że zadzwoniłem do konsultanta - bo tak bym czekał i czekał, i czekał!!!!!:cry: .
 

p@well

New member
MARAS - jak zamawiałeś przez internet masz pełne prawo do odstąpienia z umowy przez 10dni od aktywacji. Domyślam się, że jeszcze nie minął ten termin, bo promocja zaczęła się 04.11., a jeszcze czas na dosłanie. Proponuję skontaktować się jeszcze raz z konsultantem i wytłumaczyć, że odstąpisz od umowy jeżeli nie uda Ci się otrzymać tego co proponują na swojej stronie.
Spróbować warto... pozdrawiam
 
Do góry