Pomóżcie w wyborze 75cali

Bedistofeles

New member
Cześć, stoję przed następującym dylematem. Z uwagi na odległość wypoczynku od tv, jestem chyba skazany na 75 cali. Odległość ta to ok 4-4,5m. Szczerze przyznam, że nie przewidzialem tego przy projektowaniu wnętrza. Nie znam się zbyt dobrze na telewizorach, a nie chcialbym kupić bubla, dlatego chciałem prosić Was o poradę, co wybrać. Nie chcę wydawac za dużo bo mnie trochę wykonczenie mieszkania zjadlo. Najchetniej wydalbym 5-6 tys zl. Jezeli da sie cos rozsadnego dostac w tych pieniadzach. Przeznaczenie: netflix, ogladanie tv, filmów z pen drive lub innego nosnika (nie płyty), konsola xbox one s. Czyli taki mix;) nie zalezy mi na kątach bo raczej ogladalbym tylko na wprost, bardziej zalezy mi żeby czern była czarna a nie szara, żeby nie bylo cloudingu i smuzenia w grach czy sporcie. Myslalem o lg 75UN85003LA - jednak poczytalem o nim na tym forum i zwatpilem w ten wybór. Proszę o porady, może wiecie o jakiś promocjach wartych uwagi... Z góry bardzo dziękuję.
 

SLAV7

New member
Bez reklam
Dołóż kilka stówek i kup LG 82UN85003. Jest na matrycy VA. Jednak ja osobiście kupiłbym SONY 75XH9096. Tutaj masz zapewnioną wysoką jakosć za w miarę rozsądne pieniędze.
 

Petru23

Banned
4-4,5m można pomyśleć o 65 dzięki czemu kupimy po prosty lepszy TV. Jeśli jednak 75 to slav7 zamknął temat telewizora.

Aha, clouding o ile można to tak nazwać będzie widoczny na ciemnych scenach z racji strefowego zarządzania podświetlaniem. Kręcące się kółko YT ciekawe rzeczy robi z obrazem :) ale jest to jak najbardziej do zaakceptowania, bo jak jest obraz na ekranie to tego nie widać.

Ale np ma ciemnym ekranie znaczek H (History) rozświetlił się wraz z pięknym prostokątem w rogu ekranu
 
Ostatnia edycja:

Bedistofeles

New member
4-4,5m można pomyśleć o 65 dzięki czemu kupimy po prosty lepszy TV. Jeśli jednak 75 to slav7 zamknął temat telewizora.