Pionowy pasek na LG B9

Rybus85

New member
Założę oddzielny temat.
Dziś pojawił się taki pasek podczas oglądania tv. Z lewej strony od góry do dołu,czasem kawałek czasem od góry do dołu.
Telewizor został wyłączony na ponad godzinę. Po włączeniu pasek jest teraz czarny od góry do dołu na każdym kanale(dekoder NC+).
Najlepsze jest to że telewizor nie ma nawet tygodnia :/
Nie wiem dlaczego nie mogę wrzucić żadnych zdjęć :(
 

Rybus85

New member
To teraz czekam na telefon od serwisanta. Mam nadzieję że w przyszłym tyg będzie ograniete. To trzeba mieć pecha. Niecały tydzień i tv zepsuty :(
 

Rybus85

New member
To jest pech i tyle :) Znam trochę osób co mają oledy od kilku lat i nic. Mnie trafił pech :p Tylko się będę denerwował na ten widok aż nie przyjadą i zrobią :p
Mam nadzieję że następna będzie dobra i przyjedzie ktoś klimaty.
 

Rybus85

New member
Oczywiście Pani z LG mówi mi że mam zrobić test obrazu. A ja jej na to że po co skoro to jest z każdego źródła. Tv,Netflix,YouTube itd. Po tym już od razu było że zgłasza usterkę do naprawy przez serwis. Mam nadzieję że to szybko jakoś pójdzie bo teraz to tylko oglądać coś gdzie nie ma za dużo jasnego tła ^^
 

Rybus85

New member
Poprzedni tv też LG miałem naprawiany na miejscu. Ale tam padła z tego co pamiętam płyta główna. I 5-10min i było zrobione.
Zresztą wypytywała dokładnie jaki to model,ile cali i koniecznie nr seryjny.
Gdzieś kiedyś czytałem że wymiana matrycy to też trwa chwilę.
Jak zabierze to niech sobie pakuje. Ja nie magazynuje kartonów,folii,styropianów itd. Jedynie w stretch mogę mu zapakować :p
 
Ostatnia edycja:

johnybiu

Member
Ja na szczęście nie miałem jeszcze przyjemności reklamować swojego TV. A mam już 8 letniego Philipsa z takim przypadkiem jak u Ciebie. W sumie ja trzymałem w piwnicy karton od niego na okres gwarancyjny po tym czasie poszedł na makulaturę :)
Już widzę Twój tv ostreczowany i wysłany i uszkodzony :p
 

AtroJ

Member
Miałem w C8 podobny całkiem czarny pasek poziomy - po 11 miesiącach nagle wyskoczył. W 6 dni od pierwszego telefonu na infolinię był serwisant z nową matrycą - wymiana na miejscu trwała 20 minut. Na serwis LG nie narzekam. Praktycznie codziennie informacja sms lub email co się dzieje ze zgłoszeniem, co potrzebują aby dosłać emailem, serwis dzwonił i upewniał się czy aby nic nie przekręcone, poprosił żeby przygotować płaską powierzchnię najlepiej duży stół.
 
Ostatnia edycja:

AtroJ

Member
Mój pasek poziomy w C8 wyglądał tak.
33f0676089bd3bea7220aed6b2d46070.jpg


Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
 

Rybus85

New member
O LG wiem,już miałem styczność. Narzekać nie mogłem. I jeszcze przeprosiny pamiętam wtedy dostałem poleconym i do tego filmboxy na pół roku za darmo w ramach rekompensaty. Aż w szoku byłem.
Czekam na telefon. Będę tutaj też informował ;)
 
Do góry