Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

pekus1982

Klub HDTV.com.pl
VIP
Rozumiem że ta czarna kropka to martwy piksel? Reklamować? Oczywiście widać to tylko z bliska.

c92fc65cf93cb71f0dab6aa42392cd3a.jpg

1 martwy pixel raczej nie do reklamacji... Ktoś kiedyś wspominał, że od 5 wzwyż dopiero reklamują. Miałem taki przypadek w 7502 i się wypieli. Śmiech!!!
 

inuictus

Member
1 martwy pixel raczej nie do reklamacji... Ktoś kiedyś wspominał, że od 5 wzwyż dopiero reklamują. Miałem taki przypadek w 7502 i się wypieli. Śmiech!!!



Jutro będzie 8 dzień od zakupu przez internet, więc jeszcze mam kilka dni na zwrot (do 14), oczywiście wiem że mogę to zrobić bez podania przyczyny, ale to wiąże się z dodatkowymi kosztami kuriera i co ewentualnie powiedzieć jak chciałbym od razu drugi (taki sam).
 

philipstv

New member
To jest tak ze jak oddasz to w ciągu 14 przeleją ci kasę, wymiany nie będzie bo jest to odstąpienie od umowy do której masz prawo
 

inuictus

Member
Ok, dzięki za informacje - nigdy z tego jeszcze nie korzystałem.

To teraz inne pytanie, dotyczące już samego TV. Czy po włączeniu na pilocie guzika TV jest możliwość aby z automatu przełączał na HDMI 1 - czyli tam gdzie mam podłączony dekoder Horizon
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Rozumiem że ta czarna kropka to martwy piksel? Reklamować? Oczywiście widać to tylko z bliska.

c92fc65cf93cb71f0dab6aa42392cd3a.jpg


troche duza ta plama jak na martwy pixel. Ja tez mam martwy ale u mnie wyglada to jak maly przecinek i jest rozowy. A tu jakby muszka sie rozczłapała. Ale moge sie myslic bo pewnie zdjecie robiles z bardzo bardzo bliska. Philips ci powie ze wszystko w normie.
 

Master-78

Member
Czesc. Co do ustawiem fabrycznych po aktualizacji...masz na mysli odpalenie "ustawienia fabryczne" w menu czy zainstalowanie calego androida od zera? Ja zrobilem od zera ale nic nie pomoglo.




Cześć,


Swojego mam odebrać dopiero dzisiaj - we Czwartek okazało się, że nie mieli sprawnego na stanie, a w piątek miałem wyjazd.

ANDROID - tak, na forach dot. androida w fonach (rozmaite modele, bo śledziłem wątki i do ***************ungów i sony i huawei) pojawiały się info, że jak mocno głupieje system i dziwnie się zachowuje, to procedura zalecana jest taka:
1. Przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych (coś jak 'formatowanie').
2. Flash'owanie nowego, sprawdzonego, stabilnego systemu. (Po ściągnięciu warto sprawdzić czy tzw. sumy kontrolne się zgadzają - pliku, z tym, co powinien podać Philips).

3. Uruchomienie systemu i wstępny konfig.

4. Ponowne przywrócenie ustawień fabrycznych.
Celem jest wyczyszczenie wszelkich partycji/cache ze śmieci, jaki system gromadzi, a które mogą powodować dziwaczne zachowania typu gubienie ustawień, albo nie stosowanie ustawień, które wprowadzasz.

Używam odtwarzacza multimediów Zidoo X10 - podobne histerie urządzenia po którejś aktualizacji i u mnie zaczęły występować. Procedura jak wyżej pomogła.


Jak zdążę po powrocie to uruchomię sprzęt jeszcze dzisiaj, jak nie - w ciągu kilku dni... Za dużo tematów na głowie... (aż chwilami zastanawiam się, po jaką cholerę mi nowy TV, skoro oglądam może kilka minut dziennie, albo raz na tydzień - dwa jakiś film lub tylko pół? :hmm:).
 
Do góry