Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

pekus1982

Klub HDTV.com.pl
VIP
062596- po wpisaniu tego kodu dostaje komunikat ze strace gwarancje, wiec nie sprawdzam, z reszta tv uzytkuje od pol roku. Czekam na nowa aktualizacje ktora , rzekomo wg Filipa ma byc niedlugo.

Za każdym razem wyskakuje ta informacja.. po wpisaniu pierwszym, wejściu i ponownym wpisaniu. Za siódmym, ósmym itd. To jest podpucha żeby nie wchodzić ( zapewne sprawdzać czasu działania TV ) itd....
Jak można stracić gwarancję od tego? Już raz to komentowałem... Także Panowie trochę powagi. Miłego...
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
róbta co chceta. ja narazie nic nie ruszam i czekam na nowa aktualizacje. Poki co da sie normalnie ogladac ale to nie to samo co przedtem. Albo wroci obraz do normalnosci albo sie zastanowie nad innym rozwiazaniem.
...moze nawet ekstremalnym czyli pozbyciem sie go. W kazdym razie nastepnym razem 100 X sie zastanowie czy warto aktualizowac, bo bylo przy wersji 240 super. Dzis "biednego brata" philipsa 65" 6262 mozna juz dostac za okolo 3,500 pln, a podobno jakosc do ceny rewelacja. Wiem co pisze bo mam od niedawna model 50PUS6262. Pozdr.
 

OneGo

New member
Philips 65PUS8102

Szanowni koledzy,
Telewizor Philips 65PUS8102 zakupiłem miesiąc temu specjalnie na mundial.
Niestety mam nie spasowaną tylną obudowę z wystającymi rogami, na początku myślałem że tak powinno być , że to nie wada i nawet specjalnie mi to nie przeszkadzało przecież liczy się dobry obraz...
Co do obrazu to od początku użytkowania zauważyłem niewielką (linie, cień, pasek) lecący z góry na dół jakby z jednej strony tej linii obraz był jaśniejszy a z drugiej ciemniejszy na każdym źródle(dvb-t, hdmi, internet) tak samo i w tym samym miejscu . Najbardziej zauważalne i denerwujące jest to właśnie podczas oglądania meczów i dynamicznych scen. Pomyślałem że mam złe ustawienia i zacząłem kalibracje (podziękowania forumowiczom za pomoc i przesłanie swoich ustawień) ale to nie pomogło. Zacząłem aktualizować, również bez skutku. Po przeglądaniu forum stwierdziłem, że nie będę krytykował gdyż może trafił mi się wadliwy egzemplarz i po mimo tego że mundial trwa postanowiłem zgłosić reklamacje w ramach rękojmi do sklepu na wadę matrycy. Zaznaczając że chce nowy sprawny ten model telewizora a nie np zwrot kasy.
Serwisant z Tele Radio Video 81-609 GDYNIA poprosił o zdjęcie odpisałem: "Niestety wady matrycy na zdjęciu nie widać gdyż zauważalna jest podczas dynamicznych scen np. meczu." Już zasugerował że jak wady nie widać to niema problemu, przekazałem że jak przyjedzie to zobaczy.
Po przyjeździe pytam czy te rogi tak powinny odstawać i czy obudowa nie powinna być spasowana dostałem odpowiedź że nie wie, zrobi zdjęcia i zapyta się w serwisie. Włączył jakieś plansze na yt i mówi że problemu nie widać po raz kolejny powtarzam że najbardziej widoczna jest podczas meczu i jak mu włączyłem mecz i pokazałem to potwierdził jej występowanie. Zadecydował że wysyła do serwisu. Zgadnijcie jaka była opinia serwisu "Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym wady towaru nie potwierdziła jej występowania." Oburzony zadzwoniłem do działu reklamacji najpierw sklepu a później Philipsa. Pani z Philipsa poinformowała mnie że może to być spowodowane podświetleniem tego telewizora i jest zgodne ze specyfikacją. Jeżeli faktycznie tak jest to przestrzegam wszystkich przed zakupem tego telewizora no chyba że komuś nie przeszkadza jasny pasek w TV za 6-7 tyś zł. to telewizor super. Ja najadłem się wstydu zapraszając znajomych na oglądanie meczu "na nowym z świetnym obrazie telewizorze". Dostałem opinie że pieniądze wyrzucone w błoto.
Pomóżcie proszę czy tak faktycznie może być ? czy u was też występują takie paski? co dalej z tym zrobić czy zlecać ekspertyzę niezależnej firmie choć gołym okiem widać te linię? Oddać sprawę do kancelarii czy rzecznika praw konsumenta?
 

szybal

Banned
Przykra sprawa a gdzie kupiony?
U mnie bez linii.
 

Attachments

  • 20180708_200829.jpg
    20180708_200829.jpg
    31,1 KB · Wyś: 31

pekus1982

Klub HDTV.com.pl
VIP
Szanowni koledzy,
Telewizor Philips 65PUS8102 zakupiłem miesiąc temu specjalnie na mundial.
Niestety mam nie spasowaną tylną obudowę z wystającymi rogami, na początku myślałem że tak powinno być , że to nie wada i nawet specjalnie mi to nie przeszkadzało przecież liczy się dobry obraz...
Co do obrazu to od początku użytkowania zauważyłem niewielką (linie, cień, pasek) lecący z góry na dół jakby z jednej strony tej linii obraz był jaśniejszy a z drugiej ciemniejszy na każdym źródle(dvb-t, hdmi, internet) tak samo i w tym samym miejscu . Najbardziej zauważalne i denerwujące jest to właśnie podczas oglądania meczów i dynamicznych scen. Pomyślałem że mam złe ustawienia i zacząłem kalibracje (podziękowania forumowiczom za pomoc i przesłanie swoich ustawień) ale to nie pomogło. Zacząłem aktualizować, również bez skutku. Po przeglądaniu forum stwierdziłem, że nie będę krytykował gdyż może trafił mi się wadliwy egzemplarz i po mimo tego że mundial trwa postanowiłem zgłosić reklamacje w ramach rękojmi do sklepu na wadę matrycy. Zaznaczając że chce nowy sprawny ten model telewizora a nie np zwrot kasy.
Serwisant z Tele Radio Video 81-609 GDYNIA poprosił o zdjęcie odpisałem: "Niestety wady matrycy na zdjęciu nie widać gdyż zauważalna jest podczas dynamicznych scen np. meczu." Już zasugerował że jak wady nie widać to niema problemu, przekazałem że jak przyjedzie to zobaczy.
Po przyjeździe pytam czy te rogi tak powinny odstawać i czy obudowa nie powinna być spasowana dostałem odpowiedź że nie wie, zrobi zdjęcia i zapyta się w serwisie. Włączył jakieś plansze na yt i mówi że problemu nie widać po raz kolejny powtarzam że najbardziej widoczna jest podczas meczu i jak mu włączyłem mecz i pokazałem to potwierdził jej występowanie. Zadecydował że wysyła do serwisu. Zgadnijcie jaka była opinia serwisu "Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym wady towaru nie potwierdziła jej występowania." Oburzony zadzwoniłem do działu reklamacji najpierw sklepu a później Philipsa. Pani z Philipsa poinformowała mnie że może to być spowodowane podświetleniem tego telewizora i jest zgodne ze specyfikacją. Jeżeli faktycznie tak jest to przestrzegam wszystkich przed zakupem tego telewizora no chyba że komuś nie przeszkadza jasny pasek w TV za 6-7 tyś zł. to telewizor super. Ja najadłem się wstydu zapraszając znajomych na oglądanie meczu "na nowym z świetnym obrazie telewizorze". Dostałem opinie że pieniądze wyrzucone w błoto.
Pomóżcie proszę czy tak faktycznie może być ? czy u was też występują takie paski? co dalej z tym zrobić czy zlecać ekspertyzę niezależnej firmie choć gołym okiem widać te linię? Oddać sprawę do kancelarii czy rzecznika praw konsumenta?

Witaj. Może i ja opowiem Tobie przygodę z modelem 7502 i wadą matrycy. Dzień po zakupie zauważyłem ukośną pionową łunę od góry ekranu idąca do środka. Jakieś 15cm. Zareklamowałem ( trzeba było oddać z tytułu 14dni ) i łaskawie po mega kuriozalnej sytuacji dojechał kierowca z serwisu z Radomia. Brak słów co do samego serwisu. Dzień wcześniej dzwoniłem na infolinię z prośbą czy długo mam jeszcze oczekiwać aż łaskawie ktoś podjedzie z serwisu. Po 3 tygodniach zmienili serwis, a na drugi dzień pojawił się kurier po TV. Teraz najlepsze... Do tej pory mam beke z tych ludzi. Kierowca który przyjechał był z Radomia i miał rzekomo anulowane zlecenie przez sklep Euro gdzie również pracują fantastycznie ludzi. Sklep ten wycofał zlecenia, ale niestety kierowca nie został uprzedzony na czas i jechał jakieś 500km żeby wypić kawę... Tak kultura osobista, której powinni uczyć się niektórzy wymagała właśnie takiego zachowania. Wyjaśniliśmy z kierowcą co i jak. Zobaczył wadę TV, zrobił szczegółowo opis jak i kilka fotek... podał mi adres mailowy i zabrał TV. Na adres ten wysłano moje filmy plus zdjęcia ( dodatkowo źle podpięte wejście HDMI zrywanym sygnał HDR co kilka sekund ). Czekam... czekam miesiąc. W serwisie MIK Radom przez xx prób nikt nie odbiera telefonu. Status naprawy naprawa, wymiana i tak w kółko Macieju!!!
Dzwonię na infolinię Philipsa ze skargą, co to kuźwa ma być? Serwis Czy Monpolowy? Żenada tak mieć wyjeb...! Panowie przechodzimy do meritum.
Dzwonię kierowca dzień później... Jadę do Pana z TV. Hahahaha... Ale jak? Bez zapowiedzi. Tak. Zrobili format i aktualizacje. Nic nie widać gołym okiem. Kierowca - kurier mnie informuje co ma wspólnego z naprawą TV tyle co ja z wynikami naszych orłów Nawałki. Skandal!!!

Wymienili HDMI i piszą że ekspertyza przeprowadzona nie wykazała żadnych uchybień.
Każdy kto przychodził do mnie pierwsze co mówił, ale pasek dziwny. Rekalmujesz?

Dzwonię do sklepu i mówię to jest pomyłka. Wasza obsługa jak i serwis. Ludzie przez to, że serwis łaskawie nie odbierał i miał mnie w dupie tak samo jak i wy straciłem możliwość oddania TV.
Napisałem list do centrali Philipsa.
Po 3 tygodniach odpowiedź. Po przeprowadzonej ekspertyzie....
Hahahaha...
Banda nie dokończę czego. Bo szkoda słów na traktowanie zwykłych konsumentów dzięki którym ta marka jeszcze funkcjonuje.

TV sprzedałem po pół roku za 3000pln płacąc za niego 5000pln. Brawo TP Vision, brawo MIK!

p.s. Chodzi o to, żeby takie problemy rozwiązywać, a nie udawać, że wszystko jest OK. Później opinie kurzu czy jakiejś aktualizacji nie biorą się z tyłka. Dlatego trzeba słuchać każdego i chociaż okazać chęć współpracy.
Nie jest to wcale aż takie trudne.


Pozdrawiam Wszystkich
 

OneGo

New member
Na tą chwile telewizor jeszcze nie wrócił z serwisu prawdopodobnie jest w Gdyni złożyłem odwołanie od decyzji nadal liczę na pozytywne załatwienie sprawy przez Sklep oraz serwis Philipsa i nowy telewizor bez wad.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Szanowni koledzy,
Telewizor Philips 65PUS8102 zakupiłem miesiąc temu specjalnie na mundial.
Niestety mam nie spasowaną tylną obudowę z wystającymi rogami, na początku myślałem że tak powinno być , że to nie wada i nawet specjalnie mi to nie przeszkadzało przecież liczy się dobry obraz...
Co do obrazu to od początku użytkowania zauważyłem niewielką (linie, cień, pasek) lecący z góry na dół jakby z jednej strony tej linii obraz był jaśniejszy a z drugiej ciemniejszy na każdym źródle(dvb-t, hdmi, internet) tak samo i w tym samym miejscu . Najbardziej zauważalne i denerwujące jest to właśnie podczas oglądania meczów i dynamicznych scen. Pomyślałem że mam złe ustawienia i zacząłem kalibracje (podziękowania forumowiczom za pomoc i przesłanie swoich ustawień) ale to nie pomogło. Zacząłem aktualizować, również bez skutku. Po przeglądaniu forum stwierdziłem, że nie będę krytykował gdyż może trafił mi się wadliwy egzemplarz i po mimo tego że mundial trwa postanowiłem zgłosić reklamacje w ramach rękojmi do sklepu na wadę matrycy. Zaznaczając że chce nowy sprawny ten model telewizora a nie np zwrot kasy.
Serwisant z Tele Radio Video 81-609 GDYNIA poprosił o zdjęcie odpisałem: "Niestety wady matrycy na zdjęciu nie widać gdyż zauważalna jest podczas dynamicznych scen np. meczu." Już zasugerował że jak wady nie widać to niema problemu, przekazałem że jak przyjedzie to zobaczy.
Po przyjeździe pytam czy te rogi tak powinny odstawać i czy obudowa nie powinna być spasowana dostałem odpowiedź że nie wie, zrobi zdjęcia i zapyta się w serwisie. Włączył jakieś plansze na yt i mówi że problemu nie widać po raz kolejny powtarzam że najbardziej widoczna jest podczas meczu i jak mu włączyłem mecz i pokazałem to potwierdził jej występowanie. Zadecydował że wysyła do serwisu. Zgadnijcie jaka była opinia serwisu "Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym wady towaru nie potwierdziła jej występowania." Oburzony zadzwoniłem do działu reklamacji najpierw sklepu a później Philipsa. Pani z Philipsa poinformowała mnie że może to być spowodowane podświetleniem tego telewizora i jest zgodne ze specyfikacją. Jeżeli faktycznie tak jest to przestrzegam wszystkich przed zakupem tego telewizora no chyba że komuś nie przeszkadza jasny pasek w TV za 6-7 tyś zł. to telewizor super. Ja najadłem się wstydu zapraszając znajomych na oglądanie meczu "na nowym z świetnym obrazie telewizorze". Dostałem opinie że pieniądze wyrzucone w błoto.
Pomóżcie proszę czy tak faktycznie może być ? czy u was też występują takie paski? co dalej z tym zrobić czy zlecać ekspertyzę niezależnej firmie choć gołym okiem widać te linię? Oddać sprawę do kancelarii czy rzecznika praw konsumenta?


Moim skromnym zdaniem wnioskuje ze piszesz o efekcie bandingu? W kazdym ledzie to zjawisko wystepuje bardziej lub mniej a szczegolnie bardziej w TV o duzej przekatnej bo ciezko idealnie rowno podswietlic / odswierzac takie duze pole. Jezeli te linie bylyby widoczne przy statycznym obrazie to wtedy bylaby to wada z pewnoscia. U mnie podczas meczow tez jest widoczne aczkolwiek minimalnie (szukam na sile). Ale w wersji 240 nie bylo wogole bandingu. Napisz na pw to ci przesle linki na test banding/dse. Choc nie jestem pewien czy sa one bardzo miarodajne. Mozesz tez poszukac na YT np. jasnej jednolitej planszy i zobaczyc jak podswietla.
 

Pochrap

New member
Jak tak czytam Wasze opinie, dochodzę do wniosku, że jestem "dziecko szczęścia" bo u mnie, odpukać, nie występują tego typu problemy.

Ale, chętnie zapytam o Netflix. W filmach HD mam kaszkę/ziarno czy jak to zwał. Próbowałem coś zmienić, ale bez rezultatu.

Macie podobnie?
Jeśli nie, to podzielcie się proszę swoimi ustawieniami!

Aha, no i oczywiście, nie jestem w stanie opanować zanikania dźwięku po przejściu z konsoli na TV do aplikacji Youtube lub Netflix.
Mam podłączony tv do ampli Onkyo przez optyk, wszystko niby OK, ale dupa.
Kiki dał mi kontakt do specjalisty (dzięki Kiki), ale sporadycznie tak, czy tak, dźwięk znika. Pomaga przejście na tryb Stereo i powrót do Wielokanałowego.
Gdyby ktoś z Was miał ampli Onkyo, to tez chętnie dopytam o ustawienia.
 

OneGo

New member
Moim skromnym zdaniem wnioskuje ze piszesz o efekcie bandingu? W kazdym ledzie to zjawisko wystepuje bardziej lub mniej a szczegolnie bardziej w TV o duzej przekatnej bo ciezko idealnie rowno podswietlic / odswierzac takie duze pole. Jezeli te linie bylyby widoczne przy statycznym obrazie to wtedy bylaby to wada z pewnoscia. U mnie podczas meczow tez jest widoczne aczkolwiek minimalnie (szukam na sile). Ale w wersji 240 nie bylo wogole bandingu. Napisz na pw to ci przesle linki na test banding/dse. Choc nie jestem pewien czy sa one bardzo miarodajne. Mozesz tez poszukac na YT np. jasnej jednolitej planszy i zobaczyc jak podswietla.

Szanowny kolego,

W ciągu miesiąca pojawiły się 2 aktualizacje (nie znam wersji) ale oba zainstalowałem i ta linia czy pasek czy cień zawsze występował.

Jeżeli jest tak jak mówisz to tym bardziej nie polecam tego telewizora, trzeba uprzedzać wszystkich zainteresowanych że ten model może mieć linie biegnącą przez całą matryce i żeby się zastanowili czy chcą wydać prawie 7 tyś aby tak oglądać. Ja o tym nie wiedziałem i nic na ten temat w instrukcji nie znalazłem. Ja nie chce tak oglądać i jestem zawiedziony gdyż ten telewizor zepsuł mi całą przyjemność oglądania mundialu. Czytałem recenzje gdzie zachwalano ten model jako najlepszy LED (mam na myśli obraz)także a może przede wszystkim do oglądania meczów.
Nie po to wydawałem tak dużo kasy by mieć linie na ekranie. Ale szanuje i podziwiam osoby którym to nie przeszkadza.
Jeżeli jest ciezko idealnie rowno podswietlic / odswierzac takie duze pole to moim zdaniem nie powinno się produkować. To jakby ktoś powiedział że ciężko jest aby prosto jeździł długi samochód. Jak nie potrafisz produkować aby jeździł prosto to nie produkuj. Takie jest moje zdanie. Ja zapłaciłem za dobry obraz a mam linie na ekranie. Mam nadzieje że rozumiecie moje rozgoryczenie. I jeszcze ta obudowa.... Przepraszam ale brak mi słów
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Jak tak czytam Wasze opinie, dochodzę do wniosku, że jestem "dziecko szczęścia" bo u mnie, odpukać, nie występują tego typu problemy.

Ale, chętnie zapytam o Netflix. W filmach HD mam kaszkę/ziarno czy jak to zwał. Próbowałem coś zmienić, ale bez rezultatu.

Macie podobnie?
Jeśli nie, to podzielcie się proszę swoimi ustawieniami!

Aha, no i oczywiście, nie jestem w stanie opanować zanikania dźwięku po przejściu z konsoli na TV do aplikacji Youtube lub Netflix.
Mam podłączony tv do ampli Onkyo przez optyk, wszystko niby OK, ale dupa.
Kiki dał mi kontakt do specjalisty (dzięki Kiki), ale sporadycznie tak, czy tak, dźwięk znika. Pomaga przejście na tryb Stereo i powrót do Wielokanałowego.
Gdyby ktoś z Was miał ampli Onkyo, to tez chętnie dopytam o ustawienia.


NF jest do doopy chyba u wszystkich...kasza, przebarwienia, ciemny obraz w hdr. Jedynie niektore filmy w hd maja w miare jakosc i jasnosc. ale to wina bardziej apki niz samego tv.



Z dzwiekiem nigdy nie mialem problemu. Podlaczony optykiem do kina domowego 5.1 (ustawienia dzwieku w tv - wielokanalowe / glosniki tv na off oczywiscie).
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Szanowny kolego,

W ciągu miesiąca pojawiły się 2 aktualizacje (nie znam wersji) ale oba zainstalowałem i ta linia czy pasek czy cień zawsze występował.

Jeżeli jest tak jak mówisz to tym bardziej nie polecam tego telewizora, trzeba uprzedzać wszystkich zainteresowanych że ten model może mieć linie biegnącą przez całą matryce i żeby się zastanowili czy chcą wydać prawie 7 tyś aby tak oglądać. Ja o tym nie wiedziałem i nic na ten temat w instrukcji nie znalazłem. Ja nie chce tak oglądać i jestem zawiedziony gdyż ten telewizor zepsuł mi całą przyjemność oglądania mundialu. Czytałem recenzje gdzie zachwalano ten model jako najlepszy LED (mam na myśli obraz)także a może przede wszystkim do oglądania meczów.
Nie po to wydawałem tak dużo kasy by mieć linie na ekranie. Ale szanuje i podziwiam osoby którym to nie przeszkadza.
Jeżeli jest ciezko idealnie rowno podswietlic / odswierzac takie duze pole to moim zdaniem nie powinno się produkować. To jakby ktoś powiedział że ciężko jest aby prosto jeździł długi samochód. Jak nie potrafisz produkować aby jeździł prosto to nie produkuj. Takie jest moje zdanie. Ja zapłaciłem za dobry obraz a mam linie na ekranie. Mam nadzieje że rozumiecie moje rozgoryczenie. I jeszcze ta obudowa.... Przepraszam ale brak mi słów


ja cie doskonale rozumiem bo po moich ochach i achach jakis czas temu teraz tez czuje rozczarowanie lecz wynika ono z pogorszenia jakosci po najnowszej aktualizacji i powtarzam poraz kolejny ze to sa moje odczucia - uprzedzam komentarze tych ktorym nowa wersja nie zaszkodzila. Ale fajnie by bylo zobaczyc jak to wyglada u ciebie. Szkoda ze przed oddaniem do serwisu nie wrzuciles jakiegos krotkiego filmiku przy dynamicznej scenie. Dawaj znac jak sprawa sie toczy. W koncu moze to kazdego spotkac.
 

inuictus

Member
Ja tak czytam wasze uwagi/problemy, to chyba nie zdecyduje się na aktualizacje oprogramowania (mam 176), bo u mnie nic z tych rzeczy nie występuje (albo inaczej widzę).

Jedyny problem to martwy piksel/uszkodzenie matrycy, ale nie wiem czy jest sens coś z tym robić, bo w normalnym oglądaniu (już z metra) zupełnie tego nie widać.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Ja tak czytam wasze uwagi/problemy, to chyba nie zdecyduje się na aktualizacje oprogramowania (mam 176), bo u mnie nic z tych rzeczy nie występuje (albo inaczej widzę).

Jedyny problem to martwy piksel/uszkodzenie matrycy, ale nie wiem czy jest sens coś z tym robić, bo w normalnym oglądaniu (już z metra) zupełnie tego nie widać.


moja rada (subiektywna) - nie aktualizuj do w. 246 - poczekaj na nastepna. Ja zrobie napewno nastepna i dam ci znac czy u mnie znowu ok.


Jezeli nie widzisz martwego/ych pixela/li z wiekszej odleglosci to nie ma co zglaszac. Ja mam to samo - philips odpisal mi ze wszystko w normie. z reszta jest o tym w instrukcji - o dopuszczalnej ilosci martwych pixeli.
 

inuictus

Member
Oglądam Narcosa na Netflixie i uważam że obraz jest doskonały, jedyne do czego mógłbym się przyczepić to przy szybkich ruchach czasem widać delikatne klatkowanie (czy jak to tam nazwać).

W ustawieniach ruchu mam na osobisty i tam na minimum.
 

pekus1982

Klub HDTV.com.pl
VIP
moja rada (subiektywna) - nie aktualizuj do w. 246 - poczekaj na nastepna. Ja zrobie napewno nastepna i dam ci znac czy u mnie znowu ok.


Jezeli nie widzisz martwego/ych pixela/li z wiekszej odleglosci to nie ma co zglaszac. Ja mam to samo - philips odpisal mi ze wszystko w normie. z reszta jest o tym w instrukcji - o dopuszczalnej ilosci martwych pixeli.

Dokładnie. Tak jak pisze Sebol74... Ja również czekam na kolejną aktualizację.
Co do samych martwych pixeli. Trochę dziwne, że po tak krótkim czasie użytkowania wypalają się w aż tylu sztukach. Nie tylko w tym modelu. Coś słabe te matrycę skupują od Samsunga.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
producent sie zabezpiecza podajac takie info w instrukcji. Podobno sa to "normy" europejskie czy tez unijne - nie pamietam. Jak sie znajdzie martwy pixel a nie przeszkadza to w ogladaniu to nalezy jak najszybciej o tym po prostu zapomniec.
 
Do góry