Philips The One to watch - PUS7304, 43''/50''/55''/65'' i 70'' - Ambilight 3, Dolby Vision HDR/HDR10 + i Smart TV Android 9,0

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Ale kiedy masz jesz wyszarzone ?

Podczas odtwarzania filmu ? Oglądania TV ?



HDR+ to fiuczer, którego się nie używa, bo sztucznie niby ma z materiału bez HDR ma zrobić niby HDR.

Natomiast gdy jesteś w menu, to tego nie włączysz, bo nie ma takiej potrzeby.
Cześć,
To co opisałeś to fumkcjia Perfect Natural Reality. HDR plus jest dostępne przy sygnale HDR.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

5zymon

New member
Generalnie jestem zadowolony z mojego 70PUS7304 jeżeli tylko coś***nie jest wyświetlane na ciemnym tle. Jak jest jakaś ciemna scena, to pojawia się spory problem "ghostingu" tzn. krawędze rozjaśniają się w trakcie ruchu - jak obraz jest bez ruchu to jest OK. Niezależnie od źródła (wbudowane apki jakl rakuten, ale też zewnętrzne urządzenia). Szczególnie widoczne jest to w przypadku grania na konsoli bo tam jestem w stanie sterować kamerą).

Powoli się do tego przyzwyczajam, problem zgłosiłem do serwisu, ma przyjechać porobić***zdjęcia, ale telefonicznie pytałem z ciekawości czy ten model po prostu " tak ma". Serwisant odpowiedział że generalnie tak, ale zdjecia i tak można zrobić i wysłać żeby ocenili.

Zastanawiam się, bo nie widzę żeby ten temat przejawiał się***na forum, nikt inny nie ma takiego problemu?
 

ALFina

New member
Generalnie jestem zadowolony z mojego 70PUS7304 jeżeli tylko coś***nie jest wyświetlane na ciemnym tle. Jak jest jakaś ciemna scena, to pojawia się spory problem "ghostingu" tzn. krawędzie rozjaśniają się w trakcie ruchu - jak obraz jest bez ruchu to jest OK. Niezależnie od źródła (wbudowane apki jakl rakuten, ale też zewnętrzne urządzenia). Szczególnie widoczne jest to w przypadku grania na konsoli bo tam jestem w stanie sterować kamerą).

Powoli się do tego przyzwyczajam, problem zgłosiłem do serwisu, ma przyjechać porobić***zdjęcia, ale telefonicznie pytałem z ciekawości czy ten model po prostu " tak ma". Serwisant odpowiedział że generalnie tak, ale zdjecia i tak można zrobić i wysłać żeby ocenili.

Zastanawiam się, bo nie widzę żeby ten temat przejawiał się***na forum, nikt inny nie ma takiego problemu?


Ja mam dokładnie taki sam problem. Zanim zgłosiłem reklamację, rozmawiałem z "tutejszym" Markiem, który sprawdzał specjalnie ten sam model i nie stwierdził występującego problemu. Pierwszy raz reklamowałem bezpośrednio u Philipsa na gwarancję producenta, drugi raz reklamowałem już w sklepie - rękojmia. W obu przypadkach serwis z Radomia odrzucił reklamacje uważając, że nie widzą problemu. Dzisiaj przekazałem całą dokumentację, filmy, zdjęcia, Rzecznikowi Praw Konsumenta i od teraz to On w moim imieniu zajmie się sprawą. Zobaczymy, co z tego wyjdzie i chętnie podzielę się informacjami.
Natomiast sam problem wyświetlanego w ruchu obrazu zabiera całą radość z użytkowania tego telewizora, nie da się grać (bo to w tym przypadku jest najbardziej to widoczne).
 
Ostatnia edycja:

5zymon

New member
Ja mam dokładnie taki sam problem. Zanim zgłosiłem reklamację, rozmawiałem z "tutejszym" Markiem, który sprawdzał specjalnie ten sam model i nie stwierdził występującego problemu. Pierwszy raz reklamowałem bezpośrednio u Philipsa na gwarancję producenta, drugi raz reklamowałem już w sklepie - rękojmia. W obu przypadkach serwis z Radomia odrzucił reklamacje uważając, że nie widzą problemu. Dzisiaj przekazałem całą dokumentację, filmy, zdjęcia, Rzecznikowi Praw Konsumenta i od teraz to On w moim imieniu zajmie się sprawą. Zobaczymy, co z tego wyjdzie i chętnie podzielę się informacjami.
Natomiast sam problem wyświetlanego w ruchu obrazu zabiera całą radość z użytkowania tego telewizora, nie da się grać (bo to w tym przypadku jest najbardziej to widoczne).

Dziękuje za info, to może to nie tak że "on tak ma". Co prawda telewizor kupowałem od Kikiego tutaj z forum, ale na FV w związku z tym odpada mi możliwość rękojmi, więc pewnie zostanę spławiony przez serwis w radomiu - zobaczymy. Niemniej, jestem ciekawy jak Twoja sprawa się zakończy.
 
Ostatnia edycja:

Azeliaz

New member
Moj egzemplarz nie ma takich problemow. Obraz jak zyleta. Jedyna wada to w ciemnych scenach mam na gorze 2 małe punkty clouding. Male I widoczne tylko pod odpowiednim kontem, ze wcale nie przeszkadza.
 

ALFina

New member
Wysłałem właśnie odwołanie od nieuznanej reklamacji. Ponieważ teraz reklamowany był na podstawie rękojmi, to pismo skierowałem do sklepu (w uproszczeniu) chociaż opierali się na ekspertyzie serwisu z Radomia.
W piśmie napisałem, że sprawa jest przekazana obecnie do Rzecznika Konsumentów, a w przypadku nieuznania mojego odwołania w ciągu 30 dni, kieruję sprawę do rozstrzygnięcia przez sąd.
Trzymajcie kciuki za mnie, aby się udało wymienić na inny egzemplarz (bez tych wad) lub zwrot gotówki.
I choć miałem wcześniej tez Philipsa i będzie mi brakować bardzo Ambilight, to do Philipsa już raczej nie wrócę.
 

Azeliaz

New member
Też dopiero po zakupie wglebilem sie w wady philips. Dziwna sprawa z tymi przebarwieniami białymi plamami czy innymi wadami. U mnie musiało swiecic ( wymysl zony ) hehe. Powodzenia
 

fiskomp

New member
Wiecie, ja nie wiem, co rusz to ktoś jakieś wady opisuje. Nie powiem sam jestem purystą w temacie obrazu, ale chyba miałem szczęście, bo żadna z opisywanych przez Was wad u mnie nie występuje. Po kalibracji od Kiki'ego sam obraz dla mnie jest super, kolory naturalne, kolor skóry, gdzie najbardziej widać niedoskonałości kalibracji wygląda jak w rzeczywistości.
Czerń w porównaniu do IPS, to bajka, brak smug i innych artefaktów.
Po wgraniu Kodi, myślę o sprzedaży dwóch odtwarzaczy sieciowych, bo się nudzą i od jakiegoś czasu nawet ich nie odpalam.
Więc, jak za ta cenę, mogę jakoś przeboleć matrycę 50/60Hz (czasem widać że ma takie odświeżanie), bo co do reszty nie mam się do czego doczepić.
Ambilight dobrze skalibrowany pod moje preferencje też świetnie zdaje egzamin.
 

janunio

New member
Bez reklam
Nastawy Ambilight każdy robi pod swoje warunki bo każdy ma inne. Jak zawsze namawiam; pod konsole ustawiamy jakiś tryb AUDIO !!! A nie śledzenie kolorów.
 

kacper93

New member
Poraz kolejny stracił mi się dźwięk w kinie domowym które jest podpięte kablem optycznym, pomaga przywrócenie ustawień fabrycznych na tv. W czym może tkwić problem ?
 

vladek88

New member
Moje kino H/K po ostatniej aktualizacji przestało działać po hdmi-nie wykrywa sprzętu na żadnym złączu
Po resecie prądowym tv działa wszystko przez trzy rozruchy tv i nagle wszystko znika😁
 

kacper93

New member
Strasznie tv zaczął mulic, włączyłem go ponownie i przestał widzieć konsole Xbox po HDMI, wlaczylem go poraz kolejny i przez chwilę był czarny ekran po czym wyskoczył ekran android. Po załadowaniu systemu widzi konsole oraz jest dźwięk w kinie domowym, o co może chodzić tej padlinie ?
 
Do góry