Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

efel

New member
Drugie zgłoszenie reklamacji w sprawie niedziałającego 3D czy to bezpośrednio do serwisu czy to w ramach rękojmi w sklepie nie zadziała. Ja tak miałem.
Ruszyło dopiero jak zgłosiłem reklamację z tytułu rękojmi w sprawie niedziałającego trybu wyświetlania gry na dwóch graczy (nie pamiętam dokładnie jak to się nazywa, ale wykorzystuje funkcję 3D). Dołączyłem im zdjęcia jak wygląda obraz dla jednego gracza i drugiego, na których widać, że obrazy się zlewają. Tego już mi nie podważyli i uznali reklamację.

O widzisz, dobrze to czytać, bo sam komuś radziłem reklamować tą funkcję jak nie uznają 3D. Mnie uznali na szczęście za pierwszym razem 3D ale w zanadrzu właśnie miałem reklamować funkcję gry dla dwóch graczy używających okularów do 3D.
 

mareq7

Member
Drugie zgłoszenie reklamacji w sprawie niedziałającego 3D czy to bezpośrednio do serwisu czy to w ramach rękojmi w sklepie nie zadziała. Ja tak miałem.
Ruszyło dopiero jak zgłosiłem reklamację z tytułu rękojmi w sprawie niedziałającego trybu wyświetlania gry na dwóch graczy (nie pamiętam dokładnie jak to się nazywa, ale wykorzystuje funkcję 3D). Dołączyłem im zdjęcia jak wygląda obraz dla jednego gracza i drugiego, na których widać, że obrazy się zlewają. Tego już mi nie podważyli i uznali reklamację.
Dobry pomysł chyba sam tak zrobię tylko najpierw muszę poczytać jak to w ogóle działa bo nigdy takiego trybu nie włączałem. A tak z ciekawości te zdjęcia dołączyłeś do zgłoszenia w sklepie?
 

koboos

New member
Dobry pomysł chyba sam tak zrobię tylko najpierw muszę poczytać jak to w ogóle działa bo nigdy takiego trybu nie włączałem. A tak z ciekawości te zdjęcia dołączyłeś do zgłoszenia w sklepie?

Sklep zeskanował pisemną reklamację i przesłał do serwisu, a ja jeszcze przy wizycie serwisanta przekazałem wersję papierową.

Potrzebujesz konsolę do gier, żeby sprawdzić tą funkcję.
 

mareq7

Member
Mam konsolę sprawdzałem i wygląda to tak że w opcjach robię 3d na podzielonym ekranie i czy w okularach czy bez obraz jest taki sam, czyli obrazu się po prostu ze sobą zlewają.
 

koboos

New member
Mam konsolę sprawdzałem i wygląda to tak że w opcjach robię 3d na podzielonym ekranie i czy w okularach czy bez obraz jest taki sam, czyli obrazu się po prostu ze sobą zlewają.

Obraz trochę powinien się różnić.
Sprawdź czy po kliknięciu w przycisk na okularach coś się zmienia. Teoretycznie powinien przełączać widok pomiędzy dwoma graczami.
 

mareq7

Member
Po kliknięciu raz dioda świeci się stałtm światłem czyli okulary są przełączone na 1 gracza a po ponownym naciśnięciu dioda miga czyli przełacza się na 2 graca ale obraz jest rozmyty nie ma mowy o graniu.
 

pasazer

Member
Sklep zeskanował pisemną reklamację i przesłał do serwisu, a ja jeszcze przy wizycie serwisanta przekazałem wersję papierową.



Potrzebujesz konsolę do gier, żeby sprawdzić tą funkcję.



W grudniu też zgłaszałem reklamację podając, że multiplayer nie działa na tym TV. Żadnych zdjęć nie dodawałem. Reklamacja uznana i zwrot kasy.
Musiałem tylko dołączyć okulary 3d. Iważne, by to był model wspierany przez ten TV - ja dokupiłem PTA529.

Dodam, że pół roku wcześniej zgłaszałem na niedziałający 3d i nie uznali. A TV oddali dopiero po 2 miesiącach...
 
Ostatnia edycja:

mareq7

Member
Ręce opadają... Po raz drugi zgłosiłem wadę tv tym razem z tytułu rękojmi dnia 10 Marca. W zgłoszeniu podałem tym razem, że nie działa funkcja 3d podczas trybu gry dla dwóch graczy na podzielonym ekranie. Z tego co wiem przy składaniu rękojmi sklep ma obowiązek w ciągu 14 dni kalendarzowych odpowiedzieć na zgłoszenie. I teraz najlepsze - serwis przyjechał po tv dopiero wczoraj, czyli 20 Marca, a więc czekałem ponad tydzień a ten czas jest już wliczany w te 14 dni. Natomiast dzisiaj dostałem juz list od Euro Rtv Agd z datą wczorajszą, że przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym wady towaru nie potwierdziła jej występowania, przez co reklamacja nie może być uwzględniona. Wszystko fajnie tylko dzisiaj czyli 21 Marca dopiero tv dotarł do serwisu a oni już wczoraj przeprowadzili weryfikacje? Ewidentnie próbują zrobić z kogoś głupka. Miał ktoś z czymś takim do czynienia? Dzowniłem już do ich biura obsługi klienta. Skończyło się jedynie na tym, że podałem nr zgłoszenia i mam próbować jutro dzwonić czy będą mieli jakieś informacje na ten temat... Zastanawiam się co teraz z tym zrobić bo to jawne oszustwo z ich strony. Gdzie to zgłosić? Do Rzecznika Praw Konsumenta? Miał ktoś z tym styczność? Jaki jest ewentualny koszt? Bardzo dziękuje za wszelkie informacje z góry.
 

CjRudi

New member
Ręce opadają... Po raz drugi zgłosiłem wadę tv tym razem z tytułu rękojmi dnia 10 Marca. W zgłoszeniu podałem tym razem, że nie działa funkcja 3d podczas trybu gry dla dwóch graczy na podzielonym ekranie. Z tego co wiem przy składaniu rękojmi sklep ma obowiązek w ciągu 14 dni kalendarzowych odpowiedzieć na zgłoszenie. I teraz najlepsze - serwis przyjechał po tv dopiero wczoraj, czyli 20 Marca, a więc czekałem ponad tydzień a ten czas jest już wliczany w te 14 dni. Natomiast dzisiaj dostałem juz list od Euro Rtv Agd z datą wczorajszą, że przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym wady towaru nie potwierdziła jej występowania, przez co reklamacja nie może być uwzględniona. Wszystko fajnie tylko dzisiaj czyli 21 Marca dopiero tv dotarł do serwisu a oni już wczoraj przeprowadzili weryfikacje? Ewidentnie próbują zrobić z kogoś głupka. Miał ktoś z czymś takim do czynienia? Dzowniłem już do ich biura obsługi klienta. Skończyło się jedynie na tym, że podałem nr zgłoszenia i mam próbować jutro dzwonić czy będą mieli jakieś informacje na ten temat... Zastanawiam się co teraz z tym zrobić bo to jawne oszustwo z ich strony. Gdzie to zgłosić? Do Rzecznika Praw Konsumenta? Miał ktoś z tym styczność? Jaki jest ewentualny koszt? Bardzo dziękuje za wszelkie informacje z góry.

Miałem to samo, odpowiedzieli zanim serwis zobaczył TV. Po tygodniu przywiózł mi serwis TV spowrotem i się zdziwili, że zażyczyłem sobie zwrotu TV bez ekspertyzy. Poprosiłem serwisanta o podpisanie pisma spisanego na protokole reklamacyjnym, że TV nie przeszedł ekspertyzy i chciałem z tym iść do rzecznika. Nie zdążyłem, bo na następny dzień przysłali SMS, że reklamacja jednak uznana. Serwis Philipsa + euro rtv to kombinacja nie z tej ziemi :D
 

mareq7

Member
To jest jakaś masakra robią z ludzi debili tylko że akurat mieli pecha, bo myśleli że serwis dawno odebrał tv a tu zonk. Jutro dzwonie jeszcze na ich biuro obsługi a jak nic z tego nie wyniknie ide do rzecznika bo za takie cos to jeszcze kare trzeba by im nalozyc...
 

efel

New member
To jest jakaś masakra robią z ludzi debili tylko że akurat mieli pecha, bo myśleli że serwis dawno odebrał tv a tu zonk. Jutro dzwonie jeszcze na ich biuro obsługi a jak nic z tego nie wyniknie ide do rzecznika bo za takie cos to jeszcze kare trzeba by im nalozyc...

Kolego, nie załatwiaj nic przez telefon, wszystko musisz mieć na piśmie. Jeżeli dostałeś z Euro pismo że reklamacja nie uznana, to pewnie tam jest data. Masz pewnie protokół odbioru TV przez serwisanta z datą? Piszesz pismo i drukujesz w którym będzie napisane że TV nie przeszedł ekspertyzy zanim została wydana opinia odmowna i z tym papierem idziesz do sklepu Euro żeby Ci to podpisali. Na pewno nie będą chcieli Ci tego podpisać, postraszysz ich rzecznikiem to może zmiękną.
 

mareq7

Member
No właśnie na liście od nich data oczywiście jest ale na protokole odbioru TV juz nie, jest jedynie data przyjęcia zgłoszenia w ich systemie na 12 Marca, natomiast przyjechali po niego dopiero 20 Marca, ale na stronie serwisu cały czas można sprawdzić aktualny status i zrobiłem zdjęcie gdzie 21 Marca TV dopiero do nich dotarł. Póki co zadzwoniłem do biura obsługi sklepu raz jeszcze powiedziałem o rzeczniku i na to słowo trochę chyba się Pani przestraszyła bo napisała jakieś pismo i mają się ze mną "niezwłocznie" kontaktować. Także ewentualnie do poniedziałku mogę zaczekać.
 

mareq7

Member
No i przegrałem walkę. Moją drugą próbę reklamacji sklep odrzucił jeszcze przed sprawdzeniem tv w serwisie podpierając się ekspertyzą z pierwszej reklamacji jakoby wszystko było ok. Oczywiście jest to nieprawda o czym każdy posiadacz tego modelu doskonale wie. Zostało jedynie zgłoszenie sprawy do rzecznika ale szczerze mówiąc brakuje mi już chęci do dalszej walki, bo o ile sam rzecznik jest darmowy to podejrzewam, że musiałbym zapłacić za własną ponowną ekspertyzę, a i tak nie wiadomo czy to coś by dało. Jedno wiem na pewno, w Euro Rtv Agd nie kupię już nawet baterii a co dopiero jakiś konkretny sprzęt, a co do tv marki Philips to już w ogóle się nie odniosę, bo sprzedali nowe tv z niedziałającą funkcją 3d, która to zawyżała cene tv i nic sobie z tego nie robią, a dla przykładu jeśli ktoś sprzeda samochód 10 letni po dwóch właścicielach z jakąś ukrytą wadą to już takie TVN turbo robi reportaż. Może głupi przykład ale ktoś powinien się zająć Philipsem. Tyle z mojej strony życzę powodzenia innym osobom, które będą się starać o zwrot pieniędzy za ten bubel.
 

efel

New member
Kolego nie poddawaj się. Co Ci szkodzi iść do rzecznika praw konsumenta i poprosić o poradę? Może trafisz na jakiegoś kumatego i przyjaznego rzecznika i zanim poleci Ci szukać rzeczoznawcy, za którego oczywiście sam musisz zapłacić, to może wysmaruje pismo do Euro że polecieli na skróty z tymi ekspertyzami i datami i może coś to da?

Wiem że pewnie nie masz siły i czasu się z tym użerać, ale jeśli Ci się uda to będziesz się czuł jakbyś wygrał na loterii. Uwierz mi że warto.
 
Do góry