Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

shalashaska

New member
Aktualizacja:
Euronet odrzuca możliwość zapisu na sąd polubowny.
W uzasadnieniu przywołuje ostatnią ekspertyzę Autoryzowanego Serwisu (MIK Radom), według której z TV jest wszystko OK.
Koniec pieśni...

Pozostaje powództwo cywilne. Ktoś chętny na pozew zbiorowy? proszę o PW
Masz przepełnioną skrzynkę ;)
Jeśli rzeczywiście jesteś zdeterminowany do wytoczenia im procesu, to chętnie się przyłączę. Mi również euro-net wciska ciemnotę, że 3d działa poprawnie :/
 

koboos

New member
Reklamujcie niedziałającą funkcję "granie przez dwóch graczy na jednym ekranie". Poróbcie fotki jak wygląda obraz dla każdego z graczy i tego już Wam nie powinni podważyć. Przynajmniej u mnie w końcu ulegli.
 

Wandalo13

New member
Dokładnie tak. Dziwię się że miejski rzecznik praw konsumenta nie wspomniał Wam o tym. Sąd polubowny działa szybko i raczej rzadko się zdarza żeby po wyroku tego polubownego sądu sklep chciał iść na noże i dążył do tego żeby sprawa trafiła do sądu normalnego.

Jeżeli chodzi o uznawanie reklamacji przez TP-Vision to działa to na zasadzie loterii. Tam siedzi człowiek który rzuca monetą. Oni wiedzą że wada jest ewidentna i tak naprawdę każdy telewizor mógłby podlegać gwarancji. Ale jest limit uznanych reklamacji roczny albo miesięczny którego nie mogą przekroczyć. Dlatego grają głupa. Mnie uznali, bo miałem farta, dołączałem w tym wątku zdjęcia z tego testu 3D tak samo jak inni użytkownicy. Wszystkie te fotki wyglądały tak samo. Mnie uznali, innym nie. To jest chciwa korporacja, jeżeli macie jeszcze czas to walczcie w tym polubownym sądzie. I przede wszystkim puknijcie się następnym razem w łeb pięciokilowym młotem jak przyjdzie Wam ochota na zakup TV marki Philips. Swoich znajomych też tym samym młotem pukajcie.


Nie ma co skreślać marki tylko przez to ze nie działa 3 D :)
 

mareq7

Member
Reklamujcie niedziałającą funkcję "granie przez dwóch graczy na jednym ekranie". Poróbcie fotki jak wygląda obraz dla każdego z graczy i tego już Wam nie powinni podważyć. Przynajmniej u mnie w końcu ulegli.
Ja to reklamowałem przy drugim podejściu i tak odrzucili bo podpierali się tą śmieszną ekspertyzą z pierwszego razu, chociaż że wtedy reklamowałem ogólnie niedziałającą funkcję 3D. Tu już nie chodzi o fakt skreślania marki dlatego że taka funkcja nie działa ale o to, że skoro nie działa to pieniądze MUSZĄ być zwrócone, bo taka funkcja 3D znacząco zwiększała cenę telewizora.
 

Ziku90

New member
Nie ma co skreślać marki tylko przez to ze nie działa 3 D :)

No pewnie, że nie. W końcu to tylko funkcja, którą producent reklamował i chwalił się nią, brał za nią dodatkowe pieniądze, a ona tylko nie działa. I obsługa klienta tylko stara się z niego zrobić idiotę na każdym kroku.

Za to wszystko warto zapłacić :)
 

Wandalo13

New member
hehe

No pewnie, że nie. W końcu to tylko funkcja, którą producent reklamował i chwalił się nią, brał za nią dodatkowe pieniądze, a ona tylko nie działa. I obsługa klienta tylko stara się z niego zrobić idiotę na każdym kroku.

Za to wszystko warto zapłacić :)

hehe te wszystkie minusy przykrywa jeden plus ambilight jak dla mnie niezastąpiona funkcja

a czy philips 55PUS6561 tez powinien mięc 3d ?
 

fuks87i

New member
No pewnie, że nie. W końcu to tylko funkcja, którą producent reklamował i chwalił się nią, brał za nią dodatkowe pieniądze, a ona tylko nie działa. I obsługa klienta tylko stara się z niego zrobić idiotę na każdym kroku.

Za to wszystko warto zapłacić :)


Hehe faktycznie obsługa klienta stoi na niesamowitym poziomie. Robią z ludzi idiotów i wszystko jest w porządku według nich. Nigdy ale to nigdy już nie kupię TV tej marki. Przegięli pałę dostatecznie. Nie tyle co zraziła mnie sama funkcja 3D co nie działała od początku ale wmawianie do samego końca,że jest OK i należy dopuścić pewne uchybienia bo są w normie. Pomijam już fakt, że producent nie wystąpił na zapis polubowny na Sąd.



Ogólnie emocje opadły. TV oddałem rodzince. Nie potrzebują 3D ani dodatkowych APek na Androidzie to pewnie się nim nacieszą (chyba). Ambilight od 2020 roku chyba będzie powszechny bo wygasa monopol Philipsa na ten patent?


Kupiłem jakiś czas temu Sony XE8577 w sumie za niecałe 3800zł. Działa rewelacyjnie. Gry PS4 dobrze wyglądają w 4K :)



pzdr,
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ale też nie ma 3D.
Ambilight będzie przedłużony.
A nowe Philipsy działają bardzo dobrze.
 

majkel3

New member
Hej
Mam dziwny problem. Mam film w formacie mkv a dokładnie Ready.Player.One.2018.2160p.BluRay.REMUX.HEVC.DTS-HD.MA.TrueHD.7.1.Atmos-FGT.mkv
Problem polega na tym ze TV nie widzi wszystkich plików audio i napisów które są w filmie, czyta tylko kilka niestety.
W czym może być problem ?

TV to 65pus6521
 

freeman1982

New member
Spróbuj zainstalować aplikację KODI większość formatów obsługuje.

Wczoraj wyświetliło mi komunikat że jest aktualizacja softu instalował już ktoś ?
 

albi77

New member
ja instalowałem, bo od kilku dni mam taką dziwną rzecz. Uruchamiam tv , po 2 minutach ekran robi sie czarny, potem biały . po kilkurazowym kliknięciu na Home , pojawia sie ekran normalnie, potem już może tv chodzić cały dzień i nie ma problemu. Natomiast jeśli wyłącze wifi , to wyskakuje komunikat od smart tv , że musi połączyć z siecią aby można było korzystać z tych funkcji. Jednak po włączeniu wifi , ekran sie robi znowu biały i wyłączam Home. Poza tym nie widzę zmian

a jak to naprawiłes? Czy nadal sie odpala? Bo ja zainstalowałem nowa wersje i tez się cos odpala z tym biały ekranem (ewidentnie widać, że to jakaś aplikacja), bo da się z tego wyjść.

pozdrawiam
 

pawelik2015

New member
a jak to naprawiłes? Czy nadal sie odpala? Bo ja zainstalowałem nowa wersje i tez się cos odpala z tym biały ekranem (ewidentnie widać, że to jakaś aplikacja), bo da się z tego wyjść.

pozdrawiam
Problem cały czas występuje i też uważam że to jakaś aplikacja która chce sie połączyć z internetem jak tylko wykryje że net działa. U mnie strzałka back nie działa. Owszem pojawia sie komunikat ale nic nie powoduje. Dlatego u mnie sprawdza sie jedynie sposób opisany wcześniej. Ostania aktualizacja miała niby wyłączyć komunikaty o małej ilości pamięci ale u mnie nie wyłączyła i co chwile wyskakuje komunikat. Tym bardziej że u mnie jest jakiś błąd z pamięcią i jest fizycznie dostępna większa ilośc pamięci niż tv widzi
 

pawelik2015

New member
Udało mi sie naprawić problem. Okazało sie że trzeba zaktualizować android system webview . potem przu uruchomieniu tv pojawia sie ekran z nowym regulaminem . Po zatwierdzeniu , przy kolejnym uruchamianiu jest już bez problemu

Problem cały czas występuje i też uważam że to jakaś aplikacja która chce sie połączyć z internetem jak tylko wykryje że net działa. U mnie strzałka back nie działa. Owszem pojawia sie komunikat ale nic nie powoduje. Dlatego u mnie sprawdza sie jedynie sposób opisany wcześniej. Ostania aktualizacja miała niby wyłączyć komunikaty o małej ilości pamięci ale u mnie nie wyłączyła i co chwile wyskakuje komunikat. Tym bardziej że u mnie jest jakiś błąd z pamięcią i jest fizycznie dostępna większa ilośc pamięci niż tv widzi
 

elmo25

New member
Cześć,
Pamięta ktoś w Was powyżej jakiej przekątnej serwis philips powinien odebrać i oddać Tv w ramach gwarancji lub rękojmi. Chyba coś takiego czytałem w tym wątku ale nie mogę tego znaleźć ewentualnie jakie przepisy to regulują ?
Z góry dziękuje za pomoc
Pozdro
M
 

elmo25

New member
Dzięki za informację.
Potwierdziłem z infolinią EURO i rzeczywiście podobno w regulaminie mają że powyżej 32 cali.
Jeśli znajdę to w regulaminie to podeślę linka to może się komuś przyda
 

dpudelski

New member
Cześć, mieliście tak że jakby zawiesza się guzik do obsługi z tyłu tv? Po włączeniu pokazuje się menu guzika z tyłu a dioda miga jak oszalała. Przy czym to nie pilot bo sprawdziłem wszystkie jakie mam. Usterka nie pojawia się zawsze ale troche wnerwia.
 
Do góry