Tak. Na podstawie zwykłej naprawy gwarancyjnej nie ma już co zgłaszać, jak się chce wymienić.Wczoraj miałem Wymiana NSE (Zgłoszono), dziś już Wymiana NSE (Odrzucono). Wróci nienaprawiony?
Witam
Jak ktoś ma okulary na zbyciu to proszę o kontakt
Czy ktoś z "zadowolonych" osób po zgłoszeniu reklamacyjnym do Philipsa złożył już oficjalną rękojmie do sprzedawcy problematycznego TV? Rozumiem, że sprzęt należy dostarczyć samemu na własną rękę ?
Sklep, żeby odzyskać potem pieniądze od producenta w ramach regresu pewnie musi mieć, albo potwierdzoną przez TP Vision zasadność zwrotu pieniędzy, albo wyrok sądu (polubownego lub cywilnego) nakazujący zwrot pieniędzy. Ciekawe, czy sprzedawcy do regresu wystarczy rozstrzygnięcie postępowania pozasądowego (mediacji).Z tytułu rękojmi też mik przyjeżdża po telewizor (przynajmniej tak wynika z opisu na stronie MM) i pewnie skończy się tak samo (ktoś tu używał rękojmi w euro i ma nse odrzucone). Tu już jest kwestia tego, czy sklep będzie udawać ślepego i potrzebny będzie niezależny rzeczoznawca, czy przyznają rację klientowi i sami się będą z Philipsem użerać, oddając wcześniej pieniądze.
Musiałeś go brać do sklepu i pokazywać co nie działa, czy zawsze tylko mik go odbierał i przywoził z powrotem? W rękojmi chciałeś wymiany, czy odstąpienia od umowy?Tak na marginesie - udało mi pozbyć i wymienić tego bubla po trzeciej reklamacji z tytułu rękojmi w Euro. MIK odrzucił wymianę, ale sklep się zgodził.
Przy 55 calach MIK go zawsze odbierał. Powyżej 40 cali z tego co pamiętam mają obowiązek. Serwisant go sprawdzał u mnie na miejscu. Za każdym razem oczekiwałem wymiany z tytułu rękojmi. Wtedy sklep ma 14 dni na ustosunkowanie się. Tym razem tv był w serwisie ponad 2 tygodnie i nie dostałem pisemnej odmowy, więc tym samym Euro przyznało mi rację. Co potwierdziła ich infolinia, a później sklep. Mogłem w dowolnym Euro wybrać coś z ich oferty.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka