Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

MATOS

New member
Mi dzisiaj wrócił TV, ale nie przyjąłem - nie zrobili kompletnie nic. 3D jak nie działało, tak nie działa, a oni twierdzą, że wszystko jest w porządku na tym świstku, który mi dali. Mam czas - będę im odsyłał ten szmelc do skutku. Jak to nie pomoże, to pogadamy inaczej.
 

patrykos91

Member
Mi dzisiaj wrócił TV, ale nie przyjąłem - nie zrobili kompletnie nic. 3D jak nie działało, tak nie działa, a oni twierdzą, że wszystko jest w porządku na tym świstku, który mi dali. Mam czas - będę im odsyłał ten szmelc do skutku. Jak to nie pomoże, to pogadamy inaczej.

Jak na razie to mamy taką samą sytuację obaj. Z tym że ja przyjąłem, i próbuje innej drogi. Jak na razie nie dostałem kompletnie żadnej odpowiedzi. Ale im tego na pewno nie przepuszczę bo też mam czas, bez tv się obejdę i za bardzo mnie irytuje takie jawne robienie ludzi w chuja... Żeby to odpuścić.

Jak mi odpowiedzą jakąś kolejna bzdure to albo to wszystko zbiorę do kupy i pójdę do rzecznika praw konsumenta albo zobaczę rękojmie w media expert. Chodź z tamtymi to bym wolał nie mieć nic wspólnego...

Jeszcze zobaczymy co by powiedzieli na opinie niezależnego rzeczoznawcy.. Na koszt gwaranta jeśli opinia będzie zgodna z moją wersja...
 

BassQ

Klub HDTV.com.pl
VIP
Mam 1 szt okularów 3d do tego tv (pozostała po 6550 jak zabrali za niesprawne 3d) 30zl z wysyłką jak coś proszę o telefon 502862865
 

tomeko12

New member
Jak na razie to mamy taką samą sytuację obaj. Z tym że ja przyjąłem, i próbuje innej drogi. Jak na razie nie dostałem kompletnie żadnej odpowiedzi. Ale im tego na pewno nie przepuszczę bo też mam czas, bez tv się obejdę i za bardzo mnie irytuje takie jawne robienie ludzi w chuja... Żeby to odpuścić.

Jak mi odpowiedzą jakąś kolejna bzdure to albo to wszystko zbiorę do kupy i pójdę do rzecznika praw konsumenta albo zobaczę rękojmie w media expert. Chodź z tamtymi to bym wolał nie mieć nic wspólnego...

Jeszcze zobaczymy co by powiedzieli na opinie niezależnego rzeczoznawcy.. Na koszt gwaranta jeśli opinia będzie zgodna z moją wersja...
Z gwarantem to teraz możesz co najwyżej w sądzie cywilnym powalczyć. Oni mają swoich rzeczoznawców, Ty masz swoich (nawet niezależnych) , których TP Vision Polska nie musi uznać. Sąd powoła biegłego i ustali, kto ma rację.
Jak gwarant rżnie głupa, to lepiej rękojmia u sprzedawcy (która pewnie i tak odbije się o TP Vision Polska i zostanie odrzucona), ale masz więcej możliwości działania, na które sprzedawca może (choć nie musi) się zgodzić: mediacja, koncyliacja, sąd polubowny (wszystko przy Inspekcji Handlowej, mailami można załatwić, za darmo). Jak sprzedawca będzie musiał zwrócić kasę, to i tak odzyska ją od swojego dostawcy. Dopiero jak to nie wyjdzie, to skladasz pozew do sądu cywilnego. Jedyny warunek, to zgłoszenie reklamacjj do sprzedawcy w odpowiednim terminie.
 

efel

New member
Hahaha Philips drugi raz w historii tego modelu wycofał najnowszy soft QM152E_000.005.255.224 ponieważ jak napisał moderator na forum Philipsa były z nim 'pewne problemy'. Oczywiście jak zwykle programiści spieprzyli sprawę dokumentnie, nikt tego nie testował i dopiero użytkownicy nadziali się na niemiłe niespodzianki. Szkoda, że nie napisał co konkretnie nie działa w nowym sofcie, bo można by reklamować na podstawie tego. Zanim wyjdzie następny soft pewnie minie parę miesięcy. Support Philipsa jest nie do pobicia!
 

lorienn

New member
To że ci odtwarzał materiały w 60 fps to jakiś cud. U mnie zawsze był z tym problem, wideo się zatrzymywało, zostawał tylko dźwięk. Na jakim sofcie działało tu u ciebie, jeśli można spytać? Na kablu czy przez wifi?
 

mareq7

Member
Hahaha Philips drugi raz w historii tego modelu wycofał najnowszy soft QM152E_000.005.255.224 ponieważ jak napisał moderator na forum Philipsa były z nim 'pewne problemy'. Oczywiście jak zwykle programiści spieprzyli sprawę dokumentnie, nikt tego nie testował i dopiero użytkownicy nadziali się na niemiłe niespodzianki. Szkoda, że nie napisał co konkretnie nie działa w nowym sofcie, bo można by reklamować na podstawie tego. Zanim wyjdzie następny soft pewnie minie parę miesięcy. Support Philipsa jest nie do pobicia!

Nie wiem czy mówię o tym samym sofcie, mam Philipsa 55PFT6550, chyba dwa dni temu zauważyłem, że jest nowy soft więc go zainstalowałem, tv chodził jak zawsze a dzisiaj przy włączeniu załadował się i reset, po czy załadował i reset i tak bez końca. Wczoraj wyszedł znowu jakiś nowy soft właśnie go instaluje, bo po którymś resecie pokazało się takie okno coś jak przy resecie windowsa, gdzie można było wybrać instalowanie oprogramowania przez USB. Zobaczymy czy coś to da. Tak przy okazji ten tv to tragedia, według mnie ma po prostu za dużo napchane do bebechów i jest to wszystko po prostu niedopracowane i pewnie juz nie będzie bo te aktualizacje gówno dają ;]
 

cortez8591

New member
czy ktoś wie jak przeprowadzić downgrade? od ostatnich dwóch wersji firmwaru pilot często gubi połączenie z tv itd..

edit:
downgrade pomyślny, obraz QM152E_0.5.255.90 ściągnięty z https://hd5xwa.bn1301.livefilestore...ukgl41Q/QM152E_0.5.255.90.zip?download&psid=1
ostatnie adb z https://dl.google.com/android/repository/platform-tools-latest-windows.zip
a sam downgrade zrobiony przez adb reboot recovery - na razie śmiga, chociaż mimo wykasowania domyślnych aplikacji, te wciąż instalują się ponownie..
 
Ostatnia edycja:

lorienn

New member
czy ktoś wie jak przeprowadzić downgrade? od ostatnich dwóch wersji firmwaru pilot często gubi połączenie z tv itd..

edit:
downgrade pomyślny, obraz QM152E_0.5.255.90 ściągnięty z https://hd5xwa.bn1301.livefilestore...ukgl41Q/QM152E_0.5.255.90.zip?download&psid=1
ostatnie adb z https://dl.google.com/android/repository/platform-tools-latest-windows.zip
a sam downgrade zrobiony przez adb reboot recovery - na razie śmiga, chociaż mimo wykasowania domyślnych aplikacji, te wciąż instalują się ponownie..
Miałem podobnie. Pozwoliłem się im zainstalować, potem zrobiłem reinstal przez adb raz jeszcze i przestało.
 

efel

New member
Udało mi się!
Jednak serwis MIK nie odrzuca wszystkich reklamacji jak leci z powodu 3D. Jakieś 2 tyg temu dostałem od nich info że po przesłaniu wniosku do producenta, producent zaakceptował moją reklamację. 2 tygodnie czekałem na pismo o nienaprawialności TV. Przyszło wczoraj. Od razu poszedłem z tym kwitkiem do sklepu w którym kupowałem TV (czyli Euro RTV). Odzyskałem gotówkę bez żadnego problemu, cała operacja trwała może z 10 min.

Czuję się jakbym wygrał na loterii. Pozbyłem się tego dziadowskiego TV, odzyskałem za niego pełną kwotę, czyli Philips sponsorował mi użytkowanie TV przez ponad 1.5 roku. W zasadzie to powinni mi coś dopłacić za nadszarpane nerwy podczas użerania się z tym badziewiem, ale nie narzekam :).
 

MATOS

New member
A mi się niestety nie udało i raczej już nie uda bo producent twierdzi, że wszystko jest w normie. Każda próba z udziałem producenta będzie się kończyła tak samo - nawet drugi raz nikt nie sprawdzi tego telewizora bo już raz był sprawdzany. Tylko szkoda, że ta norma pozwala na aż takie rozjeżdżanie się obrazu i przebijanie obrazu przeznaczonego na jedno oko do drugiego oka.
 

lorienn

New member
możesz trochę więcej o tym napisać?
No cóż. Po odinstalowaniu aplikacje wracały jak bumerang, więc wykonałem (nie jestem pewien w 100%) pełny reset tv, zaktualizowałem wszystkie aplikacje po czym ponownie przeprowadziłem procedurę reinstalacji przez adb. Po tych operacjach odinstalowywane aplikacje przestały wracać.
 

efel

New member
A mi się niestety nie udało i raczej już nie uda bo producent twierdzi, że wszystko jest w normie. Każda próba z udziałem producenta będzie się kończyła tak samo - nawet drugi raz nikt nie sprawdzi tego telewizora bo już raz był sprawdzany. Tylko szkoda, że ta norma pozwala na aż takie rozjeżdżanie się obrazu i przebijanie obrazu przeznaczonego na jedno oko do drugiego oka.

Dlatego zostaje Ci druga, bardziej wyboista droga - wynajęcie rzeczoznawcy i miejski rzecznik praw konsumenta. Ja bym na Twoim miejscu nie odpuszczał, wada jest ewidentna i łatwa do udowodnienia. Każdy kto założy okulary i odpali film 3D na tym TV przyzna Ci rację. Podejrzewam, że sklep pod naporem rzecznika się ugnie i pójdzie na ugodę. Tylko, że to pewnie potrwa i jest kłopotliwe logistycznie (musisz TV sam dostarczyć rzecznikowi)...
 

remal

New member
Pięknie ich załatwiłeś :). Rozumiem, że w trakcie jak TV był w serwisie MIK zgłosiłeś rękojmię do EURO? Przez 2 tygodnie nie połapali się gdzie jest TV i że trzeba wysłać odmowę i wygrałeś. Gratuluję :). Co wziąłeś w zamian za ten szmelc? Nie było możliwości odzyskać kasy?

Nie, każdą usterkę zgłaszałem w sklepie, a oni zgłaszali to do MIK.

Euro ma w miarę dobre ceny więc nie walczyłem już z systemem o odzyskanie gotówki, tylko wziąłem coś innego. Przy okazji zmieniłem na trochę większy, bo mam ok. 4.5m do telewizora -> 65 Telewizor LG Super UHD 4K Nano Cell
 

efel

New member
A ile czekałeś od momentu odbioru telewizora przez serwis do wydania decyzji?

Czekałem ponad miesiąc. Na początku lipca zrobiłem zgłoszenie, TV zabrali w ciągu tygodnia. O pozytywnej decyzji się dowiedziałem w połowie sierpnia, kasę odzyskałem pod koniec sierpnia. Ogólnie całe wakacje jestem bez TV, ale nie żałuję
 

efel

New member
Nie, każdą usterkę zgłaszałem w sklepie, a oni zgłaszali to do MIK.

Przy okazji zmieniłem na trochę większy, bo mam ok. 4.5m do telewizora -> 65 Telewizor LG Super UHD 4K Nano Cell

To jest matryca IPS? Jesteś zadowolony? Ja biorę oleda od LG - 55b7. Jakbym szedł w większy rozmiar na bank wziąłbym Soniacza KD65XE9005, co prawda tysiąc drożej od tego LG 65SJ800V, ale matryca VA i ogólnie dobre recenzje zbiera.
 

Hatake

New member
Czekałem ponad miesiąc. Na początku lipca zrobiłem zgłoszenie, TV zabrali w ciągu tygodnia. O pozytywnej decyzji się dowiedziałem w połowie sierpnia, kasę odzyskałem pod koniec sierpnia. Ogólnie całe wakacje jestem bez TV, ale nie żałuję

Cześć,

mam pytanie... zakupiłem TV w euro rtv, czy żeby go zgłosić w ramach rękojmi wystarczy przedzwonić na infolinię i oni po niego przyjadą czy muszę osobiście się udać do sklepu?

Pozdrawiam
 
Do góry