Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

fuks87i

New member
Czy ktoś z "zadowolonych" osób po zgłoszeniu reklamacyjnym do Philipsa złożył już oficjalną rękojmie do sprzedawcy problematycznego TV? Rozumiem, że sprzęt należy dostarczyć samemu na własną rękę ?
 
Ostatnia edycja:

patrykos91

Member
Czy ktoś z "zadowolonych" osób po zgłoszeniu reklamacyjnym do Philipsa złożył już oficjalną rękojmie do sprzedawcy problematycznego TV? Rozumiem, że sprzęt należy dostarczyć samemu na własną rękę ?

Ja po zgłoszeniu reklamacyjnym MIK odrzuconym, złożyłem reklamacje do TPVision - w sumie to reklamacje reklamacji można powiedzieć.

Jak ta droga nie pójdzie, to zostaje rękojmia, co w moim wypadku jeśli chodzi o dostarczenie do sklepu telewizora też będzie problematyczne.. ale wydaje mi się że zasady door2door tutaj już nie obowiązują..
 

tomeko12

New member
Akurat zgłaszanie reklamacji do TP Vision jest raczej bezcelowe, bo decyzje co do wymiany podejmuje TP Vision (MIK jest tylko serwisem, który jak stwierdza, ze nie może naprawić usterki, pyta się producenta, czy może wystawić kwitek o wymianie, czy nie). Złożenie reklamacji z tytułu rękojmi też prawdopodobnie odbije się o TP Vision, bo sprzedawca poprosi o ekspertyzę serwis, serwis zapyta TP Vision, a TP Vision wiadomo...
 

odl

New member
Z tytułu rękojmi też mik przyjeżdża po telewizor (przynajmniej tak wynika z opisu na stronie MM) i pewnie skończy się tak samo (ktoś tu używał rękojmi w euro i ma nse odrzucone). Tu już jest kwestia tego, czy sklep będzie udawać ślepego i potrzebny będzie niezależny rzeczoznawca, czy przyznają rację klientowi i sami się będą z Philipsem użerać, oddając wcześniej pieniądze.
 

tomeko12

New member
Z tytułu rękojmi też mik przyjeżdża po telewizor (przynajmniej tak wynika z opisu na stronie MM) i pewnie skończy się tak samo (ktoś tu używał rękojmi w euro i ma nse odrzucone). Tu już jest kwestia tego, czy sklep będzie udawać ślepego i potrzebny będzie niezależny rzeczoznawca, czy przyznają rację klientowi i sami się będą z Philipsem użerać, oddając wcześniej pieniądze.
Sklep, żeby odzyskać potem pieniądze od producenta w ramach regresu pewnie musi mieć, albo potwierdzoną przez TP Vision zasadność zwrotu pieniędzy, albo wyrok sądu (polubownego lub cywilnego) nakazujący zwrot pieniędzy. Ciekawe, czy sprzedawcy do regresu wystarczy rozstrzygnięcie postępowania pozasądowego (mediacji).
Bez tego, to sprzedawca by musiał się użerać z dostawcą, który może uznać, że bezzasadnie zwrócił pieniądze kupującemu. Dlatego sprzedawca bez jakiegoś "mocnego" papieru uzasadniającego odstąpienie od umowy, raczej sam z siebie pieniędzy za towar nie zwróci.
 

patrykos91

Member
Dobrze, to zobaczymy.
Moim zdaniem Mik co najwyżej dostał przykaz odrzucenia wszystkich reklamacji, bo z dokumentu który dostałem wynika jasno że to oni sami ja odrzucili nie pytając się nikogo z TPVision o zdanie per przypadek. Poza tym u mnie nigdy nie widniał status "Ekspertyza". Jedynie zasłaniają się tym że przeprowadzili "test według procedury producenta". Nie ma słowa wspomnianego że producent brał jakikolwiek czynny udział.
Zresztą robię to co dokładnie sugerowała mi konsultantka Philipsa a nie MIKu. A obraz testowy który dostałem do testu 3d od Philipsa to też mogę powtarzać że jest "testem według procedury producenta" a wychodzi negatywnie...
 

pasazer

Member
A jaki oni mają czas na naprawę? Właśnie minęły mi 2 tyg i status jest cały czas "w naprawie".
Jest gdzieś napisana ilośc dni jaką sobie dają?
 

demonikk1

New member
Witam wszystkich, ma ktoś może jeszcze jakieś okulary na sprzedaż które Wam zostały? Chętnie kupię 1 parę do testów bo szczerze mówiąc jeszcze nie testowałem 3d ale nie spodziewam się, że akurat u mnie będzie działać
 

remal

New member
Tak na marginesie - udało mi pozbyć i wymienić tego bubla po trzeciej reklamacji z tytułu rękojmi w Euro. MIK odrzucił wymianę, ale sklep się zgodził. Wg ostatniego statusu mój egzemplarz był naprawiany. Po tym jak już zamówiłem nowy TV wczoraj dzwoni do mnie serwisant, że wiezie mi Philipsa z powrotem i czy jestem w domu. Kazałem im dzwonić bezpośrednio do Euro, niech sobie wyjaśniają, bo mnie to już nie interesuje.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

odl

New member
Tak na marginesie - udało mi pozbyć i wymienić tego bubla po trzeciej reklamacji z tytułu rękojmi w Euro. MIK odrzucił wymianę, ale sklep się zgodził.
Musiałeś go brać do sklepu i pokazywać co nie działa, czy zawsze tylko mik go odbierał i przywoził z powrotem? W rękojmi chciałeś wymiany, czy odstąpienia od umowy?
 

remal

New member
Przy 55 calach MIK go zawsze odbierał. Powyżej 40 cali z tego co pamiętam mają obowiązek. Serwisant go sprawdzał u mnie na miejscu. Za każdym razem oczekiwałem wymiany z tytułu rękojmi. Wtedy sklep ma 14 dni na ustosunkowanie się. Tym razem tv był w serwisie ponad 2 tygodnie i nie dostałem pisemnej odmowy, więc tym samym Euro przyznało mi rację. Co potwierdziła ich infolinia, a później sklep. Mogłem w dowolnym Euro wybrać coś z ich oferty.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

efel

New member
Przy 55 calach MIK go zawsze odbierał. Powyżej 40 cali z tego co pamiętam mają obowiązek. Serwisant go sprawdzał u mnie na miejscu. Za każdym razem oczekiwałem wymiany z tytułu rękojmi. Wtedy sklep ma 14 dni na ustosunkowanie się. Tym razem tv był w serwisie ponad 2 tygodnie i nie dostałem pisemnej odmowy, więc tym samym Euro przyznało mi rację. Co potwierdziła ich infolinia, a później sklep. Mogłem w dowolnym Euro wybrać coś z ich oferty.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Pięknie ich załatwiłeś :). Rozumiem, że w trakcie jak TV był w serwisie MIK zgłosiłeś rękojmię do EURO? Przez 2 tygodnie nie połapali się gdzie jest TV i że trzeba wysłać odmowę i wygrałeś. Gratuluję :). Co wziąłeś w zamian za ten szmelc? Nie było możliwości odzyskać kasy?
 

bsnkamil

New member
Witam, macie problemy z odtwarzaniem filmow na youtube w jakości 1080p/720p 60fps(1080p i 720p odtwarza bez problemow) bo po instalacji najnowszej wersji softa przestało mi je odtwarzac, straszny *************** ten telewizor.
 
Do góry