I teraz uwaga! proszę bardzo jak wygląda "ekspertyza" serwisu MIK: (załącznik)
Śmiech na sali!!!!!
Co ciekawe, Pan który przywiózł telewizor próbował uruchomić 3D - na moją prośbę - w końcu chce zobaczyć że zgodnie z ekspertyzą wszystko jest ok.
Uruchomiliśmy najpierw obraz testowy Philipsa (ten wykorzystywany przy zgłoszeniu):
Efekt: (załącznik 2)
Następnie video Philips 3D Demo - Parallel Lines : The Foundling (
https://www.youtube.com/watch?v=0CS9uHviUpM) z USB, ponieważ aplikacja YouTube w TV nie chciała pozwolić na uruchomienie 3D.
Efektu możecie się domyślać, obraz spierdolony - Pan przyznał że nie działa, i że nie da się tego oglądać (cała rozmowa zresztą nagrała się, i przeczy w 10000% opinii MIK i tej ich "ekspertyzie" - i to osobą zaprzeczającą jest ich własny pracownik).
Jednakże wczoraj kontaktowałem się z Philipsem żeby wyprzedzić to co mnie czeka podczas odbioru telewizora. Dostałem link do złożenia reklamacji bezpośrednio to TPVision, a Pani poradziła mi żeby przyjąć telewizor od MIK, całą sytuacje w reklamacji bardzo dokładnie opisać i wysłać.
Dlatego też po odebraniu telewizora dowaliłem im taką rozprawkę że w niej utoną, nagrałem 2 materiały video:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLAfY2wJLCbnxrHifOkZqCkXhxZwu3tbMO
żeby im palcem pokazać że 3d nie działa zarówno na ich teście, jak i na najprostszym teście gdzie obraz powinien być tylko na jednym oku...
Wszystko wysłałem i zobaczymy..