Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

remal

New member
Potrzeba uzbroić sie w cierpliwość.W moim przypadku trwało to trzy tygodnie nim dotarlo pismo o wymianie.Najważniejsze ze jest statu wymiana.

Dzisiaj niestety status zmienił się na NSE - odrzucona. Jestem ciekaw, bo to trzecia reklamacja i druga wizyta w serwisie. Jak TV wróci z opinią, że wszystko jest ok to zrobię na miejscu prezentację efektu 3D i nie przyjmę TV.
 

pawelandroid

New member
Czyli Philips znowu nas olał, jak zauważył że dużo osób chce wymienić telewizor z powodu 3d. Jak już zaczęli wymieniać to powinni być konsekwenti, a nie wymienić nielicznym, a reszte zostawić na lodzie.
 

ggesty

New member
Tez mam status odrzucona i czekam na kontkat z serwisem.

Skoro wiemy, ze to kpina i skoro przyznali sie do nienaprawialnośći usterki wymieniając/zwracając pieniądze we wcześniejszych zgłoszeniach, to możne zróbmy jakiś pozew zbiorowy czy zbiorową konsultacje z urzędem ochrony konsumenta?

Czy któraś z osób, którym udało się załatwić sprawę pozytywnie może zrobić jakiś skan dowodu wymiany tv albo tego zaświadczenia o nienaprawialności i nakazie zwrotu pieniędzy przez sprzedającego?
 

beno0

New member
Dzisiaj udało mi się skontaktować z MiK. Serwisant powiedział mi że był u nich jakiś technik bezpośrednio z Philipsa i powiedział że te problemy z 3D mieszczą się w normie. Przed rozmową miałem status Wymiana NSE (odrzucona) - teraz mam Naprawa [W naprawie]. TV ma do mnie wrócić w tym tygodniu.

Tak z ciekawości napisałem do Philipsa w odpowiedzi dostałem: "Czy została Panu zaproponowana wymiana? W zgłoszeniu jest status "odrzucona".
Jeżeli chciałby Pan uzyskać więcej informacji na temat zgłoszenia bardzo proszę o kontakt z serwisem..."
 

patrykos91

Member
Dzisiaj udało mi się skontaktować z MiK. Serwisant powiedział mi że był u nich jakiś technik bezpośrednio z Philipsa i powiedział że te problemy z 3D mieszczą się w normie. Przed rozmową miałem status Wymiana NSE (odrzucona) - teraz mam Naprawa [W naprawie]. TV ma do mnie wrócić w tym tygodniu.

Tak z ciekawości napisałem do Philipsa w odpowiedzi dostałem: "Czy została Panu zaproponowana wymiana? W zgłoszeniu jest status "odrzucona".
Jeżeli chciałby Pan uzyskać więcej informacji na temat zgłoszenia bardzo proszę o kontakt z serwisem..."

Ze mną w ogóle "technik" z mik nie rozmawiał, tylko jakaś pseudo konsultantka, która co chwile mówiła "prosze pozostać na linii" - i pewnie szła się w tym czasie dopytywać. Przy czym była bardzo nie miła i w ogóle nie chciała dyskutować tylko cały czas na oślep "według ekspertyzy producenta...." blabla.

Tobie zmienił się status na W naprawie, ja się zapytałem ich "to rozumiem że 3d zostało naprawione" na co usłyszałem że nie, że telewizor przeszedł testy, i nic więcej nie zostało i nie będzie z nim zrobione, i ktoś się skontaktuje żeby umówić termin odbioru.

Gdzie do Philipsa napisałeś? Na zwykły support? Oni tam w tym supporcie to gówno mogą, trzeba by jakoś bezpośrednio bardziej uderzyć, albo jakaś wyższa linia wsparcia albo cos..
 

remal

New member
Pozew zbiorowy, to może zadziałać. Bo to się staje mało śmieszne. Jeśli serwisant na miejscu stwierdził, że 3d nie da się oglądać. Czekam jeszcze na zmianę statusu zgłoszenia u mnie. Na pewno przyda się zdjęcie lub skan osoby, której udała się wymiana.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

arso

New member
Witam wszystkich u mnie jest:

Model sprzętu: Philips 55PFT6550/12
Status zlecenia: Zakończone
Aktywność: Dostawa [Zakończona]
Nr przesyłki: 1Z2Fxxxxxxxxxxx67

Nadmieniam że mam dostać zaświadczenie.
 

efel

New member
Pozew zbiorowy, to może zadziałać. Bo to się staje mało śmieszne. Jeśli serwisant na miejscu stwierdził, że 3d nie da się oglądać. Czekam jeszcze na zmianę statusu zgłoszenia u mnie. Na pewno przyda się zdjęcie lub skan osoby, której udała się wymiana.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Żeby coś ugrać na podstawie serwisanta musiałbyś mieć imiennie przez niego podpisany kwit, że zabiera TV do serwisu dlatego, że go sprawdził i 3D wygląda na skopane. A i tak nie jest to żaden dowód, bo mogą powiedzieć, że jednak po szczegółowej ekspertyzie w serwisie i przeczyszczeniu kabla zasilającego wszystko zaczęło pięknie działać i serwisant się pomylił zabierając TV.

Skan dokumentu zaświadczającego nienaprawialność od jakieś osoby, która pozbyła się tego TV nic nie da, bo każdy przypadek jest inny i wymaga oddzielnego traktowania. Przecież nie można żądać wymiany jakiegokolwiek sprzętu, tylko dlatego że sąsiad miał taki sam i mu wymienili.
 
Ostatnia edycja:

remal

New member
Akurat mam na zgłoszeniu reklamacji napisane przez serwisanta: "Obraz w 3d rozmazany" i podpisane wszystko przez niego. Zobaczymy jeszcze jaka będzie ich finalna odpowiedź, bo wszystko idzie jeszcze z tytułu rękojmi i trzeciej reklamacji przez Euro.
 

efel

New member
Dokładnie, zostaje rękojmia u sprzedawcy, która jest korzystniejsza dla konsumenta, bo przynajmniej tam są podane jakieś ludzkie terminy w których muszą się ustosunkować.
 

beno0

New member
No i stało się. TV wraca hmm cudownie naprawiony (3D)
Model sprzętu: Philips 40PFH6550/88
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Dostawa [Oczekująca]

ciekawostka na stronie pojawiła się aktualizacja oprogramowania do tego TV (na razie jest w komunikatach)
QM152E_000.005.255.224
(Date published: 2017-08-08)
Solves "Unfortunately, the Teletext application has stopped working" (Czech)
New automatic upgrade feature (not applicable for 6500 range)
Channel logo updates

Co wnosi ta poprawka? Ciekawe czy mój TV będzie miał nowy soft.
 

patrykos91

Member
I teraz uwaga! proszę bardzo jak wygląda "ekspertyza" serwisu MIK: (załącznik)

Śmiech na sali!!!!!

Co ciekawe, Pan który przywiózł telewizor próbował uruchomić 3D - na moją prośbę - w końcu chce zobaczyć że zgodnie z ekspertyzą wszystko jest ok.

Uruchomiliśmy najpierw obraz testowy Philipsa (ten wykorzystywany przy zgłoszeniu):

Efekt: (załącznik 2)

Następnie video Philips 3D Demo - Parallel Lines : The Foundling (https://www.youtube.com/watch?v=0CS9uHviUpM) z USB, ponieważ aplikacja YouTube w TV nie chciała pozwolić na uruchomienie 3D.

Efektu możecie się domyślać, obraz spierdolony - Pan przyznał że nie działa, i że nie da się tego oglądać (cała rozmowa zresztą nagrała się, i przeczy w 10000% opinii MIK i tej ich "ekspertyzie" - i to osobą zaprzeczającą jest ich własny pracownik).

Jednakże wczoraj kontaktowałem się z Philipsem żeby wyprzedzić to co mnie czeka podczas odbioru telewizora. Dostałem link do złożenia reklamacji bezpośrednio to TPVision, a Pani poradziła mi żeby przyjąć telewizor od MIK, całą sytuacje w reklamacji bardzo dokładnie opisać i wysłać.

Dlatego też po odebraniu telewizora dowaliłem im taką rozprawkę że w niej utoną, nagrałem 2 materiały video:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLAfY2wJLCbnxrHifOkZqCkXhxZwu3tbMO

żeby im palcem pokazać że 3d nie działa zarówno na ich teście, jak i na najprostszym teście gdzie obraz powinien być tylko na jednym oku...

Wszystko wysłałem i zobaczymy..
 

Attachments

  • IMG_20170809_210220.jpg
    IMG_20170809_210220.jpg
    956,5 KB · Wyś: 200
  • test1_left_right_eye.jpg
    test1_left_right_eye.jpg
    427,5 KB · Wyś: 47

efel

New member
I teraz uwaga! proszę bardzo jak wygląda "ekspertyza" serwisu MIK: (załącznik)

Śmiech na sali!!!!!

No ekspertyza po byku, zamknęła się praktycznie w jednym zdaniu: wg nas działa, spadaj na drzewo.

Kolego mógłbyś umieścić te pliki (albo linki do nich) wykorzystywanych w Twoim teście? Chodzi mi o:
ghost-test-black.jps
ghost-test-white.jps

Z góry dzięki
 

fuks87i

New member
Trochę zdziwiłem się jaki status otrzymało moje zgłoszenie:
Model sprzętu: Philips 55PFT6550/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Naprawa [W naprawie]

Chyba wymieniają "3D" :)
Nie wiem jak to rozumieć, może chodzi wyłącznie o formalność.
 

MATOS

New member
Trochę zdziwiłem się jaki status otrzymało moje zgłoszenie:
Chyba wymieniają "3D" :)
Nie wiem jak to rozumieć, może chodzi wyłącznie o formalność.
Mój też ma taki sam status aktualnie - tylko, że ja miałem jeszcze dopisane resetowanie się TV w usterkach, więc pewnie z tym coś kombinują. Muszę się przygotować na kolejną fazę katorgi z reklamacją po tym co tutaj widać - u mnie pewnie też magicznie nie stwierdzą usterki 3D.
 

efel

New member
Trochę zdziwiłem się jaki status otrzymało moje zgłoszenie:
Model sprzętu: Philips 55PFT6550/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Naprawa [W naprawie]

Kolego ja miałem taki sam status na samym początku przez około 2 tyg. Okazało się że TV stoi na magazynie i zgłoszenie jest w tym stanie bo serwisant, który zabierał ode mnie TV nie przekazał serwisowi kopii dowodu zakupu. Dopiero jak ktoś się do mnie odezwał z serwisu MIK, żebym dosłał ten dowód zakupu to się zaczęły statusy 'Wymiana NSE'.
 

nicepl

New member
Trochę zdziwiłem się jaki status otrzymało moje zgłoszenie:
Model sprzętu: Philips 55PFT6550/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Naprawa [W naprawie]

Chyba wymieniają "3D" :)
Nie wiem jak to rozumieć, może chodzi wyłącznie o formalność.



Też mam taki status. Dodzwoniłem się na infolinie, pani konsultantka wytłumaczyła mi iż status jest taki ponieważ jest przygotowywana ekspertyza. Jak telewizor będzie do mnie wysłany to status się zmieni. Czyli formalność.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
Do góry