Mi dzisiaj wrócił TV, ale nie przyjąłem - nie zrobili kompletnie nic. 3D jak nie działało, tak nie działa, a oni twierdzą, że wszystko jest w porządku na tym świstku, który mi dali. Mam czas - będę im odsyłał ten szmelc do skutku. Jak to nie pomoże, to pogadamy inaczej.
Z gwarantem to teraz możesz co najwyżej w sądzie cywilnym powalczyć. Oni mają swoich rzeczoznawców, Ty masz swoich (nawet niezależnych) , których TP Vision Polska nie musi uznać. Sąd powoła biegłego i ustali, kto ma rację.Jak na razie to mamy taką samą sytuację obaj. Z tym że ja przyjąłem, i próbuje innej drogi. Jak na razie nie dostałem kompletnie żadnej odpowiedzi. Ale im tego na pewno nie przepuszczę bo też mam czas, bez tv się obejdę i za bardzo mnie irytuje takie jawne robienie ludzi w chuja... Żeby to odpuścić.
Jak mi odpowiedzą jakąś kolejna bzdure to albo to wszystko zbiorę do kupy i pójdę do rzecznika praw konsumenta albo zobaczę rękojmie w media expert. Chodź z tamtymi to bym wolał nie mieć nic wspólnego...
Jeszcze zobaczymy co by powiedzieli na opinie niezależnego rzeczoznawcy.. Na koszt gwaranta jeśli opinia będzie zgodna z moją wersja...
Hahaha Philips drugi raz w historii tego modelu wycofał najnowszy soft QM152E_000.005.255.224 ponieważ jak napisał moderator na forum Philipsa były z nim 'pewne problemy'. Oczywiście jak zwykle programiści spieprzyli sprawę dokumentnie, nikt tego nie testował i dopiero użytkownicy nadziali się na niemiłe niespodzianki. Szkoda, że nie napisał co konkretnie nie działa w nowym sofcie, bo można by reklamować na podstawie tego. Zanim wyjdzie następny soft pewnie minie parę miesięcy. Support Philipsa jest nie do pobicia!
Miałem podobnie. Pozwoliłem się im zainstalować, potem zrobiłem reinstal przez adb raz jeszcze i przestało.czy ktoś wie jak przeprowadzić downgrade? od ostatnich dwóch wersji firmwaru pilot często gubi połączenie z tv itd..
edit:
downgrade pomyślny, obraz QM152E_0.5.255.90 ściągnięty z https://hd5xwa.bn1301.livefilestore...ukgl41Q/QM152E_0.5.255.90.zip?download&psid=1
ostatnie adb z https://dl.google.com/android/repository/platform-tools-latest-windows.zip
a sam downgrade zrobiony przez adb reboot recovery - na razie śmiga, chociaż mimo wykasowania domyślnych aplikacji, te wciąż instalują się ponownie..
Miałem podobnie. Pozwoliłem się im zainstalować, potem zrobiłem reinstal przez adb raz jeszcze i przestało.
No cóż. Po odinstalowaniu aplikacje wracały jak bumerang, więc wykonałem (nie jestem pewien w 100%) pełny reset tv, zaktualizowałem wszystkie aplikacje po czym ponownie przeprowadziłem procedurę reinstalacji przez adb. Po tych operacjach odinstalowywane aplikacje przestały wracać.możesz trochę więcej o tym napisać?
A mi się niestety nie udało i raczej już nie uda bo producent twierdzi, że wszystko jest w normie. Każda próba z udziałem producenta będzie się kończyła tak samo - nawet drugi raz nikt nie sprawdzi tego telewizora bo już raz był sprawdzany. Tylko szkoda, że ta norma pozwala na aż takie rozjeżdżanie się obrazu i przebijanie obrazu przeznaczonego na jedno oko do drugiego oka.
Udało mi się!
Jednak serwis MIK nie odrzuca wszystkich reklamacji jak leci z powodu 3D. Jakieś 2 tyg temu dostałem od nich (...).
Pięknie ich załatwiłeś . Rozumiem, że w trakcie jak TV był w serwisie MIK zgłosiłeś rękojmię do EURO? Przez 2 tygodnie nie połapali się gdzie jest TV i że trzeba wysłać odmowę i wygrałeś. Gratuluję . Co wziąłeś w zamian za ten szmelc? Nie było możliwości odzyskać kasy?
A ile czekałeś od momentu odbioru telewizora przez serwis do wydania decyzji?
Nie, każdą usterkę zgłaszałem w sklepie, a oni zgłaszali to do MIK.
Przy okazji zmieniłem na trochę większy, bo mam ok. 4.5m do telewizora -> 65 Telewizor LG Super UHD 4K Nano Cell
Czekałem ponad miesiąc. Na początku lipca zrobiłem zgłoszenie, TV zabrali w ciągu tygodnia. O pozytywnej decyzji się dowiedziałem w połowie sierpnia, kasę odzyskałem pod koniec sierpnia. Ogólnie całe wakacje jestem bez TV, ale nie żałuję