U mnie restarty były przed wymianą modułu SSB (moduł sterujący z tego co pamiętam). Dziwne jest to, że moduł wysiadł w 3 tygodniu użytkowania. Jeśli zaczynają się restarty możliwe, że ten moduł zaczyna wariować.
Po wymianie okazało się, że obecny soft jest dosyć stabilny. Do dzisiaj żadnego restartu.
Jeśli chodzi o tryb demo to działał on wyśmienicie nawet jak ten moduł był padnięty
Wracając do tematu Euro to był u mnie serwisant Philipsa w sprawie pilota, chodziło o te nieszczęsne usługi google, które się zaktualizowały. Odinstalował je i zablokował na razie aktualizacje, ale całość wpisał jako naprawę.
Natomiast Euro w odpowiedzi na mają reklamację (odstąpienie od umowy) odpisało, że żadnej wady nie było i dlatego jej nie uznają. Zastanawiam się czy nie podesłać im skanu protokołu naprawy? Bo to trochę bezczelne z ich strony. Wiem, że dla nich to najlepsze rozwiązanie, bo zgadza się w papierach, ale prawda była trochę inna - pilot nie działał.