Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

efel

New member
nie wiem co z tym zrobię, jak pod koniec gwarancji dalej będą takie jaja z tym wszystkim to zedrę z nich co się da :x

Mam ten sam plan, kupowałem ten chłam również w grudniu 2015, podobny model (55PFT6550/12), zapłaciłem tę samą kwotę i dręczą mnie te same problemy :). Także mogę Tobie kolego uścisnąć dłoń, dobrze wiedzieć że jest gdzieś ktoś z kim można się solidaryzować w bólu :).
 

jhericool

New member
Mam ten sam plan, kupowałem ten chłam również w grudniu 2015, podobny model (55PFT6550/12), zapłaciłem tę samą kwotę i dręczą mnie te same problemy :). Także mogę Tobie kolego uścisnąć dłoń, dobrze wiedzieć że jest gdzieś ktoś z kim można się solidaryzować w bólu :).
myślę że każdy kto kupił ten telwizor może się z nami solidaryzować, ja podchodzę do tego tv z uśmiechem... bo te ich działania i oprogramowanie to jest żart. Dzisiaj dzwonię do nich żeby mi wysłali ten drugi pilot za free, to tak na początek, i jestem pewny że do następnego roku wszystkich problemów nie rozwiążą a raczej dorzucą masę innych więc spokojnie coś się z nich zedrze, wait &see :) nawet nie wyobrażam sobie jak musi się denerwować ktoś kto kupił ten TV do czętego użytku, oglądania normalnie TV i funkcji android :lol: ja uzywam go jako monitor i odtwarzacz youtube i nawet przy tak prostym używaniu ten telewizor i tak zawieszał się codziennie, menu są zajebiście przemyślane, najlepiej jak się używa głośników na jack 3.5...
 

Ziku90

New member
Powiem wam, że ja np. jadę na oprogramowaniu QM152E_000.005.234.010 i na początku faktycznie był dramat - co najmniej 2 restarty dziennie to byłą norma. Na dziś dzień za to telewizor nie wiem, 'przyzywyczaił' (?) się do tego softu i nie miałem żadnej zwiechy od ponad miesiąca.
 

Zeniffar

New member
Ja poza ostatnia wpadką z pilotem nie mam żadnych większych problemów z tv. Oglądam na nim normalnie telewizję tz przez dekoder Netii i jest ok nie ma mowy o jakiś zawieszaniu się restartach itp. Chociaż raz miałem problem z YT jednak pomogła ponowna instalacja tv. Ogólnie jestem zadowolony.
 

Ziku90

New member
Zapytałem w EURO. Mają stale włączone 15 szt i żaden się nie resetuje. Myślę, że bujdy opowiadacie.

Proszę sobie darować te teksty. Po co niby miałbym kłamać? Rozumiem, że 'kolegi' np. taki dowód również nie przekonuje, że ktoś może mieć problemy z tymi TV:

cac344443366e7c3med.png
 
Ostatnia edycja:

efel

New member
Zapytałem w EURO. Mają stale włączone 15 szt i żaden się nie resetuje. Myślę, że bujdy opowiadacie.

Pomijając wielce nieprawdopodobną liczbę 15 egzemplarzy jednego modelu, jestem w stanie w to uwierzyć. TV się nie wiesza w sklepie bo robi tylko jedną rzecz - odtwarza materiał demo w kółko. Oczywiście nijak się ma to normalnego użytkowania, gdzie używa się wielu funkcji i naraża TV na dużo większe obciążenie.


Jednak co do samej stabilności to faktycznie nie ma tragedii. Mój od grudnia zawiesił się może kilka razy, dzieje się to na tyle rzadko że nie mam mu tego za złe. Inne rzeczy za to irytują niemiłosiernie.

Przy okazji - do polski trafiła niedawno Nvidia Shield Android TV. Podobno rewelacja, można się przekonać jak działa porządnie zrobiony Android TV. Może ktoś to ma i może porównać z tym co mamy wbudowane w TV?
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Nvidia shield rzeczywiście jest bardzo fajną sprawą. Bardzo dobrze się spisuje i jest na pewno szybsza niż ten TV. Dodatkowe opcje instalacji gier po opłacie abonamentowej, instalacja aplikacji z nieznanych źródeł, 4K 60Hz, możliwość roszerzenia pamięci przez USB. Do sterowania działa pilot po easylink, bo moim zdaniem pad, który jest w zestawie gabarytowo mógłby być mniejszy(bardziej poręczny), wyszukiwanie głosowe w kontrolerze, który również ma gniazdo słuvhawkowe.

To tak w skrócie. Do TV UHD bez androida - bardzo fajny dodatek. Jezeli zalezaloby mi na grach majac ten TV - nie wiem czy nie kupiłbym lepiej PS3. Kodi, YT w TV można zainstalować :)

PS.
Też nie wierzę, że tyle philipsów na raz w sklepie :p. Jednak co do tego, że TV zawiesił się tylko kilka razy w ciągu ostatnich 7 miesięcy, jestem w stanie uwierzyć.
 
Ostatnia edycja:

Ziku90

New member
Od siebie tylko dodam, że z tego co widzę administratorzy profilu Philips TV na Facebook-u zablokowali możliwość dodawania postów przez gości. Czyli zamiast zająć się faktyczną poprawą jakości produktów najlepiej zamieść wszystkie problemy pod dywan - nie ma postów negatywnych czyli jest super. To, że nie można ich dodać to już nieistotne.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Mamy wystawione 10 telewizorów Philipsa i żaden się nie resetuje.
Codziennie koledzy używają Androida również nie mają żadnych problemów z wieszaniem. Zapraszamy.
 

sygi82

New member
Wyłączenie rekomendacji i przesuniecie z dzwiekiem

Witajcie,

Mam kilka pytań odnośnie działania android tv philipsa,a jako że to ogólny wątek o naszych tv pozwolę sobie je tu zamieścić możę ktoś ma podobne problemy lub miał i wie jak się ich pozbyć :

1. Rekomendacje philips czyli pierwsze dwie zakładki po wybraniu home - praktycznie nie uzywanae przeze mnie funkcje chetnie chciałbym je wyłączyć - czy się da ?

2. Przesuniecie dzwięku względem obrazu - praktycznie w kazdym filmie puszczanym z kodi mam minimalne ( mili sekundy ) przesuniecie obrazu z dzwiekiem. tzn najpier jest obraz a pozniej dzwiek. Czytalem gdzies o ustawieniu w takim przypadku tv w tryb gra/komputer ale u mnie ta opcja jest wyszarzona - mozna cos z tym zrobić ? Dodam ze czasami w vevo lub youtube tez mi sie to prztrafia...

3. Przyciemnione filmy na youtube - czasami po wlaczeniu tv i uruchomieniu you tube obraz jest jakby przyciemniony dopiero zmiana trybu obrazu ( nawet na ten sam co byl - najczesciej naturalny ) powoduje ze obraz staje jasny tak jak powinien.

4. Może ktoś ma jakiś faq od philips lub sam coś potestował aby przyspieszyć naszego andka - może podobnie jak w windach sa jakieś usługi / apki które można wyłączyć gdy się nie korzysta z niektorych funkcji ( oczywiscie zabawa dla min srednio zaawansowanych ) ?

dzięki i pozdro

Sygi
 

remal

New member
U mnie restarty były przed wymianą modułu SSB (moduł sterujący z tego co pamiętam). Dziwne jest to, że moduł wysiadł w 3 tygodniu użytkowania. Jeśli zaczynają się restarty możliwe, że ten moduł zaczyna wariować.

Po wymianie okazało się, że obecny soft jest dosyć stabilny. Do dzisiaj żadnego restartu.

Jeśli chodzi o tryb demo to działał on wyśmienicie nawet jak ten moduł był padnięty :)

Wracając do tematu Euro to był u mnie serwisant Philipsa w sprawie pilota, chodziło o te nieszczęsne usługi google, które się zaktualizowały. Odinstalował je i zablokował na razie aktualizacje, ale całość wpisał jako naprawę.

Natomiast Euro w odpowiedzi na mają reklamację (odstąpienie od umowy) odpisało, że żadnej wady nie było i dlatego jej nie uznają. Zastanawiam się czy nie podesłać im skanu protokołu naprawy? Bo to trochę bezczelne z ich strony. Wiem, że dla nich to najlepsze rozwiązanie, bo zgadza się w papierach, ale prawda była trochę inna - pilot nie działał.
 

efel

New member
Wracając do tematu Euro to był u mnie serwisant Philipsa w sprawie pilota, chodziło o te nieszczęsne usługi google, które się zaktualizowały. Odinstalował je i zablokował na razie aktualizacje, ale całość wpisał jako naprawę.

Natomiast Euro w odpowiedzi na mają reklamację (odstąpienie od umowy) odpisało, że żadnej wady nie było i dlatego jej nie uznają. Zastanawiam się czy nie podesłać im skanu protokołu naprawy? Bo to trochę bezczelne z ich strony. Wiem, że dla nich to najlepsze rozwiązanie, bo zgadza się w papierach, ale prawda była trochę inna - pilot nie działał.

Hmm wydaje mi się że oni mają w nosie protokół naprawy, w każdej chwili mogą go podważyć bo serwisant nie jest tutaj żadną wyrocznią i to co on wpisze w protokół nie ma żadnej wagi prawnej. Od tego są rzeczoznawcy. Dlatego jak się TV psuje i chcemy walczyć ze sklepem to nie korzystamy z napraw gwarancyjnych i serwisów, bo tylko utrudniamy sobie sprawę. Od razu trzeba uderzać w niezgodność z umową (teraz się to nazywa rękojmia chyba) i powoływać się na opinię rzeczoznawcy, udać się do rzecznika praw konsumenta w danym mieście itp.

Inną kwestią jest to, że ekstremalnie trudno będzie z reklamowaniem wad wynikających z błędów oprogramowania, bo najczęściej i tak zwalą winę na użytkownika: że coś poinstalował, że coś zaktualizował, że coś źle ustawił, że coś włączył, że coś wyłączył itp. Z której strony się nie odwrócisz to Cię wydymają. Zna ktoś jakiegoś dobrego rzeczoznawcę do którego można wysłać TV i wyda uczciwą opinię która może się później przydać w sądzie?
 

freestylo

New member
Witam, mam zamiar kupić TV z ambilight 40cali
model jaki znalazłem to 40PFH6510/88 w mycenter. Tak czytam wasze opinie i nie wiem czy kupować czy po prostu sobie darować tego philipsa co się wszystko niby wiesza... ? A może w tym roku jakaś nowa seria będzie 40calowych z poprawionym softem.. ?
 

mik61

New member
Przez neta? Bierz sprawdź nie będzie Ci pasował masz 14 dni na zwrot :) Sam się przekonaj :) Ile użytkowników tyle problemów jedni je mają inni mieli a u innych wcale nie występowały więc ruletka
 

freestylo

New member
A ktoś z was posiada taki model? Jakbym już miał kupować go to na co mam zwrócić uwagę i czy instalować jakieś aktualizacje? Czy jak się da to wyłączyć? A jak jest z input lagiem?
 
Do góry