Potwierdzam.Miałem ten sam problem z pilotem, ale co ciekawe serwis Philipsa znalazł na to rozwiązanie (zapewne tymczasowe, ale... ). Podłączyli się zdalnie przez TeamViewera i odinstalowali aktualizację do Google Play Services, a następnie wykasowali dane aplikacji. Upewnili się, że automatyczne aktualizację w Google Play są wyłączone i kazali zrestartować telewizor (wtyczka off na 30s). Od tamtej pory wszystko działa ok Mówili, że testowali to u siebie na serwisie i ta "procedura" daje efekt.
To jest jakiś matrix, nie instalowałem żadnej nowej aktualizacji, a też mi pilot przestał działać... Wszystkim nagle przestają działać piloty :O Przypadek? Nie sądzę...
Pojawił się problem z parowaniem pilotów BT (seria 6550, 7100, 7150, 7170).
Pilot traci połączenie z TV po kilku minutach od uruchomienia i aby przywrócić połączenie trzeba albo ponownie go sparować albo wyciągnąć wtyczkę z prądu.
Problem powoduje najnowsza wersja aplikacji Google Play Store. (v. 9.2.56)
Wkrótce pojawi się łatka w sofcie, która ten problem naprawi do tego czasu aby uniknąć problemów z rozparowywaniem pilota należy:
1. Wyłączyć w Google Play store automatyczną aktualizację aplikacji.
2 jeżeli aplikacja google play store została już zaktualizowana należy przywrócić wersję 8.3.01. Aby to zrobić trzeba wejść w menu Androidowym do managera aplikacji (na samym dole po prawej stronie) i w aplikacjach uruchomionych znaleźć Google Play a następnie wybrać opcję "cofnij aktualizację".