Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

zucio

New member
Głośniki

A czy ktoś z szanownych koleżanek i koolegów miał problem z "rzężącymi" głośnikami. Mi jakieś 3 dni temu zaczęły wpadać w rezonans i nie da się słuccać przy głośniejszym dwięku :(
 

h404

New member
Podobnie jak u kolegów, od 2 dni występują problemy z pilotem. Po zresetowaniu TV (wypięcie z gniazdka) przez kilka minut działa prawidłowo ale po chwili traci połączanie, nie ma też możliwości sparowania.
 

Jogi007

New member
zainstalowałem ponownie telewizor dla spokojności sumienia i dalej pilot nie działa ja nie wiem czy te barany nie potrafią zrobic sprawnie dzialającego oprogramowania ?
 

damian1010

New member
Mi na najnowszym sofcie a testuje już tydzień pilot działa w sumie tylko raz na 9 miesięcy musiałem go zparować z tv z niewiadomych przyczyn nie chciał działać, instalacje telewizora zrobiłem tylko raz przy pierwszym włączeniu a trochę przewinęło się softow, jedynie co przeszkadza to czarny ekran po dłuższym oglądaniu na kanałach satelitarnych jak i naziemnych rzadziej to występuje niż przy poprzednim oprogramowaniu ale nadal go nie wyeliminowali
 

remal

New member
Nie chcę się powtarzać, tutaj mój przypadek tego modelu: http://www.hdtv.com.pl/forum/philips/126322-55pft6550-restarty-niedzialajacy-pilot-2.html

W każdym bądź razie też mam problemy z pilotem w tej chwili. Po jakiś 2 minutach po włączeniu TV tracę z nim kontakt za pomocą pilota. Nie da się go ponownie sparować. Natomiast po sparowaniu z iPadem działa bez problemu (to porada z forum Philipsa, żeby wykluczyć wadę pilota). Ilości ponownych instalacji już nie liczę.
 

grzesiek1945

New member
Niestety u mnie także problemy z pilotem, mam dość restartow telewizora w celu połączenia go z tv. Problem tymczasowo rozwiązałem instalując na oneplus 3 apke od philips, i to nią steruje tv. Mam nadzieję że najbliższy soft rozwiąże problem.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

Erbi88

New member
Miałem ten sam problem z pilotem, ale co ciekawe serwis Philipsa znalazł na to rozwiązanie (zapewne tymczasowe, ale... :)). Podłączyli się zdalnie przez TeamViewera i odinstalowali aktualizację do Google Play Services, a następnie wykasowali dane aplikacji. Upewnili się, że automatyczne aktualizację w Google Play są wyłączone i kazali zrestartować telewizor (wtyczka off na 30s). Od tamtej pory wszystko działa ok:) Mówili, że testowali to u siebie na serwisie i ta "procedura" daje efekt.
 

AdammK1991

New member
Miałem ten sam problem z pilotem, ale co ciekawe serwis Philipsa znalazł na to rozwiązanie (zapewne tymczasowe, ale... :)). Podłączyli się zdalnie przez TeamViewera i odinstalowali aktualizację do Google Play Services, a następnie wykasowali dane aplikacji. Upewnili się, że automatyczne aktualizację w Google Play są wyłączone i kazali zrestartować telewizor (wtyczka off na 30s). Od tamtej pory wszystko działa ok:) Mówili, że testowali to u siebie na serwisie i ta "procedura" daje efekt.
Potwierdzam.
 

Feeria

New member
W sprawie problemów z pilotem albo to co Erbi napisał, albo zadzwońcie do serwisu aby Wam przysłali zamienny pilot na podczerwień do momentu wprowadzenia aktualizacji.
 

Jogi007

New member
odinstalowałem aktualizację google cast reciver i na razie pilot działa, nie liczyłbym na jakąś aktualizację która naprawi ten problem co najwyżej spieprzą następną rzecz.
 

sygi82

New member
Problem z pilotem - rozwiazanie

Potwierdzam, zaleceni ERBIego wygląda, że działa...tzn pilot zaczyna dzialac :)

Kilka pytan z innej beczki, po miesiacu uzytkowania tv:
- Czy mozna wyłączyc rekomendacje wskakujace po wybraniu home
- czy mozna wylaczyc z widoku kolekcje philips'a ?
- czy mozna na pilocie zaprogramowac jakies skroty do aplikacji ?

pozdro
Sygi
 

efel

New member
Potwierdzam rozwiązanie tymczasowe (tzw spawarka) naprawienia sobie pilota. Trzeba odinstalować aktualizacje Google Play Services, wyłączyć automatyczne aktualizacje w sklepie Play, zrobić zimny restart.

Od tej pory pilot bez problemu zaczyna działać, nawet mimo upałów. Moja teoria z przegrzewaniem okazała się błędna (lub częściowo błędna).
 

remal

New member
Dzisiaj był u mnie serwisant, bo zgłaszałem problem z pilotem jako reklamację. Odinstalował aktualizację tak jak pisał jeden z kolegów wyżej. Plus wizyty taki, że po wymianie SSB jest to wpisane jako druga naprawa. Trzecia naprawa to możliwość odzyskania gotówki.

Wracając do problemu to aktualizacja naprawiająca całkowicie ten problem ma wyjść podobno na dniach, bo problem występuje u wielu użytkowników. Coś wspominał o 2 dniach, ale do końca w to nie wierzę. Także czekamy.

Pytanie - czy coś innego nie przestanie działać? ;-)
 

demonikk1

New member
Ambilight + wyłączenie ekranu

Witam Wszystkich serdecznie to mój pierwszy post, choć śledzę ten wątek już ponad pół roku.
Do jakiegoś czasu wszystko działało jak należy z wyłączeniem ekranu w celu słuchania muzyki. Po którejś aktualizacji softu nie da się wyłączyć ambi, nawet jak daje wyłącz to po włączeniu funkcji oszczędzanie energii-> wyłączenie ekranu ambi nadal świeci. A funkcja wyłączenia ekranu bardzo fajna przy słuchaniu radia internetowego. Czy ktoś z was może potwierdzić czy ja mam coś źle ustawione czy u Was także jest tak? Albo ktoś może wie co zrobić ( nie mówię o downgrade :) ) aby to ami wyłączyć bo poco ma działać jak nikt nie patrzy na niego.
 

dark c

New member
To jest jakiś matrix, nie instalowałem żadnej nowej aktualizacji, a też mi pilot przestał działać... Wszystkim nagle przestają działać piloty :O Przypadek? Nie sądzę...
 

demonikk1

New member
To jest jakiś matrix, nie instalowałem żadnej nowej aktualizacji, a też mi pilot przestał działać... Wszystkim nagle przestają działać piloty :O Przypadek? Nie sądzę...

sądzę, że jest to wina samego androida aktualizacja Play Google Service jest robiona automatycznie, chyba że masz zaznaczone że aktualizację wykonujesz ręcznie. Mi również pomogło odinstalowanie tej aktualizacji i pilot nareszcie działa :)
 

freeman1982

New member
Miałem tak samo nic nie instalowałem celowo bo znowu coś spartolą instalacją i pilot przestał działać z dnia na dzień.
Polecam zainstalowanie nowej wersji softu
Odinstalowanie akutalizacji google play tak jak wyżej pisali.
Działa :)
 

bluray

Banned
Pojawił się problem z parowaniem pilotów BT (seria 6550, 7100, 7150, 7170).
Pilot traci połączenie z TV po kilku minutach od uruchomienia i aby przywrócić połączenie trzeba albo ponownie go sparować albo wyciągnąć wtyczkę z prądu.
Problem powoduje najnowsza wersja aplikacji Google Play Store. (v. 9.2.56)
Wkrótce pojawi się łatka w sofcie, która ten problem naprawi do tego czasu aby uniknąć problemów z rozparowywaniem pilota należy:
1. Wyłączyć w Google Play store automatyczną aktualizację aplikacji.
2 jeżeli aplikacja google play store została już zaktualizowana należy przywrócić wersję 8.3.01. Aby to zrobić trzeba wejść w menu Androidowym do managera aplikacji (na samym dole po prawej stronie) i w aplikacjach uruchomionych znaleźć Google Play a następnie wybrać opcję "cofnij aktualizację".
 

jhericool

New member
Pojawił się problem z parowaniem pilotów BT (seria 6550, 7100, 7150, 7170).
Pilot traci połączenie z TV po kilku minutach od uruchomienia i aby przywrócić połączenie trzeba albo ponownie go sparować albo wyciągnąć wtyczkę z prądu.
Problem powoduje najnowsza wersja aplikacji Google Play Store. (v. 9.2.56)
Wkrótce pojawi się łatka w sofcie, która ten problem naprawi do tego czasu aby uniknąć problemów z rozparowywaniem pilota należy:
1. Wyłączyć w Google Play store automatyczną aktualizację aplikacji.
2 jeżeli aplikacja google play store została już zaktualizowana należy przywrócić wersję 8.3.01. Aby to zrobić trzeba wejść w menu Androidowym do managera aplikacji (na samym dole po prawej stronie) i w aplikacjach uruchomionych znaleźć Google Play a następnie wybrać opcję "cofnij aktualizację".

hehe już mam ten problem od paru tygodni, na stronie phillipsa jest info że najnowszy update rozwiązuje ten problem ale jednak :D

mam ten 55PFT6510/12, kupiłem go za prawie 4 koła w grudniu 2015 i w życiu nie spotkałem się z takim gównem w takiej cenie... po prostu nie używam na nim niczego poza youtubem i hdmi, a i tak nie mogę go normalnie używać, jak go dostałem wszystko jakoś działało, z każdym updatem przychodzą nowe problemy a stare nie znikają :) no ale ten jego pilot to już majstersztyk, fakt że zawsze źle działał ale teraz już mogę tylko używać ten smieszny tv jako monitor dla kompa.

nie wiem co z tym zrobię, jak pod koniec gwarancji dalej będą takie jaja z tym wszystkim to zedrę z nich co się da :x
 
Do góry