Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

mik61

New member
I tak od nowości? Ponowna instalacja nie pomaga?

Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka

Zdarzyło mi się to 2x a mam go już dość chwilę a najgorsze jest to że jak wcześniej zaskoczył nie zrobiłem mu ponownej instalacji :/
Napisałem dziś do Philips założyli zgłoszenie
 
Ostatnia edycja:

bartson2

New member
Super - jest nadzieja :)
Będę wdzięczny jeśli podrzucisz screena z ustawień lub wypunktujesz ustawienia audio z Kodiego.
W Kodi nic nie trzeba zmieniać. W TV sprawdz czy masz ustawiony dźwięk wielokanałowy oraz sprawdź czy odtwarzany materiał w Kodi jest z dźwiękiem 5.1 bo zdecydowana większość jest w 2.0. Jeśli dźwięk jest w 2.0 to bez odpowiedniego procesora w amplitunerze raczej nie pójdzie na wszystkie głośniki. (aczkolwiek u mnie harman robi swoje)

Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka
 

Loduwa

New member
Hej
Jestem posiadaczem tego modelu i generalnie jestem zadowolony. Używam głównie do tv z tunerem cyfrowego polsatu a także dużo youtuba i kodi. Ale od razu zastrzegam że nie jestem bardzo wymagającym użytkownikiem.
W porównaniu do rok starszego modelu Panasonicka 47AS650 który też posiadam wydaje mi się że Philips lekko na plus.

Szukam rozwiązania następującego problemu:
Chciałbym przerzucić na tv obraz z komputera stacjonarnego z win 10. który jest w tej samej sieci.
Win 10 nie wykrywa Philipsa w urządzeniach miracast. jest on natomiast widoczny w innych urządzeniach jako urządzenie odtwarzania ale z tego poziomu nie da się z nim połączyć.
Zainstalowałem do Chroma rozszerzenie GoogleCast i łączę się z Tv natychmiastowo natomiast po jakichś 10 minutach bezproblemowego działania na tv zawiesza się obraz, dźwięk nadal chodzi.
Po ponownym rozłączeniu i podłączeniu dźwięk idzie na żywo ale obraz to tylko czerń.
Wyłączam chroma, wyłączam Tv , łączę się za pomoca wtyczki i znowu działa jakieś 10minut a potem kolejna zwiecha.
Ktoś ma jakieś rozwiązanie bez konieczności ciągnięcia kabla hdmi do drugiego pokoju? ;)

Ewentualnie czy działa castowanie z komórek z androidem? Ja mam lumie z winPhonem i jak używam zrzutu ekranu to tv resetuje się po jakichś 2 minutach działania

Pozdrawiam
 

bobihno

New member
Dwie osoby pytały o martwe piksele, więc wrzucam odpowiedź Philipsa na pytanie o martwe piksele:


"Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać państwu następujące informacje.

Sytuacja
Dzieje się jedno z poniższych:
• Jeden lub więcej pikesli na ekranie nie podświetla się
• Jeden lub więcej pikseli na ekranie pozostaje podświetlone na biało lub na inny jednolity kolor

Prosimy upewnić się, że:
• Ekran jest czysty od zanieczyszczeń
• Oświetlenie pomieszczenia nie wpływa na obraz na ekranie
• Ekran telewizora nie jest wystawiony na bezpośrednie oświetlenie z zewnętrznego źródła światła
• Pomieszczenie jest podświetlone z siłą zbliżoną do około 75 lumenów. Np. w nocy przy dwóch energoosczędnych żarówkach 11W każda.

Rozwiązanie

1. Wykonaj test z użyciem demo HD
Sprawdź czy piksele wciąż pozostają ciemne lub jasne podczas oglądania sygnału zapisanego w telewizorze, np logo Philips, klipu demo HD lub menu.

2. Zresetuj telewizor do ustawień fabrycznych
• Wciśnij przycisk Home na pilocie telewizora i wybierz:
[Konfiguracja] > [Ustawienia TV] > [Ustawienia ogólne] > [Ustawienia fabryczne]


3. Czarne lub jasne piksele
W przypadku jednego lub więcej pikselów na ekranie, które wciąż pozostają ciemne lub tego samego koloru
---> przejdź do kroku 3A jeśli na ekranie widoczne są czarne piksele
---> przejdź do kroku 3B jeśli na ekranie widoczne są jasne piksele

3A: Czarne piksele widoczne na ekranie

• Jeśli więcej niż 7 pikseli jest wyświetlonych jako ciemne plamy na ekranie przejdź do kroku 5A

W innym przypadku:
• Jeśli piksele są widoczne z odległości czterokrotnej wielkości ekranu (np. 4 x 40 cali=160 cali= ~4 metry od telewizora) przejdź do kroku 5A

• Jeśli piksele nie są widoczne z odległości czterokrotnej wielkości ekranu (np. 4 x 40 cali=160 cali= ~4 metry od telewizora) przejdź do kroku 5B

3B: Jasne piksele są widoczne na ekranie

Jasne piksele powinny być widoczne na szarym tle aby mogły zostać przyjęte do naprawy gwarancyjnej. Aby to przetestować przejdź do kroku 4.

4. Test szarego ekranu
• Ściągnij następujący plik, który posiada w sobie szarą grafikę o jasności na poziomie 50%: https://app.box.com/s/3inaacgur5ozswnb4j7r
• Zapisz plik na pamięci flash USB
• Podłącz pamięć USB do telewizora


• Zawartość USB zostanie wyświetlona automatycznie
• Otwórz plik z ekranem testowym na ekranie poprzez wybranie pliku '50% grey test pattern FHD.jpg' z pamięci USB
• Sprawdź czy jasne piksele są wciąż widoczne na szarym ekranie testowym. Stań w odległości czterech przekątnych telewizora. (np. 4 x 40 cali=160 cali= ~4 metry od telewizora). Jeżeli tak, przejdź do kroku 5A, w innym przypadku przejdź do kroku 5B

5A Kontakt z firmą Philips
Skontaktuj sie z dedykowanym wsparciem firmy Philips

5B Zgodne ze standardem rynkowym
Ten telewizor posiada matrycę o wysokiej ilości pikseli. Mimo, że trwałość pikseli w okresie użytkowania wynosi powyżej 99,99%, czarne, jasne lub kolorowe piksele mogą pokazywać się na ekranie telewizora. Jest to cecha ekranów LCD (w ramach standardów przemysłowych) i nie jest to usterka,,
 

mik61

New member
Usterka to może i nie jest ale wada jak najbardziej więc jedynie czego można się doczepić to że towar nie jest zgodny z umową bo zakupując TV nie godziłeś się na to że kupujesz telewizor z Bad pikselem (brat jest rzeczoznawcą)
 

mik61

New member
Ja o 16 wgrywam :) może naprawili 3d i całą resztę ha ha ha

Ale się Ciebie żarty trzymają hahaha

Najlepiej pisze na chat philips z jakimś osłem i pytam czy wie jakie zmiany wnosi nowa poprawka, a ona ze powinno sie to ukazać w ciągi najbliższych dni, a ja się pytam jak to jest że najpierw się wrzuca software a potem zmiany w nim zaszyte, a on że nie wszystkie zmiany które wprowadza software są wypisane a ja na to wiem bo nie bylo napisane ostatnio że aktualizacja rozwala DVB-t
 
Ostatnia edycja:

mik61

New member
Właśnie. To jest zasadnicze pytanie. Bez tego i bez naprawionego 3D nawet nie myślę o aktualizacji.

Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka

Wytestowałem 3D nie naprawili a żadnych większych istotnych zmian nie widać więc darujcie sobie aktualizację jeśli wam nie wymaga a z czasem wyjdzie co dalej nie działa
 

Tomek3city

New member
W Kodi nic nie trzeba zmieniać. W TV sprawdz czy masz ustawiony dźwięk wielokanałowy oraz sprawdź czy odtwarzany materiał w Kodi jest z dźwiękiem 5.1 bo zdecydowana większość jest w 2.0. Jeśli dźwięk jest w 2.0 to bez odpowiedniego procesora w amplitunerze raczej nie pójdzie na wszystkie głośniki. (aczkolwiek u mnie harman robi swoje)

Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka

W TV raczej mam ustawione ok. Odtwarzając film z usb przez wbudowanego playera dźwięk DD5.1 jest. Przy odtwarzaniu tego samego filmu w Kodim dźwięk już idzie jako PCM 48kHz mimo, że w informacji w Kodim wyświetla jako DD5.1. Dźwięk z dekodera, który idzie kablem hdmi do TV również wędruje do amplitunera jako DD5.1 po optyku. Też mam Harmana i trzeba mu przyznać, że z zwykłego stereo potrafi czasem zadziwić przestrzennością ale to nie to samo.
 
Do góry