Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Teraz ukazały się nowe wtyczki i aktualizacje do starych.
Tera jest naprawdę co wybierać !
 

Szympo

New member
Ja usunąłem KODI, bo mi się nie chciało włączyć i teraz nie mogę zainstalować, bo mam niby za mało miejsca. Informacja mówi, ze mam włożyć kartę SD albo Pena, ale wcześniej działał normalnie (już zainstalowany był).
Napiszcie mi jeszcze co to za plamka, bo mam to od nowości http://zapodaj.net/2431b773b6391.jpg.html
2431b773b6391.jpg.html
2431b773b6391.jpg.html
 
Ostatnia edycja:

RHJG

New member
Bez reklam
Witam pewnie się mylę ? ale wygląda mi to na odcisk kciuka...Nie łapałeś za mocno przy montażu TV ?
 

Szympo

New member
Witam pewnie się mylę ? ale wygląda mi to na odcisk kciuka...Nie łapałeś za mocno przy montażu TV ?
W sklepie zauważyłem, że bardzo mocno koleś łapał i zwróciłem uwagę na to by chociaż za obudowę chwytał. Sam łapałem raczej od dołu by nie powodować nacisku na matryce (pracowałem przy sprzedażny tv i się łapałem tylko na głowę jak widziałem techniki innych). Jestem przekonany, że to ten koleś musiał zniszczyć, bo mam to odkąd tylko go w domu włączyłem :/ Nie są to martwe pixele rozumiem i na gwarancje nie mam co liczyć :/ Co mi radzicie z tym zrobić? Dodam, że tv był kupiony jeszcze w grudniu, ale miałem nadzieje, że są to uszkodzone pixele i oddam na gwarancje kiedy indziej.
 

mik61

New member
Od kiedy masz ten telewizor? Oddaj go na zasadzie rękojmi albo towar nie zgodny z opisem ale najpierw zastosował bym rękojmie bo na to masz czas 3 miesiące tak zrobiłem jak kupiłem samochód który wcisnęli mi z usterkami
 

bartson2

New member
Pierwsze słyszę o jakiejś trzymiesięcznej rękojmi... Obawiam się, że nic z tym nie zrobisz.

Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka
 

bartson2

New member
Tak ale warunek jest taki ze jezeli oddasz tv na gwarancje to z automatu tracisz mozliwosc rekojmi
Tak ale przy rękojmi też musi być jakiś powód. Gwarancje rozpatruje bezpośrednio producent a rękojmia czyli reklamacja jest wtedy gdy zostawiamy to na barkach sprzedawcy. Przy drogim sprzęcie odsyłają to do serwisu na własny koszt i w tym przypadku będzie odpowiedź, że sorry uszkodzenie mechaniczne.

Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka
 

bartson2

New member
Ja tam wiem, że jest albo reklamacja albo gwarancja i ani to ani to w tym przypadku nie pomoże.

Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka
 

patrykos91

Member
Hej,
A mi dzisiaj w oczy przypadkowo rzuciły się 2 bad pixele. Zastanawia mnie czy jest sens to reklamować, czy w ogóle uznają takie reklamacje?
 
Do góry