Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

grzesiek1945

New member
Daj sobie spokój z 3d. Jak tv jest jeszcze na gwarancji to reklamuj. Dostaniesz nowy model 4k z lepszym procesorem z większą ilością pamięci i z nowym androidem.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Podobno obecnie Philips nie daje nowego modelu.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

mareq7

Member
Z reklamacją udać się do sklepu gdzie kupowało się TV czy dzwonić do Philipsa? Jako powód reklamacji podać właśnie że 3d nie działa czy raczej tylko na tej podstawie nie przyjmą zwrotu?
 

tomeko12

New member
Oczywiście, że do sklepu. Sklep pewnie i tak przekaże to do Philipsa. Jak złożysz reklamację do sprzedawcy, to sprzedawca ma 2 tyg. na odpowiedź, jak odrzuci, to masz prawo do skorzystania z w miarę prostej, szybkiej i taniej (a nawet darmowej) możliwości skorzystania z Sądu Polubownego, który powoła swojego rzeczoznawcę. Możesz też wybrać sposób rozwiązania sprawy (np. zwrot pieniędzy, oczywiście sprzedawca może próbować naprawy, ale w tym przypadku raczej mu się to nie uda). Jak zgłosisz z tytułu gwarancji do Philipsa, to mogą zabrać Ci tv na wiele tygodni, odrzucić twoje zgłoszenie i wtedy zostaje Ci użeranie się z Philipsem, którego obowiązują jedynie napisane przez niego warunki gwarancji i ew. wyrok sądu powszechnego (w przypadku sprzedawcy, musi się on podporządkować ustawie i ew. wyrokowi sądu polubownego lub powszechnego). A nawet jak uzna, że towar jest wadliwy, to sposób rozwiązania problemu należy do Philipsa i może nie dać Ci możliwości zwrotu pieniędzy, tylko wymieni na innego Philipsa.
 
Ostatnia edycja:

mareq7

Member
podpisuje się. Korzystaj z rękojmi, a jako Twoje żądanie nie wybieraj zwrotu pieniędzy tylko wymianę. Tak masz dużą szansę, że nie wyrobią się w 2 tygodnie z odpowiedzią i Twoja reklamacja będzie z automatu rozpatrzona pozytywnie.

A mam jeszcze pytanie o ile się orientujecie czy to że tv wziąłem na raty ma jakieś znaczenie? I czy jeśli zgłaszałbym to w sklepie to muszę sam przywieźć do nich tv? Wiem, że jeśli zgłasza się do Philipsa to sami go zabierają no a trzeba przyznać że tv 55 cali to jest lekki kłopot z dowozem tym bardziej że akurat rtv euro agd czyli sklep, w którym kupowałem tv nie ma placówki w moim mieście tylko jakieś 30 km dalej.
 

2018

New member
6500 to taka seria 2015 TV full HD z 3D. Biała ramka i pilot.
120 Hz matryce od LG Display.
Ceny były bardzo atrakcyjne.
PHILIPS TV seria 6500 wycofał się ze wsparciem dla 3D dla tej serii.
Sprawa prosta: Matryce LG się nie sprawdziły w 3D.

Jeżeli 3D ma dla Ciebie kluczowe znaczenie to masz poważny problem.
Napisz nam jak sprawa się rozwija ...
 

tomeko12

New member
Raty nie mają znaczenia, a w przypadku dużego sprzętu nie musisz go przywozić. W przypadku Euro, po zgłoszeniu sklep wezwie do twojego TV serwis Philipsa.
Serwis oceni, czy to co zgłaszasz jest wadą i wyda swoją ekspertyzę. Jak będziesz miał szczęście, to stwierdzi, że wada jest i nie da się jej naprawić, i na jej podstawie sklep wymieni Ci TV na inny lub zwróci pieniądze. Ale znając serwis Philipsa, to stwiedzi, że telewizor jest sprawny i wszystko jest w normie i nie ma podstaw do reklamacji, na podstawie czego sklep odrzuci Twoją reklamację. Wtedy wniosek do Inspekcji Handlowej w celu przedsądowego rozwiązania sporu. Jak sklep się nie zgodzi na propozycję IH, to wtedy wniosek do Sądu Polubownego. Wszystko można załatwić elektroniczne, bez wychodzenia z domu.
 

mareq7

Member
Dzięki za odpowiedzi będę próbował no bo nie może tak być że prawie nowy tv a coś nie działa, chociaż szczerze mówiąc to 3d to będzie tylko pretekst bo tak naprawdę mnie drażni to że po nieco ponad roku używania pojawiły się plamy na ekranie widać to zwłaszcza na białym tle i mam wrażenie że jest tego coraz wiećej szkoda gadać. Trochę się przyzwyczaiłem do ambilighta ale może lepiej wymienić to na lepsza jakośc obrazu no bo nie wiem czy drugi raz ryzykowałbym jakiś tv philipsa. A jeszcze korzystając z okazji trzeba osobiście jechać do sklepu czy wystarczy zadzwonić ewentualnie napisac maila i czy jest różnica jeśli powiem że chce go dać na gwarancje czy rękojmie czy to jest to samo?
 

tomeko12

New member
Najlepiej zadzwoń i zapytaj się, czy przyjmą reklamację telefonicznie lub mailowo. I istotne jest, żeby zgłoszenie było z tytułu rękojmi, nie gwarancji.
 

davyjohn

New member
... po nieco ponad roku używania pojawiły się plamy na ekranie widać to zwłaszcza na białym tle i mam wrażenie że jest tego coraz wiećej

Zapewne mówisz o szarych plamach? To kurz po wewnętrznej stronie matrycy - w którymś modelu serii 6 (nie pamiętam już oznaczenia, ale jest o tym post tutaj na forum) zaciąganie syfu przez TV było bardzo częste, zdarzało się, że już po 2-3 tygodniach użytkowania były egzemplarze z plamami.
 

szybal

Banned
Co dolega tej matrycy?
 

Attachments

  • IMG-20180112-WA0004.jpg
    IMG-20180112-WA0004.jpg
    23,9 KB · Wyś: 40

mareq7

Member
Zapewne mówisz o szarych plamach? To kurz po wewnętrznej stronie matrycy - w którymś modelu serii 6 (nie pamiętam już oznaczenia, ale jest o tym post tutaj na forum) zaciąganie syfu przez TV było bardzo częste, zdarzało się, że już po 2-3 tygodniach użytkowania były egzemplarze z plamami.
Całkiem możliwe bo to właśnie tak wygląda jakby matryca była brudna tym bardziej że ta plastikowa ramka nie jest za bardzo szczelna, bez problemu da się ją dopchnąć do ekranu co oznacza że są duże luzy i brud bez problemu może się tam dostać. No ale chyba nie ma opcji żeby samemu to usunąć?
 

pawelik2015

New member
Od jakiegoś czasu pojawia sie komunikat na tv że za mało pamięci. Ma ktoś pomysł gdzie szukać opcji , bo tv mi pokazuje ścieżkę której nie ma urządzenia -> zarządzanie aplikacjami?
 
Ostatnia edycja:

pasazer

Member
Pozbyłem się w końcu tego telewizora. Dostałem zaświadczenie o nienaprawialności.

W związku z powyższym mam do sprzedania:
1. okulary 3D - nowe
2. pilot - stan jak nowy

Jaki model Philipsa z Ambilight (55" lub może nawet większy) polecacie? Ze względu na Ambilight zostaje z Philipsem ale może jest na rynku jakiś ich udany model?
 
Ostatnia edycja:
Do góry