Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

RafalKL

Member
różnie piszą z tym powrotem do poprzednich wersji softu, oficjalnie jest informacja że w tych nowych tv się nie da aczkolwiek na forum Philipsa niejaki Thomas opisuje sposób downgradu softu jednocześnie pisząc że robi się to na własne ryzyko, straszą też że może to spowodować niestabilną prace tv,
sposób, który podaje na wgranie starszego softu jest taki:
1. należy wyłączyć tv ale nie z pilota tylko mechanicznie (w naszym przypadku pozostaje chamskie wyciągnięcie wtyczki z gniazdka albo pstryknięcie acara, jeśli mamy)
2. na penka nagrać żądaną wersję oprogramowania i wsadzić pendrive do USB
3. trzymając na pilocie klawisz kursora w dół (lub OK) włączyć tv do prądu
4. podobno pojawia się menu wyboru update/downgrade oprogramowania
Ja osobiście nie sprawdzałem czy ta metoda działa, a chciałem wrócić do wersji .047
jeden z userów pisał też że ten sposób mu zadziałał ale najpierw musiał zrobić ponowną instalację tv

jeśli wypróbujesz ten sposób daj znać
 

bobwoj

New member
Nie chce całkiem uwalić tego cacka. Poczekam jeszcze i jeżeli nic się nie poprawi lub nie znajdę jakiegoś bezpiecznego sposobu zgłoszę reklamację. Szkoda, do tej pory każda aktualizacja w moim przypadku wynosiła coś pozytywnego. Gdybym wiedział to bym nie aktualizował. Ta poprawka rozwaliła tv.

Czy ktoś jeszcze ma problemy po ostatniej aktualizacji?
I dlaczego ten update nie jest oficjalnie dostępny przy modelu naszego tv na stronie Philipsa?
Czy zgłaszając teraz reklamację serwis nie zwali winy na soft nie przeznaczony oficjalnie do tego modelu(w końcu nie ma go na stronie przy 55pft6550)?
 
Ostatnia edycja:

RafalKL

Member
Czy ktoś jeszcze ma problemy po ostatniej aktualizacji?
I dlaczego ten update nie jest oficjalnie dostępny przy modelu naszego tv na stronie Philipsa?
Czy zgłaszając teraz reklamację serwis nie zwali winy na soft nie przeznaczony oficjalnie do tego modelu(w końcu nie ma go na stronie przy 55pft6550)?


zastanawiam się czy nie masz racji,
na forum Philipsa jest założony nowy temat odnośnie tego softu ale nie jest wymieniony nasz model 6550
Experience thread Experience thread - QM152E_000.005.210.000 for 5500, 6200 and 6400
z drugiej strony tv rozpoznał plik i się zaktualizował
ja mam to najnowsze oprogramowanie od niedzieli i do dziś wszystko mi działa, pilot też a mam 50PFT6550/88
 
Ostatnia edycja:

bobwoj

New member
Teraz to już amen w pacierzu :-(. Nie ma bezpiecznej metody na downgrade, więc trzeba się męczyć. Teraz trzeba się modlić żeby Philips nie wypiął się na mnie, że zastosowałem soft nie przeznaczony dla mojego modelu. Ma ktoś jakieś znajomości w serwisie, żeby zaczerpnąć opinii?
 

mik61

New member
zastanawiam się czy nie masz racji,
na forum Philipsa jest założony nowy temat odnośnie tego softu ale nie jest wymieniony nasz model 6550
Experience thread Experience thread - QM152E_000.005.210.000 for 5500, 6200 and 6400
z drugiej strony tv rozpoznał plik i się zaktualizował
ja mam to najnowsze oprogramowanie od niedzieli i do dziś wszystko mi działa, pilot też a mam 50PFT6550/88

Zgadzam się mam to samo 50PFT6550/88 żadnych problemów zwiech pilot działa jak należy nie ma żadnego problemu i po aktualizacji nie było, Z drugiej strony ciekawe jest to że soft został udostępniony np do serii 5500 a w szukajce na Philips model 50PFH6550 nie ma dostępnej tej aktualizacji
 
Ostatnia edycja:

odl

New member
Instalowaliście TV od nowa i robiliście zimny start po aktualizacji?

u mnie wszystko działało bez zimnego startu, ale chciałem zobaczyć tę migającą diodę, którą wprowadzili z tym softem (czas, w którym nie można używać pilota po starcie), więc ostatecznie zimny start zrobiłem.. i po nim też wszystko działa.

nie działa mi jedynie parowanie aplikacji na telefonie z TV (za każdym razem niby zły kod wpisuję), ale to już mi się popsuło ze dwa softy wstecz.. ;-)

nie robiłem factory reset ani reinstalacji tv.

50PFH6510/88
 

bobwoj

New member
Więc może tu jest jest problem. Na anglojęzycznym forum Philipsa też jest opinia, że przed reinstalacją TV po aktualizacji wszystko było ok. Ja nauczony doświadczeniem z androidem zawsze po aktualizacji robię przywracanie ustawień fabrycznych. Widzę jednak, że w przypadku TV to jest błąd.
 

MATOS

New member
Ja nie robiłem ponownej instalacji po aktualizacji i miałem problem z pilotem, a teraz mam problem czasem przy włączaniu telewizora - niby coś próbuje się włączyć, ale nagle się resetuje i musi od nowa się załadować tak, jak po świeżym podłączeniu do prądu.
 

bobwoj

New member
Więc to samo co u mnie. Trudno znaleźć jakąś prawidłowość widzę, że zwykły traf z tymi aktualizacjami. U jednego jest wszystko ok i u drugiego nie.
 

RafalKL

Member
mnie zastanawia dlaczego jest napisane że ten nowy soft jest dla modeli 5500, 6200?? (a nie 65X0 jak do tej pory) i 6400
może stąd te problemy niektórych kolegów
 

RafalKL

Member
przed momentem pisałem z panem z pomocy technicznej z Philips i powiedział że ta wersja nie jest dla modeli 6550 i 6510, dla tych modeli soft jest w trakcie przygotowywania, ten co się pojawił ponoć zostanie albo już został wycofany ze względu na błędy
nie wiem co o tym myśleć...
 

koboos

New member
Ja nie robiłem ponownej instalacji po aktualizacji i miałem problem z pilotem, a teraz mam problem czasem przy włączaniu telewizora - niby coś próbuje się włączyć, ale nagle się resetuje i musi od nowa się załadować tak, jak po świeżym podłączeniu do prądu.
Możliwe, że masz podłączony jakiś dysk twardy USB, który pobiera za dużo prądu i automatycznie resetuje TV.
 

bobwoj

New member
przed momentem pisałem z panem z pomocy technicznej z Philips i powiedział że ta wersja nie jest dla modeli 6550 i 6510, dla tych modeli soft jest w trakcie przygotowywania, ten co się pojawił ponoć zostanie albo już został wycofany ze względu na błędy
nie wiem co o tym myśleć...

Jest to bardzo prawdopodobne, nie chcieli traktować wszystkich jako betatesterów, więc oficjalnie wypuścili tylko dla kilku serii. Teraz zbierają opinie :) Czyli trzeba czekać na poprawny.




Możliwe, że masz podłączony jakiś dysk twardy USB, który pobiera za dużo prądu i automatycznie resetuje TV.

Nie mam nic podłączonego. Jedynie dekoder nc+ po HDMI.
 
Ostatnia edycja:

MATOS

New member
Możliwe, że masz podłączony jakiś dysk twardy USB, który pobiera za dużo prądu i automatycznie resetuje TV.

Ja mam podłączony jedynie kontroler od Xbox'a 360 po USB, ale jak go odłączę to TV też potrafi się resetować, więc to chyba nie ze względu na to urządzenie.
 

Tomek3city

New member
Przed chwilą i u mnie pilot odmówił posłuszeństwa. A update robiłem w weekend jakoś. Nie pomogło dwukrotne przywracanie ustawień fabrycznych ani parowanie. Dopiero instalacja tv od nowa sprawiła, że pilot zaczął działąć
 
Do góry