Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

nikolay

New member
Zaktualizowałem wczoraj swego 50pft6550/88. PNM już się rzeczywiście nie aktywuje, co mnie bardzo ucieszyło, no i to odblokowanie instalacji innych apk - w końcu jakieś konkretne poprawki. Ale po updacie zauważyłem też clouding, z tym że nie jestem pewien czy nie było go wcześniej (nie zwróciłem na to uwagi). Czy to możliwe że to wina softu?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

balekkombo

New member
soft

Koledzy gdzie można ściągnąć nowego softa dla 50pfh6510/88 czy to ten który podał RafalKL ? Tak czytam i nie dowierzam bo soft jest dla 32PFT5500/12 to będzie działać testowane ? Pozdrawiam.
 

jacek.ok66

New member
Cos mnie podkusilo i wgralem wczoraj ten nowy soft(firmware). Instalacja poszla normalnie. Wszystko dzialalo. Dzis rano nie moglem uruchomic juz TV. Wyjalem wtyczke z gniazdka. Odczekalem. Udalo sie go uruchomic ale....nie reaguje kompletnie na pilota. Zmienilem profilaktycznie baterie na nowe ale nadal nic.
Macie jakies rady poza zgloszeniem do serwisu ?
 

lukaszkrk

New member
spróbuj jeszcze parowania, z tyłu tv masz joystick za jego pomocą włącz tv, po uruchomieniu w isnig go na kilka sekund, na ekranie pojawi się instrukcja parowania pilota

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
 

MATOS

New member
Cos mnie podkusilo i wgralem wczoraj ten nowy soft(firmware). Instalacja poszla normalnie. Wszystko dzialalo. Dzis rano nie moglem uruchomic juz TV. Wyjalem wtyczke z gniazdka. Odczekalem. Udalo sie go uruchomic ale....nie reaguje kompletnie na pilota. Zmienilem profilaktycznie baterie na nowe ale nadal nic.
Macie jakies rady poza zgloszeniem do serwisu ?

U mnie była taka sama sytuacja - za pomocą aplikacji na androida od Philipsa (pilot do TV) wszedłem w menu i wybrałem przywracanie ustawień do fabrycznych (bez ponownej instalacji TV). Pomogło natychmiastowo, ale nie wiem czy na długo :)
 

venom6652

New member
Witam posiadam android tv 40pfk5500/88 po ostatniej najnowszej aktualizacji nie mozna wyłaczyc telewizora ,jest tylko opcja "stan-by" wylacznik na pilocie i na joysticu działają tak samo czyli ustawiaja tv w tryb stan-by, czy to normalne?
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Witam posiadam android tv 40pfk5500/88 po ostatniej najnowszej aktualizacji nie mozna wyłaczyc telewizora ,jest tylko opcja "stan-by" wylacznik na pilocie i na joysticu działają tak samo czyli ustawiaja tv w tryb stan-by, czy to normalne?

Z tego co jest napisane w opisie aktualizacji, wynika, że tak:

QM152E_000.005.210.000 (Date published: 2016-03-17)
 New Homing frequency for YouSee (Denmark)
Power key on Joystick behaves the same as power key on RC
 Pulsating standby LED when TV is starting up but not yet ready to receive RC commands
 Miracast selection for 6400 series
 User defined PNM settings are not retained for Youtube playback
 Netflix shows abnormal video during playback
 Stability improvement
 

jacek.ok66

New member
spróbuj jeszcze parowania, z tyłu tv masz joystick za jego pomocą włącz tv, po uruchomieniu w isnig go na kilka sekund, na ekranie pojawi się instrukcja parowania pilota

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Dzwonilem do serwisu i wlasnie dostalem taka sugestie. Parowanie nic nie daje. Pilot nie reaguje na polecenie i sie nie paruje. Wysylaja mi nowy pilot. Mam nadzieje, ze to pomoze. Na szczescie TV dziala i mozna w miare go sterowac joystikiem recznie z tylu wiec czas oczekiwania na nowy pilot da sie przezyc. Ale dziwna sprawa. Po aktualizacji softu pilot ulega uszkodzeniu....Hmmm
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Dzwonilem do serwisu i wlasnie dostalem taka sugestie. Parowanie nic nie daje. Pilot nie reaguje na polecenie i sie nie paruje. Wysylaja mi nowy pilot. Mam nadzieje, ze to pomoze. Na szczescie TV dziala i mozna w miare go sterowac joystikiem recznie z tylu wiec czas oczekiwania na nowy pilot da sie przezyc. Ale dziwna sprawa. Po aktualizacji softu pilot ulega uszkodzeniu....Hmmm

To jak będziesz miał nowego pilota sprawdź czy po ponownej instalacji TV wróci sterowanie tym pilotem. Kolega MATOS napisał, że jemu pomogło, więc może i Tobie powróci kontrola :)
 

MATOS

New member
Może dokładniej napiszę co zrobiłem :)
1. Ze sklepu Google Play pobrałem aplikację Philips TV Remote
2. Uruchomiłem aplikację i sparowałem z TV.
3. W menu aplikacji po lewej stronie kliknąłem guzik "Apps", a później z listy wybrałem "Ustawienia ogólne"
4. Następnie kliknąłem guzik "Tap" w aplikacji - znajduje się on z prawej dolnej strony i umożliwia poruszanie się po menu TV
5. Zjechałem strzałką w dół do opcji "Ustawienia fabryczne" i kliknąłem przycisk "Ok" po czym jeszcze raz potwierdziłem wprowadzenie tych ustawień fabrycznych przyciskiem "Ok" w aplikacji.

Pilot od tej pory działa normalnie. Nie potrzebna była ponowna instalacja TV.
 

freeman1982

New member
Nie wiem jak jest teraz bo dawno nie robiłem ustawień fabrycznych ale jak mi wrócił z serwisu i jak instalowałem od nowa to przy parowaniu pilota wyświetla na telewizorze żeby nacisnąć OK na pilocie i mi nie chciał załapać. Dopiero zadzwoniłem do serwisanta i powiedział że trzeba nacisnąć na raz dwa skrajne guziki od telegazety czerwony i niebieski i to dopiero zadziałało i wykryło pilota.
Może komuś to pomoże :)
 

jacek.ok66

New member
U mnie była taka sama sytuacja - za pomocą aplikacji na androida od Philipsa (pilot do TV) wszedłem w menu i wybrałem przywracanie ustawień do fabrycznych (bez ponownej instalacji TV). Pomogło natychmiastowo, ale nie wiem czy na długo :)

Ktory konkretnie program na telefon? Bo widze, ze sa dwa. Philips MyRemote i Aplikacja Philips TV Remote
 

bobwoj

New member
Coś jest na rzeczy. Mi także po aktualizacji na drugi dzień przestał działać fabryczny pilot. Wyłączanie z prądu nic nie dawało. Poradziłem sobie poprzez wejście w menu TV za pomocą Galaxy S6 z aplikacji Peel Smart Remote, która działa na podczerwień (pilot od nc+ na podczerwień także włączał i wyłączał TV). W menu TV wszedłem do podmenu bluetooth i dałem wyszukaj urządzenia. Pilot zaczął działać i na razie działa. Parowanie za pomocą przytrzymania przez 3 sek. tylnego joysticka i równoczesne przytrzymanie przycisków czerwonego i niebieskiego na pilocie nic nie dawało.
 

jacek.ok66

New member
Coś jest na rzeczy. Mi także po aktualizacji na drugi dzień przestał działać fabryczny pilot. Wyłączanie z prądu nic nie dawało. Poradziłem sobie poprzez wejście w menu TV za pomocą Galaxy S6 z aplikacji Peel Smart Remote, która działa na podczerwień (pilot od nc+ na podczerwień także włączał i wyłączał TV). W menu TV wszedłem do podmenu bluetooth i dałem wyszukaj urządzenia. Pilot zaczął działać i na razie działa. Parowanie za pomocą przytrzymania przez 3 sek. tylnego joysticka i równoczesne przytrzymanie przycisków czerwonego i niebieskiego na pilocie nic nie dawało.

Czyli nie jestem odosobniony i problem jest po aktualizacji.
Zrobilem jak wyzej. Wszedlem z aplikacji w telefonie w menu i zainstalowalem ponownie TV i teraz zadzialalo.
Bardzo dziekuje za pomoc !
 

MATOS

New member
Do tej pory nie wiedziałem, że ten telewizor mogę obsługiwać za pomocą pilota na podczerwień. Sprawdziłem na Note Pro 12.2 i faktycznie działa :)

PS: U mnie pilot przestał działać również na drugi dzień od aktualizacji, a pomogło przywrócenie do ustawień fabrycznych (także nie straciłem aplikacji, ani niczego innego poza ustawieniami obrazu i dźwięku bo nie musiałem od nowa instalować TV).
 
Ostatnia edycja:

bobwoj

New member
Ja zaraz po aktualizacji zainicjalizowałem tv od nowa, ale i tak na drugi dzień pilot przestał działać.
Dzisiaj pojawił się nowy problem. Tv ma problemy z włączeniem. Dioda miga a tv się nie włącza przez kilka minut. Po tym czasie włączył się ale pojawił się komunikat że Lean luncher został zatrzymany. Na poprzednim sofcie było ok. Czy można powrócić do poprzedniej wersji?
 
Ostatnia edycja:
Do góry