Philips PUS8535 - ustawienia obrazu.

Drakul_85

Member
Wczoraj zwróciłem w MM. Pytali o powód. Powiedziałem że kupiłem OLEDa (kupiłem LG 55CX). Telewizor użytkowałem jakieś 3 tygodnie. Sprawdzili, podpisali protokół i przyjęli zwrot.
 

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Kupowałeś u nich w sklepie czy przez internet?
Jak podstawa jest pakowana, trzeba rozrywać jakiś woreczek że śróbkami do jej przykręcenia?
 
Ostatnia edycja:

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja jestem ciekaw, jak się kupuje w sklepie Media Markt i też jest 30 lub 45 dni na zwrot, ale jak wtedy jest z kwestią rozpakowania (rozerwarcie woreczków że śróbkami itp)

Kupował ktoś bezpośrednio w sklepie i zwracał?
 

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Przez internet:
zwracany towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym (w takim samym stanie jak został zakupiony);
dopuszczamy użycie produktu zgodne z jego przeznaczeniem;
zalecamy, aby zwracany produkt był zapakowany w oryginalne opakowanie.

W sklepie:
zwracany towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym (w takim samym stanie jak został zakupiony);
produkt powinien być kompletny i nie noszący żadnych śladów użytkowania (rysy, zabrudzenia, pęknięcia, rozdarcia);
opakowanie produktu jest niezbędne do zwrotu chyba, że został sprzedany bez opakowania, jednak taki fakt powinien być potwierdzony zapiskiem Sprzedawcy na dokumencie zlecenia sprzedaży.
 

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dopiero w styczniu mam kupować i zastanawiam się czy kupić u Kikiego czy w Media Markt, a jeśli w MM to czy w sklepie czy przez internet, tak żeby nie było problemu z ewentualnym zwrotem, bo wiadomo trzeba telewizor rozpakować, założyć podstawkę i przykręcić, a to wiąże się pewnie z rozerwaniem folijek, i czy z tym potem nie robią kłopotów.
 
Ostatnia edycja:

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Kiki, oczywiście że kupić, ale nigdy jeszcze nic do sklepu nie zwracałem i się dopytuję osób które to uczyniły ostatnio jak to wygląda. Chcę się zabezpieczyć przed ewentualnym bezproblemowym zwrotem, bo jak sam widzisz, w tym wątku zdecydowana większość zwróciła telewizor PUS8535 bo nie dało się na nim oglądać, całymi dniami siedzieli i ustawiali go bez rezultatu. Także Twoja przesłana kalibracja nie pomagała. Szukali po sklepach innej sztuki, sprawnej, lub w większości kupili telewizor innego producenta, i nagle obraz jak pisali stał się super, a wcześniej jak pokazywali na zdjęciach "negatyw", plamy czarne i nie radzenie sobie z szarością. Tak samo opisują na forum zagranicznym Avforums.
Był przypadek zamiany 70" VA na 65" IPS i nagle na tym z IPS obraz stał się super.
Bardzo mi szkoda, że w 43" zmienili IPS na VA, bo może takich problemów z obrazem wtedy by nie było, a tak naprawdę bardziej by mi pasował IPS z lepszymi kątami a gorszą czernią. Chociaż podobno na różne rynki Philips w 43" montuje zarówno VA jak i IPS.
 

juzeg76

Member
Kupiłem w Media Markt online.. Oddalem osobiście do najbliższego. Nogi nie rozpakowałem bo wisiał. Ale woreczki baterie pilot wiadomo otwarte. Powkladalem mniej więcej żeby jakoś wyglądało, zamknąłem karton taśma i odwiozłem. Zwrot bez problemów, pracownicy otwierają sprawdzają przede wszystkim czy cały podłączają do prądu. Trzeba mieć wypisany kwit na zwrot, jest na ich stronie. Kasa po ok 2 tyg zwrot na konto.. Ogólnie jestem zadowolony z tej operacji i następny też kupię w MM chyba że zmienia procedury....
 
A

abramq

Guest
Dobrze, to wracając do ustawień obrazu, jak już kupię i podłącze, na domyślnych ustawieniach, to jest jakiś taki jeden plik graficzny albo film, że od razu jednoznacznie zobaczę, że mam TV dobry albo felerny? Czy to tylko wychodzi przy określonych filmach z włączonym bajerami typu HDR?
 

ediPL

New member
Mam pytanie z innej beczki czy jak oglądacie np filmy z Netflix w FHD czy 4k to czy czasami dostrzegacie takie lekkie przyklatkowanie?chyba też zauważyłem to przy YT . Wczesniej myślałem że to wina internetu (mam 500mb) po kablu tv zasysa chyba max ok 100mb a przez wifi max 200mb.

Nie wiem czy czepiać się tu bufora jakiegoś systemowego,czy softu tv,czy może za słabe ma procesory?
 
Do góry