Philips PUS8303 test . Pierwszy telewizor z Nano Cell producenta, 100Hz, z procesorem P5 zamiesza na rynku.

soviet100

New member
Dałem im pismo wezwanie do spełniania reklamacji , mają 7 dni na przelanie kasy , inaczej skończy się interwencją rzecznika praw konsumenta
 

janunio

New member
Bez reklam
Google obniżyło klasyfikację bezpieczeństwa systemu DRM zwanego Widevinez L! ( najbezpieczniejsze ) do L3 ( najniższy poziom zabezpieczenia) dla modeli na platformie MT5596.
Powoduje to obniżenie rozdzielczości do full hd.
Ja bym te odszkodowanie 1500 zeta to wyszarpał szybciej od Googla.
 

chrisso

Klub HDTV.com.pl
VIP
Temat chyba umarł muszę się chyba pogodzić z miboxem

Przez chwilę się cieszyłem, że temat mnie nie dotyczy, bo mam inny model TV ale też z procesorem P5 (PUS8602).
Przed chwilą porównałem obraz z Shield TV z obrazem bezpośrednio z Netflix na TV - i zdziwiłem się :(
Na Shield mam 15,25Mb/s na tym samym filmie HDR a na TV mam 5,25Mb/s

@kiki - czy do mojego 65PUS8602 też dostanę poprawkę od filipsa?
 
Ostatnia edycja:

blade1230

New member
Mnie niestety nie uznali rękojmi (Euro RTV AGD) z powodu robaka, paprochy i cloudingu. Jedyne co zaproponowali to czyszczenie matrycy. Zgodziłem się. Dodam, że czekałem prawie 2 tygodnie na odpowiedź sklepu. Ekspertyza w MIK Radom wykazała, że zgłoszona wada nie podlega odpowiedzialności sprzedawcy.
 

soviet100

New member
No to bierz rzeczoznawce , opinia ponowna reklamacja z tytułu rękojmi i na przód , to nie jest tv za 5 stówek . Mi się udało bo nie odpowiedzieli w terminie .
 

CureMar

New member
Po pierwsze - czytamy ze zrozumieniem. Napisałem, że parę postów jest informacja a nie, że ja ją pozyskałem, więc to pytanie powinno być skierowane do autora tamtej informacji. Po drugie w internecie są już informacje, że poprawka jest już w zasadzie gotowa. Chociażby mówi o tym odpowiedź czeskiego customer service:
Dear Users

we know that the inability for the TVs to playback VoD Content in the desired resolution has been disappointing for all of you. We have been working around the clock to provide a solution, and it is with great pleasure that we can now officially announce that a SW solution has been found.

The software release is being prepared as I’m typing up these lines and will be made available for all of you by beginning of next week via the TVs built-in internet-based software update mechanism.



We have however 2 notes for that SW:

#1 we strongly advise to make sure that all installed apps are updated via the Google Play Store (i.e. all pending updates should be installed)

#2 the TV will be treated as a new device, for example in Netflix. As Netflix has a max allowance of logged in devices to their service, it might be necessary to log in to Netflix (via a PC) and delete all “stored” device, so you can add new ones
Po trzecie - informacja, że tego nie da się naprawić, to też wyłącznie spekulacja.
 

Bryyyq

New member
Philips: Nowe oprogramowanie sprzętowe dla telewizorów z lat 2017/2018/2019 z Android TV 8 Oreo (TPM171E: 107.1.136.3) źródło Toengel
 

Kronin

New member
Już jest info :)


TPM171E _ 107.001.136.003Date: 2020/12/07

-Android Oreo 8.0.0based software
-Fix for UHD playback on specific VOD services
-Improvements for network setup
-Fix for clock time in EPG grid

-Improvements for system stability
 

xernes

Member
Już jest info :)


TPM171E _ 107.001.136.003Date: 2020/12/07

-Android Oreo 8.0.0based software
-Fix for UHD playback on specific VOD services
-Improvements for network setup
-Fix for clock time in EPG grid

-Improvements for system stability


Wieczorem jeszcze OTA nie było. Jeżeli do wieczora się nie pojawi, zainstaluje ze strony Toengel. Dzięki za info.


Dla odważnych link (dla 8303) --->>> http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/...S_TPM171E_107.1.136.3_prod.zip&scy=DE&slg=DEU
 
Do góry