Czyli masz wszystkie jeszcze na gwarancji , więc możesz spokojnie skorzystać.
Cześć,Witam, czy ktoś może wie czy planowane są jeszcze jakieś aktualizacje dla 49pus8303/12?
Cześć,
Tak będzie, chociażby ta odnośnie nieskiej jakości wideo VOD.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Nie wprowadzaj kolegi w błąd , może się tego nigdy nie uda załatać , na canal+ mam 480p , dobrze że se Smart boxa kupiłem
Oczywiscie, ze nie kazdy. Ja mam np x96max 4/64 i obsluguje "jedynie" 720p. W sypialni na malym tv wystarczy. Do 4k trzeba szukac bardziej "markowych" chinczykow typu mibox...Czy każdy Smart box nawet te chińskiej marki na X obsłuży bez problemów 4k w Netflix? Czy trzeba kupić jakieś amazony czy nvidie?
Nie wprowadzam w błąd tylko odpowiadam na pytanie.Nie wprowadzaj kolegi w błąd , może się tego nigdy nie uda załatać , na canal+ mam 480p , dobrze że se Smart boxa kupiłem
Nie wprowadzam w błąd tylko odpowiadam na pytanie.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Nie, podając oficjalne stanowisko producenta[emoji52]Jak możesz odpowiadać na pytanie nie znając odpowiedzi? Spekulując?
Nie, podając oficjalne stanowisko producenta[emoji52]
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Bardzo nam przykro, nasze technicy pracują nad tym problemem, problem będzie rozwiązany z następną aktualizacjom oprogramowania.
Odpowiedź z polskiego customer.service@tpv-tech.com:
Odpowiedź z polskiego customer.service@tpv-tech.com:
Bardzo nam przykro, nasze technicy pracują nad tym problemem, problem będzie rozwiązany z następną aktualizacjom oprogramowania.
Przy częstotliwości aktualizacji Philips może być i za rok. Żeby to nie była gra na czas, aż wygasną gwarancje.
Warto , mi przysłali pismo że nie mogą rozpatrzyć reklamacji bez numeru telefonu, śmiech na sali , w poniedziałek mija termin ustosunkowania się do reklamacji a we wtorek wyśle im pismo na jakie konto mają wpłacić kasę