Philips PUS7502 test - czyli niepokorny telewizor z nowym procesorem P5 i hat trick ambilight.

andybond

New member
HEJ :) czy ten tv posiada funkcje wyszukiwania głosowego ?
Tak,tylko potrzebujesz pilota z mikrofonem,którego od Philipsa nie uświadczysz.Jednym z wyjść jest aplikacja na smarfona.Która według mnie jest porażką.Można spróbować air mousa z mikrofonem,ale głowy nie dam czy zadziała z tym monitorem.
 

LEVISS

Member
witam Napisał fotohobby Zobacz post
Mam ustawienia stąd:
https://youtu.be/czbBVoJ9SEE
Ina pewno daja lepszy obraz, niz jakikolwiek zapisany fabrycznie profil
Witam uprzejmie,

Lubię testy chorwackiego recenzenta-kalibratora Darko Hlusicka . Pisze testy bardzo przystępnie dla
przeciętnego użytkownika danego modelu telewizora i podaje zazwyczaj swoje ustawienia , gdy
wykonywał test danego modelu telewizora . Są one bardzo pomocne dla niejednego użytkownika ,
a po małych modyfikacjach (do swoich preferencji) można uzyskać bardzo przyjemny , dobry obraz , a
oto przecież w " tej zabawie z ustawieniami" chodzi .

Pozdrawiam,
accu/accu probowalem tej kalibracji ale nie moge wejsc w niektore ustawienia sa nieczynne np color control i drugi saturation nie moge ich otworzyc i przejsc do regulacji moze pomozesz co mam zrobic/wielkie dzieki z gory
 

fotohobby

New member
witam Napisał fotohobby Zobacz post
Mam ustawienia stąd:
https://youtu.be/czbBVoJ9SEE
Ina pewno daja lepszy obraz, niz jakikolwiek zapisany fabrycznie profil
Witam uprzejmie,

Lubię testy chorwackiego recenzenta-kalibratora Darko Hlusicka . Pisze testy bardzo przystępnie dla
przeciętnego użytkownika danego modelu telewizora i podaje zazwyczaj swoje ustawienia , gdy
wykonywał test danego modelu telewizora . Są one bardzo pomocne dla niejednego użytkownika ,
a po małych modyfikacjach (do swoich preferencji) można uzyskać bardzo przyjemny , dobry obraz , a
oto przecież w " tej zabawie z ustawieniami" chodzi .

Pozdrawiam,
accu/accu probowalem tej kalibracji ale nie moge wejsc w niektore ustawienia sa nieczynne np color control i drugi saturation nie moge ich otworzyc i przejsc do regulacji moze pomozesz co mam zrobic/wielkie dzieki z gory

Profilujesz profile Dzień/Noc
 

fiszrek

New member
Witam,
Od 4 miesięcy męcze się z tym telewizorem tzn. już 3-ci raz jest na serwisie i niestety wyglada na to, że nic nie zostalo w nim naprawione (informacja od sprzedawcy -czekam na odbiór TV). Problem jest taki, że TV wchodzi w stan w którym nie ma możliwości regulacji głośności, przełacza się sam w tryb sklepowy z ktorego nie można wyjść, ginie opcja zmiany ambilight z menu, po wyłączeniu tv ambilight świeci się w nieskończoność i nie można właczyc go ponownie, konieczne jest wyjęcie wtyczki zasilającej. Dzieje sie to kilka razy dziennie, czasami raz za razem. Za pierwszym razem serwis nic nie stwierdzil i odeslali, za drugim wymienili żekomo płytę główną i teraz, za trzecim razem znów stwierdzili że nie znaleźli zgloszonej usterki mimo iż mieli film z prezentacją usterki oraz było to pokazane serwisantowi przy odbiorze tv. Jesli miał ktoś podobny przypadek ewentualnie zna przyczynę problemu to prosze o info.
 

hugon2

New member
w najnowszej wersji oprogramowania nie trzeba już wyciągać wtyczki z kontaktu (może być to niezdrowe dla tv). wchodzisz w ustawienia/ustawienia androida/informacje i tam masz uruchom ponownie.
pozdrawiam
 

fiszrek

New member
Prosiłem o wymianę lub zwrot gotówki lecz TV żeby był wymieniony ewentualnie żeby była możliwość zwrotu z tytułu rękojmi to serwis musi wystawić dokument stwierdzający, że nie może go naprawić ewentualnie jak koszt naprawy jest zbyt wysoki. W moim przypadku serwis w pierwszej ekspertyzie stwierdził że nie znalazł zgłoszonej usterki, w drugim przypadku wymienili płytę główną i teraz w trzecim serwis poinformował sklep, że nic nie znalazł. Tak wiec zastanawiam się jakie kroki podjąć skoro sklep jak i firma Philips umywa ręce opierając swoją decyzję na nierzetelnym serwisie z Radomia.
Odnośnie wyciągania wtyczki to tak jak napisałem wyżej, że po wyłączeniu nie można go włączyć wiec nie ma sposobności wejście w menu ustawień przy wyłączonej matrycy jedyne co pozostaje to wyjecie wtyczki. Miałem 3 różne wersje softu łącznie z najnowszym i na wszystkich TV wchodził w stan opisany we wcześniejszym poście. Według mnie jest to problem hardware ponieważ zdarzało się, że trzeba było dwa razy pod rząd resetować. Dodatkowo za każdym razem po powrocie z serwisu nie działał na „dzień dobry”.
 

2018

New member
fiszrek ma tak;
Cytat: " ... w trzecim serwis poinformował sklep, że nic nie znalazł. "
Jakąś lipą lecisz kolego, bo od kiedy to sklep ma wydawać opinie o usterce ...

Zrób jakoś tak, żeby serwis coś tam znalazł ...

Wiesz, można pisać i pisać, że TV jest zrypany, bo tak się Tobie wydaje.
Tak naprawdę nie opisałeś żadnej wady. Napisz coś w temacie i konkretnie !!!


" ... po wyłączeniu nie można go włączyć więc nie ma sposobności wejście w menu ... "
Kolejny żart.

Masz podobno wymienioną dwa razy płytę główną. W mojej opinii zupełnie nie potrzebnie. Nie ma mowy o dalszych naprawach. Jedziesz kitem, aż boli ...

Słynny serwis PHILIPS TV w Radomiu to solidny przedsiębiorca i dba o obsługę TPV - PHILIPS TV.
Żaden, i powtarzam; serwisant nie pozwali sobie o utratę kontraktu z powodu głupich błędów naprawczych.
Przytul temat jako przedsiębiorca w np. Radomiu: masz markę TV i masz monopol na serwis ...
Daj boże taką opcję biznesową.
Dane o naprawach są zawsze tajemnica każdego producenta. Można więc w hejcie poszaleć ...

Teraz dla przykładu napiszę taki kit:
Co piąty TV od LG są zepsute a OLED są wszystkie wypalone ... LG obok SONY LCD/LED.
Czy wierzysz mi ?
Tak piszą promo bo muszą w grupie SAMSUNG TV. Nie mają dostaw paneli OLED Korei od producenta = LG Dispaly.

Tak niby prywatnie: mam kontrakt z LG na naprawy TV LG. Do końca 2018. Radom. Także na wymiany matryc OLED 2015/2016/017 ... Zarabiam. Mam pracę i mój zespół robotę.
Wniosek taki: odwalcie się od podstawy mojego biznesu.
Czy to jest SONY/PHILIPS/LG/PANAS/LG/MANTA to trzeba to gdzieś serwisować ... I tyle dla miłych odbiorców.

Z wpisów internetowych na forach wynika do dziś, że najmniej awaryjną produkcją jest MANTA PL. Nikt nie pisze o awaryjności TV MANTA ...
Zaś najmniej wypalały się plazmy PIONEER/LG/Panasonic/SAMSUNG i PDP MANTA ...


Piszę by pokazać jak działa na polskich forach "darmowy" czarny marketing.
Na koniec: Pan KIKI ma pełne prawo do zarządzanie na Jego forum wpisami i walki z opłacanym hejtem.
Mam pełen szacun dla KIKI; HD weterana i wielkiego fana HD/4k/8k TV. Był pierwszy i jest nadal w tym temacie THE BEŚCIAK.
 
Ostatnia edycja:

fiszrek

New member
Jaki czarny marketing i jaki hejt. Kupiłem ponad cztery miesiące temu TV z czego w sumie ponad miesiąc TV przebywał w serwisie, a problem dalej nie rozwiązany. Jestem zwykłym, szarym konsumentem który po zakupie chciałby cieszyć się użytkowanym sprzętem, a nie bujać się z serwisem. Kolega z wcześniejszego posta mógłby czytać ze zrozumieniem tzn. TV był w serwisie trzy razy i tylko raz była wymieniona płyta główna, a sklep nie wydał opinii tylko została przekazana taka opinia przez serwis, bo jeśli sprawa jest kierowana z tytułu rękojmi to serwis bezpośrednio nie chce udzielać informacji tylko trzeba kontaktować się ze sklepem. W dwóch pozostałych przypadkach stwierdzili ze nic nie znaleźli. Odnośnie problemów z TV to wrzuciłem film prezentujący problem i proszę o odpowiedz specjalistów z tego forum czy ten TV tak powinien działać czy też jest to usterka która powinna zostać naprawiona przez serwis?

Link prezentujący problem z TV - nie mogę dodawać linków z powodu małej ilości postów ale proszę wpisać na yutube w wyszukiwarce fiszrek i pod spotem potwierdzić, że szuka się takiego wyrazu.
"Wyświetlam wyniki dla fiszki Zamiast tego wyszukaj fiszrek"
 

LEVISS

Member
co do p/krzysztofa KIKI. super fachowiec /bardzo pomocny/na wlasnym przykladzie wiem ile moze pomoc/oby wiecej takich fachowcow i sprzedawców/o ile by sie przyjemniej żyło
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Widzałem Twój film. Widać na nim, że przede wszystkim jest jakiś problem z płytą główną, więc:
1. Czy jest to pierwsza płyta główna czy może ta, którą masz obecnie?
2. Z czego odtwarzany jest materiał na tym filmie?
3. Jakie urządzenia masz podłączone do TV i do jakich portów (łącznie z USB oraz CI+ oraz anteną)?
4. Czy menu CSM wygląda tak od początku?
5. Jak TV zachowuje się po ponownej instalacji systemu?
6. Czy takie zachowanie TV występuje tylko na jednym źródle?
7. Na filmie włączasz TV i pokazuje się Google film. Jak naciskasz źródło i wybierasz antena, to wtedy działa prawidłowo?

Daj znać, wtedy może będzie można więcej powiedzieć.
 

fiszrek

New member
Ad.1 Jest to nagranie po wymianie płyty głównej, ale na tej wcześniejszej również tak samo to wyglądało. Pytanie czy serwis faktycznie wymienił płytę główną, na karcie naprawy jest wymiana modułu SSB, dodatkowo nie dostałem ekspertyzy takiej jak za pierwszym razem. Nie wiem nawet jak to można sprawdzić bo numer seryjny był taki sam w CSM.
Ad.2 Materiał odtwarzany jest z Netflix, ale występuje to zarówno na nim jak i na pozostałych źródłach tzn. TV naziemna i Yutube.
Ad.3 oprócz anteny TV nie ma nic innego podłączonego. Wcześniej nie miałem anteny podłączonej używałem tylko Netflixa i Yutube, i też to występowało.
Ad.4 Menu CSM ma taki wygląd jak TV wejdzie w pokazany w filmiku stan. Jeśli TV działa normalnie to są wyświetlane wszystkie dane. Dodam, że TV wchodzi w taki stan dosyć często.
Ad.5 Po ponownej instalacji działa tak samo tzn. raz przez jakiś czas jest dobrze, a innym razem nie działa od razu i np. nie można zainstalować kanałów, jak się przerwie i przejdzie dalej to widać, że jest w tym stanie tzn. nie można zmieniać głośności, ginie z opcji menu ustawienia ambilght i trzeba wykonać reset. Dwa razy po powrocie z serwisu, przy pierwszym włączeniu wchodził w stan pokazany na filmiku.
Ad.6 Takie zachowanie występuje na każdym ze źródeł tzn. TV naziemna, Netflix i Yutube.
Ad.7 Tu się zdziwiłem, że po włączeniu TV przełączył się na filmy gogle bo we wcześniejszej wersji softu wyświetlał się komunikat, że kanały nie zostały zainstalowane. Obecnie czekam no dostarczenie przez serwis TV wiec nie mogę sprawdzić co się dzieje po wybraniu źródła anteny, choć podejrzewam że wyświetli się komunikat o braku zainstalowanych kanałów. Tak jak pisałem wcześniej serwis stwierdził że nic nie znalazł i odsyłają mi go bez wykonania jakiejkolwiek naprawy. Będę chciał żeby przy odbiorze uruchomili go przy mnie skoro nie znaleźli zgłoszonego problemu.
 

raves

New member
Hej :) Wczoraj stałem się posiadaczem tego tv.Wiecie może gdzie znajdę opcje auto wyłączenia o danej godzinie ? może jest jakaś aplikacja do tego ? Pozdrawiam
 
Do góry